12.03.2020
Літературне читання
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Чуже бачить під лісом, а свого не бачить під
носом
|
|||
1
|
Вправи на вдосконалення
навичок читання
|
Робота над скоромовкою
Наш перепел підподьомкає:
Підподьом, підподьом!
Та ще не випідподьомкався.
|
|
2
|
Опрацювання статті про Олену
Пчілку с.121
|
-
Де народилася Олена Петрівна Драгоманова?
-
Із якого вона була роду?
-
Яку освіту отримала?
-
Ким була Леся Українка для Олени Пчілки?
-
Ким працювала Олена Пчілка?
-
Чомуобрала такий псевдонім?
|
|
3
|
Словникова робота с.122
|
Розманіживсь-тут:розлінувався.
«Хмара»-байка
Леоніда Глібова.
|
|
4
|
Опрацювання байки Олени Пчілки
«Котова наука»
|
Аналіз
змісту байки.
-
Звідки прийшов Котик?
-
У чому звинуватив його Петрусик?
-
К чому Котик погодився з Петрусем?
-
Хто з героїв байки сподобавсь більше? Чому?
-
Які людські вади засуджує автор?
-
Від яких рис характеру застерігає нас?
|
Д./з. Опрацювати байку і відповіді на додаткові запитання до
байки надіслати на адресу :turbalninam@gmail.com
12.03.2020
Українська мова
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Спостереження за написанням закінчень дієслів
теперішнього і майбутнього часу
|
|||
1
|
Каліграфічна хвилинка
|
В В Вову як якорбзнайдеш знайдеш
В голову як в торбу, що знайдеш, те й сховаєш.
|
|
2
|
Вправа 299
|
Розгляньте таблицю.
Порівняйте закінчення теперішнього і майбутнього часу.
|
|
3
|
С.153
|
Вивчіть правила про правопис
закінчень дієслів.
|
|
4
|
Вправа 300
|
1.
Виразно прочитай вірш.
2.
Зміни особу виділених дієслів з 2-ої особи однини на 1-шу особу множини
за зразком. Запиши ці форми дієслів.
3.
Познач закінчення дієслів.
|
|
5
|
Вправа 301
|
1.
Прочитай і відгадай загадку.
2.
Випиши дієслова 1-ої особи однини за абеткою. Познач у них закінчення.
3.
Добери антоніми до дієслів підіймаю,сумую.
|
|
6
|
Гра -жарт
|
чита крич -ють -ять
ірж біж -ать -уть
Допоможіть прочитати
дієслова.
|
12.03.2020
Математика
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Порівняння задач на пропорційне ділення.
Письмове ділення з остачею на круглі числа
|
|||
1
|
С.141 № 885, № 886
|
Розв’яжи приклади письмово.
|
|
2
|
С.141-142 № 887
|
Розв’яжи та порівняй задачі на пропорційне ділення.
|
|
3
|
С.142 № 888
|
Розв’яжи рівняння.
|
|
4
|
С. 142 № 889
|
Розв’яжи усно.
|
|
5
|
С. 142 № 890
|
Розв’яжи усно. Порівняй довжину колосків, якщо в 1 см на діаграмі-5 см.
|
12.03.2020
Природознавство
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Ґрунти України, їх охорона
|
|||
1
|
Актуалізація опорних знань
|
Відгадай загадки.
Що у світі найщедріше?
***
Я все терплю і всім добром плачу.
До якої природи належить ґрунт?
Пригадайте, що таке ґрунт?
|
|
2
|
Робота з підручником
с.128-130
|
||
3
|
С.129
|
Розглянь ілюстрації.
|
|
4
|
Бесіда
|
Що таке ґрунт?
Які є види ґрунтів?
Які з них найпоширеніші на території України?
Яке значення мають ґрунти для природи?
Поясніть, чому ґрунти слід берегти.
|
|
5
|
Гра «Любителі природи»
|
Склади заходи чи правила бережного ставлення до
природи.
|
|
6
|
Підсумок
|
Які ґрунти переважають у твоїй місцевості?
