Турбал Ніна Михайлівна, 4 клас


12.03.2020
Літературне читання
Завдання
Пояснення
Примітки
Чуже бачить під лісом, а свого не бачить під носом
1
Вправи на вдосконалення навичок читання
Робота над скоромовкою
Наш перепел підподьомкає:
Підподьом, підподьом!
Та ще не випідподьомкався.

2
Опрацювання статті про Олену Пчілку с.121
-        Де народилася Олена Петрівна Драгоманова?
-        Із якого вона була роду?
-        Яку освіту отримала?
-        Ким була Леся Українка для Олени Пчілки?
-        Ким працювала Олена Пчілка?
-        Чомуобрала такий псевдонім?

3
Словникова робота с.122
Розманіживсь-тут:розлінувався.
«Хмара»-байка Леоніда Глібова.

4
Опрацювання байки Олени Пчілки «Котова наука»
Аналіз змісту байки.
-        Звідки прийшов Котик?
-        У чому звинуватив його Петрусик?
-        К чому Котик погодився з Петрусем?
-        Хто з героїв байки сподобавсь більше? Чому?
-        Які людські вади засуджує автор?
-        Від яких рис характеру застерігає нас?

Д./з. Опрацювати байку і відповіді на додаткові запитання до байки надіслати на адресу :turbalninam@gmail.com


12.03.2020
Українська мова
Завдання
Пояснення
Примітки
Спостереження за написанням закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу
1
Каліграфічна хвилинка
В В Вову як якорбзнайдеш знайдеш
В голову як в торбу, що знайдеш, те й сховаєш.

2
Вправа 299
Розгляньте таблицю. Порівняйте закінчення теперішнього і майбутнього часу.

3
С.153
Вивчіть правила про правопис закінчень дієслів.

4
Вправа 300
1.    Виразно прочитай вірш.
2.    Зміни особу виділених дієслів з 2-ої особи однини на 1-шу особу множини за зразком. Запиши ці форми дієслів.
3.    Познач закінчення дієслів.

5
Вправа 301
1.    Прочитай і відгадай загадку.
2.    Випиши дієслова 1-ої особи однини за абеткою. Познач у них закінчення.
3.    Добери антоніми до дієслів підіймаю,сумую.

6
Гра -жарт
чита    крич                           -ють     -ять
ірж     біж                              -ать      -уть

Допоможіть прочитати дієслова.

Д./з. С.153-правило, с.154-вправа 301. Роботу надіслати на адресу: turbalninam@gmail.com


12.03.2020
Математика
Завдання
Пояснення
Примітки
Порівняння задач на пропорційне ділення. Письмове ділення з остачею на круглі числа
1
С.141 № 885, 886
Розвяжи приклади письмово.

2
С.141-142 №  887
Розвяжи та порівняй задачі на пропорційне ділення.

3
С.142 № 888
Розвяжи рівняння.

4
С. 142 № 889
Розвяжи усно.

5
С. 142 № 890
Розвяжи усно. Порівняй довжину колосків, якщо в 1 см на діаграмі-5 см.

Д./з. С.142 № 891, 892. Роботу надіслати на адресу: turbalninam@gmail.com


12.03.2020
Природознавство
Завдання
Пояснення
Примітки
Ґрунти України, їх охорона
1
Актуалізація опорних знань
Відгадай загадки.
Що у світі найщедріше?
***
Я все терплю і всім добром плачу.
До якої природи належить ґрунт?
Пригадайте, що таке ґрунт?

2
Робота з підручником
с.128-130
Читання статті «Ґрунти України, їх охорона»

3
С.129
Розглянь ілюстрації.

4
Бесіда
Що таке ґрунт?
Які є види ґрунтів?
Які з них найпоширеніші на території України?
Яке значення мають ґрунти для природи?
Поясніть, чому ґрунти слід берегти.

5
Гра «Любителі природи»
Склади заходи чи правила бережного ставлення до природи.

6
Підсумок
Які ґрунти переважають у твоїй місцевості?
Що треба зробити, щоб покращити урожай?
Яка головна властивість ґрунту?

Д./з. Опрацювати статтю с.128-131. Відповіді на додаткові запитання до статті надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com


16.03.2020.

Літературне читання
Завдання
Пояснення
Примітки
Слова ласкаві, та думки лукаві. Неля Шейко-Медведєва «Лисиця, що впала з неба» (скорочено)
1
Гра «Здогадайся: хто це?»
-Відгадайте, про кого я говорюю
·       Донечка, хазяєчка, вертуха, внучка, помічниця, рукодільниця -…
·       Сильний, злий, зубатий, сірий, хижий -…
·       Ходить, жує, бекає - …
·       Літає, плаває, клює, ґелґоче - …

2
С.123
Підготуйся до читання пєси

3
С.124
Розглянь ілюстрації
Про що повідомляє афіша?
- Яке дійство відбувається на сцені?

4
Словникова робота
Паливода – відчайдушна людина, яка нічого й нікого не боїться й ні перед чим не зупиняється.

5
С.124-128
Виразне читання I дії п’єси.
Аналіз змісту п’єси.
У яку пору роки починається I дія п’єси?
- Чому люди і тварини вирішили засудити Вовка?
- У чому його звинувачували?
- Чому Чумак не вбив Вовка?
- Хто недовіряв Вовку?
- Ким його обрали?
- Скільки пройшло часу з того дня
- Чи дотримав Вовк свого слова?
- Коли і як зявилася Лисиця у лісі і селі? 
- Як вона розмовляла з Вовком, а як – з Вороною?
- Що почала робити Лисиця у лісі і селі? Чому Вовк її захищав і жалів?

Д./з. Підготувати відповіді на додаткові запитання до I дії п’єси с.128 і надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com

16.03.2020
Українська мова
Завдання
Пояснення
Примітки
Правопис закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу
1
Каліграфічна хвилинка
УУУУ ууу ру уд ву бу уду
У труді ми всі примножим предків славу.
Розбудуємо дбайливо ми свою державу.
Ю. Загорський

2
Вправа 302 
      1.    Розглянь таблицю.
Зроби висновок про те, які закінчення мають дієслова 2-ї особи однини і множини.
      2.    Прочитай правило і вивчи його.