Що треба зробити, щоб покращити урожай?
Яка головна властивість ґрунту?
|
Д./з. Опрацювати статтю с.128-131. Відповіді на додаткові
запитання до статті надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com
16.03.2020.
Літературне читання
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Слова ласкаві, та думки лукаві. Неля Шейко-Медведєва
«Лисиця, що впала з неба» (скорочено)
|
|||
1
|
Гра «Здогадайся: хто це?»
|
-Відгадайте, про кого я
говорюю
· Донечка, хазяєчка, вертуха, внучка, помічниця,
рукодільниця -…
· Сильний, злий, зубатий, сірий, хижий -…
· Ходить, жує, бекає - …
· Літає, плаває, клює, ґелґоче - …
|
|
2
|
С.123
|
Підготуйся до читання п’єси
|
|
3
|
С.124
|
Розглянь
ілюстрації
- Про що повідомляє афіша?
- Яке дійство відбувається на сцені?
|
|
4
|
Словникова робота
|
Паливода – відчайдушна
людина, яка нічого й нікого не боїться й ні перед чим не зупиняється.
|
|
5
|
С.124-128
|
Виразне читання I дії п’єси.
Аналіз змісту п’єси.
- У яку пору роки починається I дія п’єси?
- Чому люди і тварини вирішили засудити Вовка?
- У чому його звинувачували?
- Чому Чумак не вбив Вовка?
- Хто недовіряв Вовку?
- Ким його обрали?
- Скільки пройшло часу з того дня
- Чи дотримав Вовк свого слова?
- Коли і як з’явилася Лисиця у лісі і селі?
- Як вона розмовляла з
Вовком, а як – з Вороною?
- Що почала робити Лисиця у лісі і селі? Чому Вовк її захищав і жалів?
|
Д./з. Підготувати відповіді на додаткові запитання до I дії п’єси с.128 і надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com
16.03.2020
Українська мова
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Правопис закінчень дієслів теперішнього і
майбутнього часу
|
|||
1
|
Каліграфічна хвилинка
|
УУУУ ууу ру уд ву бу уду
У труді ми всі примножим
предків славу.
Розбудуємо дбайливо ми свою
державу.
Ю. Загорський
|
|
2
|
Вправа 302
|
1. Розглянь таблицю.
Зроби висновок про те, які закінчення мають дієслова 2-ї особи однини і множини.
2. Прочитай правило і вивчи його.
|
|
3
|
Вправа 303
|
1. Прочитай і відгадай загадку.
2. Випиши із загадки дієслова. Познач у них закінчення.
3. Добери спільнокореневі дієслова до
слова-відгадки. Запиши їх. Розбери за будовою.
|
|
4
|
Вправа 304
|
Виконати за
завданнями підручника.
|
Д./з. С.154,155- вивчити правила, с.156 вправа 305. Роботу надіслати
на адресу : turbalninam@gmail.com
16.03.2020
Математика
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Ділення виду 45780: 60 і 299600 : 700. Задачі
на рух
|
|||
1
|
Підготовча робота.
С.142 № 893
|
Розв’яжи приклади.
|
|
2
|
С.143 № 895
|
Прочитай пояснення. Ділення
круглого багатоцифрового числа на кругле двоцифрове число.
|
|
3
|
С.143 № 896
|
Розглянь, як знаходили частку
чисел.
|
|
4
|
С. 143 № 897
|
Знайди частку і перевір
множення.
|
|
5
|
С. 143 № 894
|
Розв’яжи задачу з поясненням.
|
|
6
|
С. 143 № 898
|
Розв’яжи задачу.
|
|
7
|
С. 143 № 899
|
Розв’яжи задачу за бажанням.
|
16.03.2020
Я у світі
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Про правопорушення
|
|||
1
|
Що таке правопорушення?
|
Правопорушення – протиправні шкідливі звички людей, за
які передбачено відповідальність перед законом.
Види правопорушень
Злочин – найбільш небезпечний вид правопорушень.
Учинки-менш
суспільно небезпечні діяння.
|
|
2
|
Робота з підручником
с.108, 109
|
Прочитай вірш «Як чесним бути»
Дайте відповіді.
|
|
3
|
С.109, 110
|
Прочитай оповідання «Хлопці розважаються».
Дай відповіді на запитання.
|
|
4
|
С. 111
|
Прочитай оповідання
«Соромно».
Дай відповіді на запитання.
|
|
5
|
С.112-115
|
Прочитай оповідання
«Бомжик-перевертень».
Дай відповіді на запитання.
|
|
6
|
Гра «Скажи так чи ні»
|
· Приятелі підбурюють вас закурити цигарку…
· Покататися на чужому велосипеді, що стоїть біля дому…
· Брати чужі речі у менших школярів…
· Якщо батьки сварять за погані оцінки, краще втекти з
дому…
|
Д./з Пригадай казки, у яких герої скоювали правопорушення.
17.03.2020
Літературне читання
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Особливості п’єси-казки як жарту. Н.Шейко-Медведєва «Лисиця, що впала з неба»
|
|||
1
|
С.129-133
Опрацювання II дії п’єси Н, Шейко-Медведєвої «Лисиця, що впала з
неба»
|
Прочитай уривок з вірша, роз’єднавши слова.
Затихнувгомін.Взалізгаслосвітло,
Івраз, заполонившивсічуття,
Розсунуласьзавіса…
Ірозквітложиття-мовказка,йказка-мовжиття.
-
Що показують у театрі?
-
Що таке п’єса?
|
|
2
|
Словникова робота
|
Потренуйся у читанні слів
дрижить
шановні
укинути
фортеця
завивши
|
|
3
|
С.129-133
|
Ознайомлення з текстом II дії п’єси (читання мовчки)
|
|
4
|
Аналіз змісту II дії п’єси
|
-У яку пору року відбувається
II дія казки?
- Чому так думаєте? Доведіть
словами тексту.
- Що виробляла Лисиця? Як
вона ставилася до Вовка?
- Хто допомагав Лисиці у її
злочинах?
- Чому вона вирішила
позбутися Вовка? Як це хотіла втілити?
-Від чого автор застерігає
читачів? Що засуджує?
|
|
5
|
Характеристика дійових осіб
|
Д./з. Опрацювати II дію п’єси, надати відповіді на запитання до п’єси с.133,
надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com
17.03.2020
Українська мова
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Правопис закінчень дієслів теперішнього і
майбутнього часу
|
|||
1
|
Сприймання і усвідомлення
учнями нового матеріалу с.156,157
|
1.
Ознайомлення з закінченням дієслів теперішнього і майбутнього часу (за
вправою 306)
2.
Вивчення правила-висновку про закінчення дієслів теперішнього і
майбутнього часу у однини і множини
|
|
2
|
Каліграфічна хвилинка
|
Уть уть уть ють ють ать ать ать ять ять ять
Складіть якнайбільше дієслів
у множині теперішнього часу на тему «Дитячі розваги».
|
|
3
|
С.307
|
Твір-мрія
|
|
4
|
Вправа 308
|
Завдання 4.
Запиши всі дієслова, познач у них закінчення.
|
Д./з. С.156-158 вивчити правила, с.158 вправа 309. Роботу надіслати
на адресу : turbalninam@gmail.com
17.03.2020
Математика
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові
круглі у випадку, коли в частці є нулі. Задачі з буквеними даними
|
|||
1
|
С.144 № 902(1)
|
Заповни пропуски.
|
|
2
|
С.144 № 902(1)
|
Розв’яжи усно.
|
|
3
|
С.144 № 903(1)
|
Розглянь та поясни розв’язування.
|
|
4
|
С.144 № 903(1)
|
Знайди частки і перевір дією
множення.
|
|
5
|
С. 144 № 904
|
Обчисли з поясненням
(письмово).
|
|
6
|
С. 144 № 905
|
Розв’яжи рівняння.
|
|
7
|
С.144 № 906
|
Розв’яжи задачу з поясненням.
|
|
8
|
С.144 № 908
|
За бажанням.
|
17.03.2020
Природознавство
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Узагальнення за темою «Природа України»
|
|||
1
|
Самостійна робота
|
Дайте відповідь на запитання:
1.