3
Вправа 303
     1.    Прочитай і відгадай загадку.
     2.    Випиши із загадки дієслова. Познач у них закінчення.
     3.    Добери спільнокореневі дієслова до слова-відгадки. Запиши їх. Розбери за будовою.

4
Вправа 304
Виконати за завданнями підручника.

Д./з. С.154,155- вивчити правила, с.156 вправа 305. Роботу надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com

16.03.2020
Математика
Завдання
Пояснення
Примітки
Ділення виду 45780: 60 і 299600 : 700. Задачі на рух
1
Підготовча робота.
С.142 № 893
Розвяжи приклади.

2
С.143 №  895
Прочитай пояснення. Ділення круглого багатоцифрового числа на кругле двоцифрове число.

3
С.143 № 896
Розглянь, як знаходили частку чисел.

4
С. 143 № 897
Знайди частку і перевір множення.

5
С. 143 № 894
Розв’яжи задачу з поясненням.

6
С. 143 № 898
Розв’яжи задачу.

7
С. 143 № 899
Розв’яжи задачу за бажанням.

Д./з. С.144 № 900, 901. Роботу надіслати на адресу :turbalninam@gmail.com

16.03.2020
Я у світі
Завдання
Пояснення
Примітки
Про правопорушення
1
Що таке правопорушення?
Правопорушення – протиправні шкідливі звички людей, за які передбачено відповідальність перед законом.
Види правопорушень
Злочин – найбільш небезпечний вид правопорушень.
 Учинки-менш суспільно небезпечні діяння.

2
Робота з підручником
с.108, 109
Прочитай вірш «Як чесним бути»
Дайте відповіді.

3
С.109, 110
Прочитай оповідання «Хлопці розважаються».
Дай відповіді на запитання.

4
С. 111
Прочитай оповідання «Соромно».
Дай відповіді на запитання.

5
С.112-115
Прочитай оповідання «Бомжик-перевертень».
Дай відповіді на запитання.

6
Гра «Скажи так чи ні»
      ·       Приятелі підбурюють вас закурити цигарку…
      ·       Покататися на чужому велосипеді, що стоїть біля дому…
      ·       Брати чужі речі у менших школярів…
      ·       Якщо батьки сварять за погані оцінки, краще втекти з дому…



Д./з Пригадай казки, у яких герої скоювали правопорушення.



17.03.2020
Літературне читання
Завдання
Пояснення
Примітки
Особливості пєси-казки як жарту. Н.Шейко-Медведєва «Лисиця, що впала з неба»
1
С.129-133
Опрацювання II дії п’єси Н, Шейко-Медведєвої «Лисиця, що впала з неба»
Прочитай уривок з вірша, розєднавши слова.
Затихнувгомін.Взалізгаслосвітло,
Івраз, заполонившивсічуття,
Розсунуласьзавіса…
Ірозквітложиття-мовказка,йказка-мовжиття.
-        Що показують у театрі?
-        Що таке п’єса?

2
Словникова робота
Потренуйся у читанні слів
дрижить
шановні
укинути
фортеця
завивши

3
С.129-133
Ознайомлення з текстом II дії п’єси (читання мовчки)

4
Аналіз змісту II дії п’єси
-У яку пору року відбувається II дія казки?
- Чому так думаєте? Доведіть словами тексту.
- Що виробляла Лисиця? Як вона ставилася до Вовка?
- Хто допомагав Лисиці у її злочинах?
- Чому вона вирішила позбутися Вовка? Як це хотіла втілити?
-Від чого автор застерігає читачів? Що засуджує?

5
Характеристика дійових осіб


Д./з. Опрацювати II дію п’єси, надати відповіді на запитання до п’єси с.133, надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com


17.03.2020
Українська мова
Завдання
Пояснення
Примітки
Правопис закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу
1
Сприймання і усвідомлення учнями нового матеріалу с.156,157

1.          Ознайомлення з закінченням дієслів теперішнього і майбутнього часу (за вправою 306)
2.          Вивчення правила-висновку про закінчення дієслів теперішнього і майбутнього часу у однини і множини

2
Каліграфічна хвилинка
Уть уть уть ють ють ать ать ать ять ять ять
Складіть якнайбільше дієслів у множині теперішнього часу на тему «Дитячі розваги».

3
С.307
Твір-мрія

4
Вправа 308
Завдання 4. Запиши всі дієслова, познач у них закінчення.

Д./з. С.156-158 вивчити правила, с.158 вправа 309. Роботу надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com



17.03.2020
Математика
Завдання
Пояснення
Примітки
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові круглі у випадку, коли в частці є нулі. Задачі з буквеними даними
1
С.144 № 902(1)
Заповни пропуски.

2
С.144 № 902(1)
Розвяжи усно.

3
С.144 № 903(1)
Розглянь та поясни розвязування.

4
С.144 № 903(1)
Знайди частки і перевір дією множення.

5
С. 144 № 904
Обчисли з поясненням (письмово).

6
С. 144 № 905
Розвяжи рівняння.

7
С.144 № 906
Розвяжи задачу з поясненням.

8
С.144 № 908
За бажанням.

Д./з. С.145 № 909, 910. Роботу надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com


17.03.2020
Природознавство
Завдання
Пояснення
Примітки
Узагальнення за темою «Природа України»
1
Самостійна робота
Дайте відповідь на запитання:
1.    Як називають великі простори суші з майже рівною поверхнею?
а) горами;
б)рівнинами;
в)височинами.
2. Як називають ділянки земної поверхні, дуже піднятої над рівнинами?
а)низовинами;
б)височинами;
в)горами.
3. Як називають водойму, що є частиною океану?
а)морем;
б)озером;
в)річкою.
4. Як називають водойми, створені людиною?
а)джерелом
б)штучними водоймами;
в)природними водоймами.
5. З яких частин складається річка?
а)витік, русло, притоки, гирло;
б)западина, схил, правобережжя, лівобережжя;
в)підніжжя, схили, вершина.
6. Як називають великі заглиблення з крутими схилами на поверхні ґрунту, що розмиваються водою?
а)джерелом;
б)яром;
в)ставком.

Д./з. Дати відповіді і надіслати на адресу: turbalninam@gmail.com



18.03.2020
Літературне читання
Завдання
Пояснення
Примітки
Підсумок за темою. Перевір свої досягнення.
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Розповіді про нас самих»
1
С.134
Виконання завдань.

Д./з. Відповіді до завдань надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com

18.03.2020
Математика
Завдання
Пояснення
Примітки
Ділення чисел, що закінчуються нулями. Дії з іменованими числами. Розвязування задач.
1
С. 145№911
Розвяжи приклади усно.

2
С.145 №912, №913, №914
Обчислити письмово.

3
С.145 № 915, №916
Розвяжи задачі з поясненням.

4
С. 145 № 917
Порівняти іменовані числа.

5
С. 145 № 918
За бажанням.

Д./з. С.145 № 919, 920. Роботу надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com

18.03.2020
Основи здоровя
Завдання
Пояснення
Примітки
Дорожньо-транспортні пригоди (ДТП)
1
С.126,127
1. Розглянь малюнки.
1.    2. Опрацювати статтю про ДТП
2.    3. Вивчити причини ДТП

2
С.127,128
Прочитай уривок з оповідання «Аварія».
Дай відповіді на запитання.

3
С.128
Гра «Так чи ні»


19.03.2020
Літературне читання
Завдання
Пояснення
Примітки
Урок позакласного читання. Літературні фантазії.
1
С.84-96
1.Опрацювати твори до цієї теми.
2. Дати відповіді на додаткові запитання до цих творів.

Д./з. Відповіді на додаткові запитання надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com

19.03.2020
Українська мова
Завдання
Пояснення
Примітки
Дієслова минулого часу. Змінювання дієслів минулого часу за родами (в однині) і числами
1
Каліграфічна хвилинка
Г Г Гу уля ляло гуляло гуляло.
Гуляло море на просторі,
З далеків гір туман глядів,
Як свічечки, блищали зорі
І місяць весело світив.
-Підкресли дієслова минулого часу. Визнач їх число і рід.

2
Вправа 310
Розглянь таблицю. Зроби висновок про те, як змінюються дієслова минулого часу. Вивчи.

3
С.159
Прочитай та вивчи правило.

4
Вправа 311, 312
За завданнями підручника.

5
С.159
Прочитати та вивчити правила.

6
Вправа 313
Завдання 1,2,3.

Д./з. С.158,159- вивчити правила, с.160-вправа 314. Роботу надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com


19.03.2020
Образотворче мистецтво
Завдання
Пояснення
Примітки
Художні традиції рідного краю. Український рушничок.
1

Намалювати український рушничок.


20.03.2020
Математика
Завдання
Пояснення
Примітки
Узагальнення вивченого матеріалу
1
С.146 №1, №2, №3
Розвяжи задачі з поясненням.

2
С.146 №4
Побудуй п’ятикутник і шестикутник. Провести діагоналі і порівняти на скільки більше.

3
С.146 № 8
Розв’яжи рівняння.

4
С. 146 №6
Усно.

Д./з. С.146 №5, №7. Роботу надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com

20.03.2020
Природознавство
Завдання
Пояснення
Примітки
Природні зони України. Карта природних зон
1
С.132
Опрацювати статтю «Природні зони України».

2
С.133
Ознайомитись з планом «Характеристики природної зони».

3
С.133
Розглянути карту природних зон світу.

4
С. 134
Вивчити словничок.

5
С. 134
Перевірити себе за запитаннями:
1.    Що таке природні зони?
2.    Що впливає на зміну їх з півночі на південь?
3.    Назви природні зони України.
4.    В якій природній зоні ти живеш?

6
С. 134
Опрацювати бібліотечку природодослідника.

7
Робота в зошиті
За темою «Природні зони України»

Д./з. Дати відповіді і надіслати на адресу: turbalninam@gmail.com


30.03.2020
Літературне читання
Завдання
Пояснення
Примітки
Життя і творчість О.С.Пушкіна. О.Пушкін «Казка про царя Салтана…» (уривки)
1
С.136
Опрацювання статті про О.С.Пушкіна.

2
С.136
Розгляд ілюстрацій.

3
С.137-139
Опрацювання першої частини «Казки про царя Салтана…»

4
Словникова робота
враз
хороми
заразом
світлиця
вибирайтеся

5

Відтворення змісту прочитаного:
-Що ви дізналися про трьох сестер?
-Чому царю Салтану полюбилася третя?
- Куди поїхав цар?
-Який наказ залишив цариці?
-Хто народився в царській сімї?
-Чому ткачиха і повариха перейняли гінця?
-Чому цариця із сином опинилися в океані?
-Як ви оцінюєте вчинок царя і сестер?

6
С.137,138
Розгляд ілюстрацій.

Д./з. Прочитати I частину казки, надати відповіді на запитання с.139, надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com

30.03.2020
Українська мова
Завдання
Пояснення
Примітки
                                                    Дієслова на –ся, -сь (літературна вимова і правопис)
1
Каліграфічна хвилинка
О О О о о о ро оз ой то ом

2
Вправа 315
Прочитай вірші, порівняй їх за змістом.
Порівняй дієслова на – ся(-сь) і без –ся(-сь).
Зроби висновок.

3
Вправа 316
Добери заголовок і випиши з тексту дієслова на –ся.
Визнач час і число.

4
Вправа 317
Завдання 1,2,3.

Д./з. С.162- правило, с.162-вправа 318. Роботу надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com

30.03.2020
Математика
Завдання
Пояснення
Примітки
Письмове множення двоцифрових чисел. Задачі на знаходження числа за двома різницями
1
С.147 № 921
Прочитай пояснення про усний і письмовий спосіб знаходження добутку чисел.