Як називають
великі простори суші з майже рівною поверхнею?
а) горами;
б)рівнинами;
в)височинами.
2. Як називають ділянки земної поверхні, дуже піднятої над рівнинами?
а)низовинами;
б)височинами;
в)горами.
3. Як називають водойму, що є частиною океану?
а)морем;
б)озером;
в)річкою.
4. Як називають водойми, створені людиною?
а)джерелом
б)штучними водоймами;
в)природними водоймами.
5. З яких частин складається річка?
а)витік, русло, притоки, гирло;
б)западина, схил, правобережжя, лівобережжя;
в)підніжжя, схили, вершина.
6. Як називають великі заглиблення з крутими схилами на поверхні ґрунту, що розмиваються водою?
а)джерелом;
б)яром;
в)ставком.
|
18.03.2020
Літературне читання
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Підсумок
за темою. Перевір свої досягнення.
Узагальнення
і систематизація знань учнів за розділом «Розповіді про нас самих»
|
|||
1
|
С.134
|
Виконання завдань.
|
18.03.2020
Математика
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Ділення
чисел, що закінчуються нулями. Дії з іменованими числами. Розв’язування
задач.
|
|||
1
|
С. 145№911
|
Розв’яжи приклади усно.
|
|
2
|
С.145 №912, №913, №914
|
Обчислити письмово.
|
|
3
|
С.145 № 915, №916
|
Розв’яжи задачі з поясненням.
|
|
4
|
С. 145 № 917
|
Порівняти іменовані числа.
|
|
5
|
С. 145 № 918
|
За бажанням.
|
18.03.2020
Основи здоров’я
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Дорожньо-транспортні
пригоди (ДТП)
|
|||
1
|
С.126,127
|
1. Розглянь малюнки.
1.
2. Опрацювати статтю про ДТП
2.
3. Вивчити причини ДТП
|
|
2
|
С.127,128
|
Прочитай уривок з оповідання «Аварія».
Дай відповіді на запитання.
|
|
3
|
С.128
|
Гра «Так чи ні»
|
19.03.2020
Літературне читання
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Урок
позакласного читання. Літературні фантазії.
|
|||
1
|
С.84-96
|
1.Опрацювати твори до цієї
теми.
2. Дати відповіді на
додаткові запитання до цих творів.
|
19.03.2020
Українська мова
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Дієслова минулого часу. Змінювання дієслів
минулого часу за родами (в однині) і числами
|
|||
1
|
Каліграфічна хвилинка
|
Г Г Гу уля ляло гуляло гуляло.
Гуляло море на просторі,
З далеків гір туман глядів,
Як свічечки, блищали зорі
І місяць весело світив.
-Підкресли дієслова минулого
часу. Визнач їх число і рід.
|
|
2
|
Вправа 310
|
Розглянь таблицю. Зроби
висновок про те, як змінюються дієслова минулого часу. Вивчи.
|
|
3
|
С.159
|
Прочитай та вивчи правило.
|
|
4
|
Вправа 311, 312
|
За
завданнями підручника.
|
|
5
|
С.159
|
Прочитати та
вивчити правила.
|
|
6
|
Вправа 313
|
Завдання 1,2,3.
|
Д./з. С.158,159- вивчити правила, с.160-вправа 314. Роботу надіслати
на адресу : turbalninam@gmail.com
19.03.2020
Образотворче мистецтво
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Художні
традиції рідного краю. Український рушничок.
|
|||
1
|
Намалювати український
рушничок.
|
20.03.2020
Математика
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Узагальнення вивченого матеріалу
|
|||
1
|
С.146 №1, №2, №3
|
Розв’яжи задачі з поясненням.
|
|
2
|
С.146 №4
|
Побудуй п’ятикутник і
шестикутник. Провести діагоналі і порівняти на скільки більше.
|
|
3
|
С.146 № 8
|
Розв’яжи рівняння.
|
|
4
|
С. 146 №6
|
Усно.
|
20.03.2020
Природознавство
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Природні зони України. Карта природних зон
|
|||
1
|
С.132
|
Опрацювати статтю
«Природні зони України».
|
|
2
|
С.133
|
Ознайомитись з
планом «Характеристики природної зони».
|
|
3
|
С.133
|
Розглянути карту
природних зон світу.
|
|
4
|
С. 134
|
Вивчити
словничок.
|
|
5
|
С. 134
|
Перевірити себе за запитаннями:
1.