2
С.147 №  923
Розвяжи приклади письмово.

3
С.147 № 924
Розвяжи задачі з поясненням.

4
С. 148 № 925
Усно.

Д./з. С.148 № 926, 927. Роботу надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com

30.03.2020
Я у світі
Завдання
Пояснення
Примітки
Передбачай наслідки своїх вчинків
1
С.115, 116
Опрацювати оповідання «Телефонний тероризм».


2
С.117, 118
Прочитай вірш «Гнатове виправдання».
Розглянь ілюстрації.

3
С.116, 118
Дай відповіді на запитання

4
С. 111
Склади коротке оповідання про вигаданого героя, який полюбляв «розіграші».



31.03.2020
Літературне читання
Завдання
Пояснення
Примітки
Добре серце не буває ніколи горде. О.Пушкін «Казка про царя Салтана…»  (продовження)
1
С.139-142
Опрацювання II частини казки

2
Словникова робота
Град-місто.
Флот-сукупність суден однакового призначення.
Зорить-пильно вдивляється.
Панцир-частина старовинного спорядження, що захищало тулуб.
Дозор-охорона.

3
С.139-142
Читання II частини казки.

4

Розгляд ілюстрацій.

5

Аналіз змісту II частини казки:
-        Як врятувались цариця із сином?
-        Чому Лебідь допомагала князю?
-        Як Гвідон ставився до свого батька?
-        Які дива побачили гості на острові?
-        Як цар зустрів царицю?
-        Чому цар не покарав ткачиху, повариху і бабу Бабариху?
-        Що чарівного було у казці?

Д./з. Опрацювати II частину казки, надати відповіді на запитання с.139, надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com
                                                                                
31.03.2020
Українська мова
Завдання
Пояснення
Примітки
Контрольна робота: списування «Калина»
1
Списати текст
Калина
   Бабуня (Н/н)астя нічого так не любить, як садити дер(и/е)во. Вона каже:
-        Завжди знайде(тьс/ц)я місце, де його (по)садити. А хто за це (не)дбає, той або байдужий, або сліпий до краси.
Коло бабуниної хати ростуть вишні. За порогом повно квітів. (Ліво)руч від хвіртки  - куч(и/е)рявий бузок. А (право)руч – явори.
Позаторік бабуня (при)несла (з)лісу й (по)садила під вікном тонке дер(и/е)вце. (До)глядала його, (під)ливала. Воно (при)йнялося. Але першої в(и/е)сни (не)цвіло. Тільки з(и/е)л(и/е)ніло. Другої в(и/е)сни викинуло білі кит(е/и)ці. Всі (по)бачили, що це – калина.
Борис Харчук


Д./з. Роботу надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com

31.03.2020
Математика
Завдання
Пояснення
Примітки
Множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями.
Задачі на знаходження дробу від числа і числа за його дробом
1
С.148 № 928
Усно.

2
С.148 №  929
Перевір обчислення.

3
С.148 № 930
Обчисли приклади письмово.

4
С. 148 № 932
Розвяжи задачі з поясненням.

Д./з. С.149 № 933, 934. Роботу надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com

31.03.2020
Природознавство
Завдання
Пояснення
Примітки
Мішані лісі (полісся).
1
Робота з підручником с.134-137
Опрацювати статтю «Мішані лісі (полісся)».

2
С.135-138
Розглянь ілюстрації.

3
С.137
Перевір себе за запитаннями.

4
С. 138
Опрацюй бібліотечку природодослідника.

5
Робота в зошиті
За темою у підручнику.

Д./з. Підготуй проект «Чому ліси називають «легенями планети»?» за запитаннями с. 138. Роботу надіслати на адресу: turbalninam@gmail.com

01.04.2020
Літературне читання
Завдання
Пояснення
Примітки
Життя і творчість Г.К. Андерсена. Г.К.Андерсен «Гидке каченя» (скорочено)
1
С.143
Опрацювання статті про Г.К.Андерсена

2
С.144-147
Опрацювання I частини казки «Гидке каченя»

3
Словникова робота
Хутір-відокремлене селянське господарство.
Милість-доброзичливе ставлення до когось.
Селезень-самець качки, качур.

4

Читання I частини казки.

5

Розгляд ілюстрацій.

6

Аналіз змісту I частини казки:
-        Де народилися каченята?
-        Що найбільше вразило малят, які тільки вилупилися?
-        Яке яйце тріснуло останнім?
-        Що здивувало у цьому каченяті?
-        Як качка переконалася, що найбільше пташеня не індича?
-        Куди вивела каченят качка?
-        Кому найнижче треба було вклонитися каченятам? Чому?
-        Чому гидке каченя вирішило втекти?

Д./з. Опрацювати I частину казки с.144-147


01.04.2020
Математика
Завдання
Пояснення
Примітки
Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями
1
С.149 № 935
 Розвяжи задачі з поясненням.

2
С.149 №  936
Розглянь записи і поясни обчислення.

3
С.149 № 937
Обчисли приклади письмово.

4
С. 149 № 938
Склади і розвяжи рівняння.

5
С.149 № 939
Склади вирази і знайди їх значення.

Д./з. С.150 № 940, 941. Роботу надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com

01.04.2020
Основи здоровя
Завдання
Пояснення
Примітки
Дорожні знаки
1
С.129-131
Опрацювати статтю «Дорожні знаки».
Розглянути та вивчити групи дорожніх знаків.

2
С.134
Відгадати загадку

3
С.134
Дати відповіді на додаткові запитання


02.04.2020
Літературне читання
Завдання
Пояснення
Примітки
Позитивні і негативні персонажі. Г.К.Андерсен «Гидке каченя» (продовження).
1
С.147-150
Опрацювання II частини казки «Гидке каченя».

2
Словникова робота
вбога
жирна
щире
прекрасні
гнучкі
незвичайний
незграбний

3
С.147-150
Читання II частини казки «Гидке каченя».