Що таке природні зони?
2.
Що впливає на зміну їх з півночі на південь?
3.
Назви природні зони України.
4.
В якій природній зоні ти живеш?
|
|
6
|
С. 134
|
Опрацювати
бібліотечку природодослідника.
|
|
7
|
Робота в зошиті
|
За темою «Природні
зони України»
|
30.03.2020
Літературне читання
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Життя і творчість О.С.Пушкіна. О.Пушкін
«Казка про царя Салтана…» (уривки)
|
|||
1
|
С.136
|
Опрацювання статті про
О.С.Пушкіна.
|
|
2
|
С.136
|
Розгляд ілюстрацій.
|
|
3
|
С.137-139
|
Опрацювання першої частини «Казки
про царя Салтана…»
|
|
4
|
Словникова робота
|
враз
хороми
заразом
світлиця
вибирайтеся
|
|
5
|
Відтворення змісту
прочитаного:
-Що ви дізналися про трьох
сестер?
-Чому царю Салтану полюбилася
третя?
- Куди поїхав цар?
-Який наказ залишив цариці?
-Хто народився в царській сім’ї?
-Чому ткачиха і повариха
перейняли гінця?
-Чому цариця із сином
опинилися в океані?
-Як ви оцінюєте вчинок царя і
сестер?
|
||
6
|
С.137,138
|
Розгляд ілюстрацій.
|
Д./з. Прочитати I частину казки,
надати відповіді на запитання с.139, надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com
30.03.2020
Українська мова
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Дієслова
на –ся, -сь (літературна вимова і
правопис)
|
|||
1
|
Каліграфічна хвилинка
|
О О О о о о ро оз ой то ом
|
|
2
|
Вправа 315
|
Прочитай вірші, порівняй їх
за змістом.
Порівняй дієслова на – ся(-сь) і без –ся(-сь).
Зроби висновок.
|
|
3
|
Вправа 316
|
Добери заголовок і випиши з
тексту дієслова на –ся.
Визнач час і число.
|
|
4
|
Вправа 317
|
Завдання
1,2,3.
|
30.03.2020
Математика
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Письмове множення двоцифрових чисел. Задачі
на знаходження числа за двома різницями
|
|||
1
|
С.147 № 921
|
Прочитай пояснення про усний
і письмовий спосіб знаходження добутку чисел.
|
|
2
|
С.147 № 923
|
Розв’яжи приклади письмово.
|
|
3
|
С.147 № 924
|
Розв’яжи задачі з поясненням.
|
|
4
|
С. 148 № 925
|
Усно.
|
30.03.2020
Я у світі
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Передбачай наслідки своїх вчинків
|
|||
1
|
С.115, 116
|
Опрацювати оповідання «Телефонний тероризм».
|
|
2
|
С.117, 118
|
Прочитай вірш «Гнатове виправдання».
Розглянь ілюстрації.
|
|
3
|
С.116, 118
|
Дай відповіді на запитання
|
|
4
|
С. 111
|
Склади коротке оповідання про
вигаданого героя, який полюбляв «розіграші».
|
31.03.2020
Літературне читання
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Добре серце не буває ніколи горде. О.Пушкін
«Казка про царя Салтана…»
(продовження)
|
|||
1
|
С.139-142
|
Опрацювання II частини казки
|
|
2
|
Словникова робота
|
Град-місто.
Флот-сукупність суден
однакового призначення.
Зорить-пильно вдивляється.
Панцир-частина старовинного
спорядження, що захищало тулуб.