4

Аналіз змісту II частини казки:
-        Як каченя потрапило до бабусі?
-        Кого побачило каченя увечері?
-        Які почуття пережило у цей момент каченя?
-        Як йому зимувалося?
-        Що трапилось одного весняного дня?
-        Яке рішення воно прийняло?
-        Яке перетворення трапилось із гидким каченям?
-        Як тепер стали сприймати птаха оточуючі?
-        Яка головна думка казки?

5

Поділити казку на частини. Скласти план.

Д./з. Опрацювати казку, дати відповіді на запитання с.150. Роботу надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com
         
02.04.2020
Українська мова
Завдання
Пояснення
Примітки
                                             Узагальнення знань і вмінь з теми «Дієслово»
1
Каліграфічна хвилинка
Х Х Х х х х хе іх хи
усміхнувся

2
Вправа 319
Спиши, розкриваючи дужки.
Поясни написання не з дієсловами.
Добери синонім до дієслова сміється.

3
Вправа 320
Випиши дієслова.
Познач закінчення.
Одне дієслово теперішнього часу розбери за зразком на с.163

4
Вправа 321
Спиши, підкресли головні члени.

Д./з. С.164 – дати відповіді на запитання і виконати завдання для повторення, с.164 -вправа 322. Роботу надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com

02.04.2020
Образотворче мистецтво
Завдання
Пояснення
Примітки
Памятки архітектури
1

Намалюй гуашевими чи акварельними фарбами пейзажний мотив за архітектурною будівлею.
Памятка архітектури – храм, фортеця, замок, панський маєток.



03.04.2020
Математика
Завдання
Пояснення
Примітки
Множення іменованих чисел на двоцифрові числа.
Розвязування задач на знаходження числа за його дробом
1
С.150 № 942
Усно.

2
С.150 №  943
Розглянь обчислення. Зроби висновок як множити іменовані числа.

3
С.150 № 945(1,2)
Розвяжи задачі і порівняй їх.

4
С. 150 № 946
Усно.

5
С.150 № 947
Скласти вираз. Знайти площу і периметр квадрата.

Д./з. С.150,151 № 949, 948. Роботу надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com

03.04.2020
Природознавство
Завдання
Пояснення
Примітки
Лісостеп. Степ.
1
Робота з підручником с.139-146
Опрацювати статті «Лісостеп.Степ»

2
С.140-145
Розглянь малюнки

3
С.141, 142, 146
Перевір себе за запитаннями.

4
С. 142
Опрацюй бібліотечку природодослідника.

5
Робота в зошиті
За темою підручника

Д./з. Склади кілька ланцюгів живлення, що сформувалися в лісостеповій та лісовій зоні. Роботу надіслати на адресу: turbalninam@gmail.com



06.04.2020р.      ПОНЕДІЛОК
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ.
Тема.Г. К. Андерсен «Гидке каченя» (продовження).Складання плану казки, стисле переказування.
Підручник с.144 -150.
1.Опрацювати казку.
2.Поділити казку на частини.
3.Скласти план.
4.Переказати за планом.
5.Характеристика головної дійової особи.
6.Д.з. Скласти діафільм на тему «Гидке каченя».
МАТЕМАТИКА.
Тема. Множення іменованих чисел на двоцифрові числа. Розв’язування задач на знаходження числа за його дробом.
Підручник с.150,151.
1. №942-усно.
2. №943-прочитай задачу, розглянь обчислення та зроби висновок, як множать складені іменовані числа.
3.№944- обчислити приклади письмово.
4.№945(1,2)- розв’язати задачі письмово та порівняти їх.
5.№946-письмово.
6.№947-знайти периметр і площу квадрата.
7.Д.З.№948,949.

Я У СВІТІ
Тема. Культурна спадщина народу.Підручник с.123-126. 1.Опрацювати статті.
2.Розглянути ілюстрації до цих статей.
3.Дати відповіді на запитання до цих статей. 4.Опрацювати з додаткової літератури:
а)Синевир(озеро,Закарпаття)
б)Світязь (Волинь)
в)»Запорізька Січ»
г)архітектурні споруди.

УКРАЇНСЬКА МОВА.
Тема. Поняття про прислівник як частину мовиНезмінність – основна ознака прислівників.
Підручник с.165,166.
1.Вправа 323(усно)
2.Вивчити правило с.165.
3.Вправа 324(1. 2,3-усно,4-письмово)
 4.Д.З .Вправа325.Вивчити правило напам’ять.

07.04.2020р.  ВІВТОРОК. МАТЕМАТИКА.
Тема. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на знаходження числа за двома різницями.
Підручник с.151-152.
1.№950-За  малюнками склади і розв’яжи задачі (усно).
2. № 951-математичний диктант (з допомогою батьків).
3.№  952 - розглянь записи, згадай порядок виконання дій.
4.№953-обчисли приклади письмово. Не забувай про порядок дій.
 5.№954 і 955-розв’яжи задачі з поясненням.
6.№956-знайти площу ділянки. Згадай правило знаходження прямокутника.
7.Д.З.№957,958.

УКРАЇНСЬКА МОВА.
Тема. Спостереження за роллю прислівників-синонімів у реченні.
Підручник с.166-167.
1.-Яку частину мови називаємо прислівником? Яка його основна ознака?
-Чи мають прислівники закінчення? Чому?
-З якою частиною мови прислівники зв’язуються у реченні?
 2.Каліграфічна хвилинка.
Н НН й йвпевпевпе вперед
На на аз аз назад назад назад
Не йдеш вперед- ідеш назад.
(Назви прислівники.Постав до них питання).
2.Вправа 326(1, 2,4)- усно, а 5 завдання - письмово.
3.Вправа 327(1,2)- письмово за завданнями підручника.
4.-Як називаються прислівники близькі за значенням?
- Які слова є прислівниками - синонімами?
5.Д.З. Вправа328-(1.3- усно , а 2-письмово).

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ.
Тема. Життя і творчість Жанні Родарі. Ж.Родарі «Дорога,що нікуди не вела».
Підручник с.151- 152.
1.Ознайомлення із життям і творчістю письменника.
- Де народився письменник?
- Чим захоплювався у дитинстві?
- Чому почав писати для дітей?
- Які він твори для дітей написав?
2.Словникова робота-с.151
3.Ознайомлення з першою частиною казки (від початку до слів «… до великих залізних воріт»).
4.-Читання твору вголос.
5.Висновок з прочитаного.
 - Що тебе зацікавило? Що здивувало?
- Що чи хто може чекати хлопчика за великими залізними воротами?
- Чому  Мартіно  прозвали Вперта Голова?
- Чи легко йому було здолати дорогу?
- Кого зустрів він по дорозі?   - Як себе вів собака?
- Чому хлопчик вирішив іти за псом?
6.Д.З-.Переказувати першу частину казки.
- Пояснити слова: впертість і допитливість.
ПРИРОДОЗНАВСТВО.
Тема. Гори Карпати.   Підручник с.147-151.
1.Спостереження за природою.
- Які барви приносить  весна?
- Яке весняне небо?
- Які зміни відбулися в неживій і живій природі?
- Які роботи виконують люди на полях, городах?
2.Розглянь карту України. Знайди гори Карпати. Як називають найвищу вершину гори?Яка її висота? Чиє у Карпатах льодовики?
3.Читання статті «Гори Карпати».
4.Робота з картою (в піручнику)
5. Робота в зошиті.
6.Розгляд ілюстрацій в підручнику на с.147, 148, 149, 150.
7.Перевір себе за запитаннями в підручнику – с.150-151.
8.Підготувати повідомлення про цікавий природний об’єкт Карпат.

08.04.2020р. СЕРЕДА.МАТЕМАТИКА.
Тема. Множення багатоцифрових чисел на трицифрові (ознайомлення). Задачі на рух.
Підручник с.152- 153.
1.Усні обчислення. Гра «Ланцюжки обчислень»
 78+22= ? :10 = ? + 45= ? : 11= ?
300+200= ? :25= ? .100 =? : 2=?
2.Завдання №959 – порівняй записи множення на двоцифрове і трицифрове числа. Зверни увагу, де починає записуватись третій неповний добуток.
3.Приклади №959 і №960 - обчислити письмово.
4.Задача №962 - розв’язати з поясненням.
5. №963 - усно. Скласти задачу за виразом.
6.№964-письмово. Пригадай порядок дій.
7.Д.З.№965, 966.
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема. Упертість та допитливість. Д.Родарі «Дорога,що нікуди не вела»(продовження).
Підручник с.152 – 153.
1.Словникова робота.
Нісенітниця - …, торують - …
2. Виразне читання другої частини казки.
3.Гра»Дочитай речення».
- За  гратами  Мартіно …
- На околиці села розходилися …
- Мартіно йшов та йшов…
- У селі давно вирішили…
- Коли Мартіно підріс…
- Пес кинувся назустріч…
- Однак незабаром вони…
- Дорога та була вся…
- Мартіно вибрав…
4. Переказ казки.
5.Що таке упертість? Що таке наполегливість? Це позитивні чи негативні риси характеру?
- Чого навчає ця казка? Які риси характеру допомогли хлопчикові досягти успіху?
6. Д.З. Скласти план до казки. Придумати інший заголовок.
ОСНОВИ ЗДОРО’Я
Тема. Самооцінка і поведінка людини.
Підручник с.136 – 141.
1. - Що тобі подобається в собі?
- Щоб ти хотіла змінити?
Самооцінка – оцінювання себе,своєї діяльності,свого становища у певній групі та у колі друзів.
2.Читання тексту с.136-140.
3. Розгляд ілюстрацій до цієї теми в підручнику.
4.Розгадування ребуса с.140.
5. Перевір себе .(Дай відповіді на додаткові запитання на с.140)
6.Гра»Визнач самооцінку»
- Я написав контрольну роботу непогано,але можна було б краще.
- Я написав контрольну найкраще, але мені неправильно  поставили оцінку.

- Такого поганого малюнка в класі ,як у мене , немає ні в кого.



ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ 18. 05.2020р.
Тема. Володимир  Рутківський «Як складають вірші»
Підручник с.179 – 180.
1.Читання біографії В. Рутківського
2.Опрацювання першої частини оповідання (с.179 -180, до слів «…Що ж починай»)
1)виразне читання частини твору.
-Назви дійових осіб твору.
- Де відбувається описаний випадок? У яку гру вирішили  пограти діти?
2)вибіркове читання
- Поясніть, опираючись на текст, чому діти змушені були сидіти у каюті катера?
- Хто запропонував погратися у вірші?
- Як дівчинка розповіла про правила гри?
3)читання частини в особах.(прочитайте цю частину твору в особах – з братиком, сестричкою чи батьками).
Я У СВІТІ 18.05.2020р.
Тема. У кожному куточку світу свої традиції та звичаї.
Підручник с.145 – 153
1.Що таке традиції та звичаї?
Традиції –досвід, звичаї, погляди, смаки, норми поведінки, що склалися історично і передаються з покоління в покоління.
Звичаї – загальноприйняті порядки, правила, що здавна існують у громадському житті й побуті якого – небудь народу, колективу на ін.
3.Прочитайте статті с.145 -153.
4. Розгляньте малюнки на цих сторінках.
5.Перевірте себе за запитаннями с.148, 150,151,152.
6.Напишіть міні-твір «Які традиції та звичаї народів світу я запозичив би»
7.Заповніть таблицю.
КРАЇНА                                                 ЦІКАВА ТРАДИЦІЯ
НОВИЙ РІК
Стародавній Рим     ------------------------------------------------------------------------
Норвегія        ---------------------------------------------------------------------------------
Гвінея          ------------------------------------------------------------------------------------
Данія            -----------------------------------------------------------------------------------
Італія            -----------------------------------------------------------------------------------
Японія           ----------------------------------------------------------------------------------
Болгарія          ---------------------------------------------------------------------------------
Індія             ------------------------------------------------------------------------------------
Австрія         -----------------------------------------------------------------------------------
РІЗДВЯНІ СВЯТА
Німеччина        -------------------------------------------------------------------------------
Чехія         -------------------------------------------------------------------------------------Венесуела(Південна Америка)  -----------------------------------------------------------