Дозор-охорона.
|
|
3
|
С.139-142
|
Читання II частини казки.
|
|
4
|
Розгляд ілюстрацій.
|
||
5
|
Аналіз змісту II частини казки:
-
Як врятувались цариця із сином?
-
Чому Лебідь допомагала князю?
-
Як Гвідон ставився до свого батька?
-
Які дива побачили гості на острові?
-
Як цар зустрів царицю?
-
Чому цар не покарав ткачиху, повариху і бабу Бабариху?
-
Що чарівного було у казці?
|
Д./з. Опрацювати II частину казки,
надати відповіді на запитання с.139, надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com
31.03.2020
Українська мова
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Контрольна робота: списування «Калина»
|
|||
1
|
Списати текст
|
Калина
Бабуня (Н/н)астя нічого так не любить, як
садити дер(и/е)во. Вона каже:
-
Завжди знайде(тьс/ц)я місце, де його (по)садити. А хто за це (не)дбає,
той або байдужий, або сліпий до краси.
Коло бабуниної хати ростуть
вишні. За порогом повно квітів. (Ліво)руч від хвіртки - куч(и/е)рявий бузок. А (право)руч –
явори.
Позаторік бабуня (при)несла
(з)лісу й (по)садила під вікном тонке дер(и/е)вце. (До)глядала його,
(під)ливала. Воно (при)йнялося. Але першої в(и/е)сни (не)цвіло. Тільки
з(и/е)л(и/е)ніло. Другої в(и/е)сни викинуло білі кит(е/и)ці. Всі (по)бачили,
що це – калина.
Борис Харчук
|
31.03.2020
Математика
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Множення
трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями.
Задачі
на знаходження дробу від числа і числа за його дробом
|
|||
1
|
С.148 № 928
|
Усно.
|
|
2
|
С.148 № 929
|
Перевір обчислення.
|
|
3
|
С.148 № 930
|
Обчисли приклади письмово.
|
|
4
|
С. 148 № 932
|
Розв’яжи задачі з поясненням.
|
31.03.2020
Природознавство
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Мішані лісі (полісся).
|
|||
1
|
Робота з підручником с.134-137
|
Опрацювати статтю
«Мішані лісі (полісся)».
|
|
2
|
С.135-138
|
Розглянь
ілюстрації.
|
|
3
|
С.137
|
Перевір себе за
запитаннями.
|
|
4
|
С. 138
|
Опрацюй
бібліотечку природодослідника.
|
|
5
|
Робота в зошиті
|
За темою у
підручнику.
|
Д./з. Підготуй проект «Чому ліси називають «легенями
планети»?» за запитаннями с. 138. Роботу надіслати на адресу: turbalninam@gmail.com
01.04.2020
Літературне читання
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Життя і творчість Г.К. Андерсена.
Г.К.Андерсен «Гидке каченя» (скорочено)
|
|||
1
|
С.143
|
Опрацювання статті про
Г.К.Андерсена
|
|
2
|
С.144-147
|
Опрацювання I частини казки «Гидке каченя»
|
|
3
|
Словникова робота
|
Хутір-відокремлене селянське
господарство.
Милість-доброзичливе
ставлення до когось.
Селезень-самець качки, качур.
|
|
4
|
Читання I частини казки.
|
||
5
|
Розгляд ілюстрацій.
|
||
6
|
Аналіз змісту I частини казки:
-
Де народилися каченята?
-
Що найбільше вразило малят, які тільки вилупилися?
-
Яке яйце тріснуло останнім?
-
Що здивувало у цьому каченяті?
-
Як качка переконалася, що найбільше пташеня не індича?
-
Куди вивела каченят качка?
-
Кому найнижче треба було вклонитися каченятам? Чому?