ВІВТОРОК 19.05.2020р.
МАТЕМАТИКА
Тема. Повторення вивченого. Розв’язування задач.
Підручник с.170.
1.Усні обчислення.
2 ц : 20 кг =                           300 кг : 50 = 
2 ц : 5 кг =                              2 ц – 20 кг =
360 : 5 =                                  960 : 6 = 
700 . 3 =                                     420 . 2 =
749 : 7 =                                      840 : 8 =
2.Письмове ділення на трицифрове число.
93720 : 426 =         625536 : 724 =        439872 : 237 =
3.Розв’язування задач №1101 – 1105.
(Тип задач: на зведення до одиниці ускладненого типу)
1)Спочатку вивчи умову задачі.
2)Зроби скорочений запис .
3)Розв’яжи з поясненням і запиши відповідь.
4. Д.з. Прочитати і запам’ятати на с.172 «Натуральний  ряд»
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ 19.05.2020р.
Тема. В. Рутківський в «Як складають вірші «(продовження)
Підручник с.180 – 183
1.Добери за змістом і римою слова.
Гу – гу – гу – росте кульбаба на  …
Іт – іт – іт – в неї гарний жовтий цвіт  …
Лі – лі – лі – жовті квіточки малі  …
Ни – ни – ни – всіх нас радують  … .
2.Виразне читання 2 частини твору.
3.Аналіз твору з елементами вибіркового читання.
- Чому хлопчик розхвилювався після першого рядка вірша, який промовила Ганнуся? Прочитай, як дівчинка думала над продовженням  рядка « на садок і на город «
-Що шукав хлопчик на стелі? Якою була його перша думка, щоб продовжити перший рядок ?1
-Прочитай, як Костя обдумував продовження рядка «А до річки рано-вранці». Прочитай, що допомогло придумати продовження рядка «Вони бігають і виють»?
-Прочитай тільки вірш, який вийшов у дітей. Як довго тривала гра? Чи захопила вона Костю? Якими були ці діти?
4. Творчі роботи.
1)Доберіть свій заголовок твору.
2)Доберіть до рядків віршів свої варіанти.
3) Складіть поради «Як писати вірші?»
УКРАЇНСЬКА МОВА 19.05.2020 р.                                                       
Тема. Повторення вивченого про функціональне значення  у мовленні різних частин мови.
Підручник с.185,186.
1.Каліграфічна хвилинка.
К К Кк ко за цьк ко го козак
Ми роду козацького діти
Землі української цвіт.
(Знайдіть прикметники і доберіть спільнокореневі іменники).
2.Вправа 372 – усно (за завданнями підручника)
3. Вправа 373 – письмово 1. 2,3,4 завдання підручника.5 завдання – визначити частини мови в останньому реченні цієї вправи.
4. Вправа 374 – 1 і 2 завдання – усно, а 3 завдання – письмово, 4 завдання – визначити частини мови в третьому абзаці цієї вправи.
5. Д.З. Повторити «Іменник» - с.45 – 77.

ПРИРОДОЗНАВСТВО 19.05.2020р.
Тема. Різноманітність речовин, їхнє використання людиною.
Підручник с.173 – 176.
1.Хвилинка спостереження.
-Який сьогодні день? Який місяць? Яка погода надворі? Чи були опади? Чому день став довшим, а ніч коротша? Які стали дерева? Хто з’явився  у тваринок? Що люди роблять на полях?
2.Опрацювання статті «Різноманітність речовин і мінералів та їх використання людиною.
1)прочитай уважно статтю на с.173 -176.
2)візьми кухонну сіль, сахар і крохмаль – розглянь уважно їх.
3)який висновок ти можеш зробити?
4)розглянь малюнок на с. 174 і зроби висновок.
3. Перевір себе за запитаннями до цієї статті на с.175. Якщо не знаєш відповіді на деякі запитання, то прочитай ще раз статтю.
4.Вивчи словничок слів на с.175.
5.Прочитай бібліотечку природодослідника та висновки.

СЕРЕДА 20.05.2020р.  
МАТЕМАТИКА
Тема. Повторення вивченого. Самостійна робота.
1.Самостійна робота.
1)3найди значення виразу: 41507 + ( 12387 – 31595 : 71) = 
2)Розв’яжи задачу №1108.
3)Розв’яжи рівняння: х . 25 =3950
4)Зроби перетворення: 2год 57хв = … хв,  7км496м = … м, 3ц 29кг = …кг,                  1доба 15год = …год.
5)Знайди площу і периметр прямокутної ділянки, ширина якої 12м, а довжина – 36м. Р -?  S -?
6)Знайди значення виразу 15750 : k, якщо k = 3, k =7
2.Прочитати на с172 – 174 «Величини. Метрична система мір».                                         
3.Д.З. №1106, 1107.
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ 20.05.2020р.
Тема. Підсумкова контрольна робота (робота з літературним твором (письмово)) Микола Магера «Сірко і шпак».

8.Поміркуй і запиши, завдяки чому потоваришували Сірко та шпак.
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я 20.05.2020р.
Тема. Практична робота. Виконання проєкту « Здоров’я – всьому голова»
Матеріали для презентації проєкту.
1.Вірші про здоров’я.
2.Загадки про здоров’я.
3.Гра «Ми живемо за режимом дня».
4. Хвилинка фантазії .Склади рекламу «Здоров’я».
5. Гра «Віднови прислів’я».
1)Здоров’я за гроші … .
2)Здоров’я – найдорожчий … .
3) Рухайся більше – проживеш … .
4)Без здоров’я нема … .
5)Вартість здоров’я знає лише той, хто його … .

ЧЕТВЕР 21.05.2020р.
УРОК РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ
Тема. Редагування тексту.
1.Відредагуй речення, утворивши з двох речень одне.
а)Діти побачили на землі пташку. Вона була поранена.
б)На засіданні гуртка нас вчать виразно читати. А ще нас  вчать розповідати казки.
в)День був сонячний. Небо було голубе.
2.Прочитай текст. Встав пропущені слова, з допомогою яких речення утворюють зв’язну розповідь.
                                    Лісова красуня
      Її , поранену, знайшли торік на лісовій галявині. Маленька, худа кізка благально дивилась на людей._____________ ніби чекала порятунку.
     Шофер Дмитро та його дружина принесли маленьку______________
додому. ______________ спочатку навчили ______________пити молоко з соски. Потім _____________ почала їсти кашу, пастися. Рана на ніжці загоювалася.
       Минув час. ______________ стала стрункою лісовою красунею. Особливо подружилась ________________ з  Мар’янкою. Ходить з ______________ по хліб до магазину. Зустрічає ____________ біля дому після занять у школі.
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ 21.05.2020р.
Тема. Все починається з малого. М. Сингаївський «Дощ із краплі починається» (напам’ять).
Підручник с.184.
1.Вправа на розвиток фонетичного слуху.
Гра «Впіймайте на гачок»
Крапля—крапля – чапля – крапля
Хочеш – хочеш – хочеш – точиш
Стали – стали –звали – стали
Діло –діло – тіло – діло
-Які слова ви «впіймали на гачок»?
2.Виразне читання вірша.
- Який настрій вірша?
-Зверніть увагу на пораду, яку дає автор.
3.Робота над змістом вірша.
- Як ви розумієте перші рядки вірша? Як ви могли продовжити цю думку?                         - Як автор показує взаємозв’язок усього? Яку пораду дає автор?                        -   У яких рядках  виражена основна думка?
- Поміркуйте, як можна втілити ораду поета у  своєму щоденному житті?
4. Д.З. Вивчити вірш напам’ять. Зняти відео і переслати  на Вайбер.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО 21.05.2020р.
Тема. Зображення портретної ілюстрації до своєї улюбленої казки.
1.Акталізація опорних знань.
Не можемо без казки  у світі ми жити. Бо казка нас вчить , як потрібно дружити, як зло подолати, як хитрих провчити, як добрих і чуйних, й сміливих любити.
-Чи любите ви казки?
=Які українські народні казки ви знаєте?
-Які казки є вашими улюбленими?

Ось ви і намалюєте  малюнок до своєї улюбленої казки.



П’ЯТНИЦЯ 22.05.2020р.
МАТЕМАТИКА
Тема. Повторення вивченого. Задачі на знаходження середньої врожайності та на рух. Розв’язування прикладів на всі дії.
Підручник с.171.
1.Усний рахунок
80 . 200 = …,   150 . 200 = …,    500 . 2000 = …,  3200 . 200 = … ,    2000 . 300 =
2000 . 15 = … ,  400 . 5000 = … ,  70 . 400 = … ,   700 . 300 = …  .
2.Завдання № 1113  ( 1 і 2 приклад)– розв’язати приклади – письмово. (Пригадайте порядок дій).
3. Завдання № 1109 –розв’язати задачу письмово на визначення середньої врожайності з поясненням.
4.Завдання № 1110 – розв’язати задачу на рух письмово з поясненням.
5 Д.З. №1113 (3 і 4 приклад)
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ 22.05. 2020р.
Урок позакласного читання
Тема. Материнська свята доброта.
1.       Відеоурок.

2.       Прочитати твори про матір.

Дистанційне навчання 25.05.2020


ВІВТОРОК 26.05.2020р.
МАТЕМАТИКА
Тема. Повторення вивченого. Розв’язування задач.
Підручник с.171.
1.     Завдання №1112 – розв’язати задачу з поясненням.
2.     Завдання №1114 – розв’язати задачу на порівняння двох площ.
3.     Д.З.№1111 – поставити знаки арифметичних дій. Повторити переставний і сполучний закон додавання с.174, 175.

УКРАЇНСЬКА МОВА 26.05.2020р.
Тема. Повторення вивченого про роль  дієслів у реченні.
Підручник с.186. 187.
1.Вправа 375 – ( завдання 1 – усно, завдання 2 – письмово).
2.Вправа 376 – ( завдання 1. 2 –усно, завдання 3 -  письмово).
3Д.З. Вправа 378. Повторити про дієслово с.133 – 163.
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ 26. 05.2020р.
Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом » Світ дитинства в літературі»
Підручник с.185.
(Підготувати 4 запитання до « Умію…» та 5 запитань до «Виявляю ставлення, почуття…».
ПРИРОДОЗНАВСТВО 26.05.2020р
Тема. Тематична контрольна робота.
1.Познач , де розташовані гори Карпати
а)на заході України
б)на півдні України
в)на півночі України.
2.Познач назву природної зони, яку називають Українським Поліссям.
а)лісостеп
б)степ
в)мішані ліси.
3.Обери і познач правильну відпоідь.
Природні зони – це…
а)великі території з однаковими погодними умовами та рослинним і тваринним світом
б)великі  території з однаковими видами грунтів та рослинним і тваринним світом
в)великі території, що характеризуються однорідними погодними умовами, видами грунтів, типом рослинності та тваринним світом.
4.Установи відповідність між назвами гір та їхніми найвищими точками. З’єднай за допомогою стрілочок.
Карпатські гори                                   Еверест (Джомолунгма)
Кримські гори                                      Говерла
Гімалаї                                                   Роман-Кош
5.Пронумеруй послідовність природних зон України з півдня на північ.
Степ
Мішані ліси
Лісостеп
6.Заповни таблиці
Рослини степів                                                        Тварини степів
-----------------------------------                                      ------------------------------------
----------------------------------                                       -------------------------------------
----------------------------------                                        ------------------------------------
-----------------------------------                                        -----------------------------------
-----------------------------------                                       ------------------------------------
7.У якій природній зоні розташований твій рідний край? Доведи й запиши це.

Немає коментарів:

Дописати коментар