-
Чому гидке каченя вирішило втекти?
|
Д./з. Опрацювати I частину казки
с.144-147
01.04.2020
Математика
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Множення
багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома
різницями
|
|||
1
|
С.149 № 935
|
Розв’яжи задачі з
поясненням.
|
|
2
|
С.149 № 936
|
Розглянь записи і поясни
обчислення.
|
|
3
|
С.149 № 937
|
Обчисли приклади письмово.
|
|
4
|
С. 149 № 938
|
Склади і розв’яжи рівняння.
|
|
5
|
С.149 № 939
|
Склади вирази і знайди їх
значення.
|
01.04.2020
Основи здоров’я
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Дорожні
знаки
|
|||
1
|
С.129-131
|
Опрацювати статтю
«Дорожні знаки».
Розглянути та
вивчити групи дорожніх знаків.
|
|
2
|
С.134
|
Відгадати загадку
|
|
3
|
С.134
|
Дати відповіді на додаткові запитання
|
02.04.2020
Літературне читання
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Позитивні і негативні персонажі. Г.К.Андерсен
«Гидке каченя» (продовження).
|
|||
1
|
С.147-150
|
Опрацювання II частини казки «Гидке каченя».
|
|
2
|
Словникова робота
|
вбога
жирна
щире
прекрасні
гнучкі
незвичайний
незграбний
|
|
3
|
С.147-150
|
Читання II частини казки «Гидке каченя».
|
|
4
|
Аналіз змісту II частини казки:
-
Як каченя потрапило до бабусі?
-
Кого побачило каченя увечері?
-
Які почуття пережило у цей момент каченя?
-
Як йому зимувалося?
-
Що трапилось одного весняного дня?
-
Яке рішення воно прийняло?
-
Яке перетворення трапилось із гидким каченям?
-
Як тепер стали сприймати птаха оточуючі?
-
Яка головна думка казки?
|
||
5
|
Поділити казку на частини.
Скласти план.
|
Д./з. Опрацювати казку, дати відповіді на запитання с.150. Роботу
надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com
02.04.2020
Українська мова
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Узагальнення
знань і вмінь з теми «Дієслово»
|
|||
1
|
Каліграфічна хвилинка
|
Х Х Х х х х хе іх хи
усміхнувся
|
|
2
|
Вправа 319
|
Спиши, розкриваючи дужки.
Поясни написання не з дієсловами.
Добери синонім до дієслова сміється.
|
|
3
|
Вправа 320
|
Випиши дієслова.
Познач закінчення.
Одне дієслово теперішнього
часу розбери за зразком на с.163
|
|
4
|
Вправа 321
|
Спиши,
підкресли головні члени.
|
Д./з. С.164 – дати відповіді на запитання і виконати
завдання для повторення, с.164 -вправа 322. Роботу надіслати на адресу : turbalninam@gmail.com
02.04.2020
Образотворче мистецтво
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Пам’ятки
архітектури
|
|||
1
|
Намалюй гуашевими чи
акварельними фарбами пейзажний мотив за архітектурною будівлею.
Пам’ятка архітектури – храм, фортеця, замок, панський маєток.
|
03.04.2020
Математика
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Множення
іменованих чисел на двоцифрові числа.
Розв’язування задач на знаходження числа за його дробом
|
|||
1
|
С.150 № 942
|
Усно.
|
|
2
|
С.150 № 943
|
Розглянь обчислення. Зроби
висновок як множити іменовані числа.
|
|
3
|
С.150 № 945(1,2)
|
Розв’яжи задачі і порівняй їх.
|
|
4
|
С. 150 № 946
|
Усно.
|
|
5
|
С.150 № 947
|
Скласти вираз. Знайти площу і
периметр квадрата.
|
03.04.2020
Природознавство
№
|
Завдання
|
Пояснення
|
Примітки
|
Лісостеп. Степ.
|
|||
1
|
Робота з підручником с.139-146
|
Опрацювати статті
«Лісостеп.Степ»
|
|
2
|
С.140-145
|
Розглянь малюнки
|
|
3
|
С.141, 142, 146
|
Перевір себе за
запитаннями.
|
|
4
|
С. 142
|
Опрацюй
бібліотечку природодослідника.
|
|
5
|
Робота в зошиті
|
За темою
підручника
|
Д./з. Склади кілька ланцюгів живлення, що сформувалися в
лісостеповій та лісовій зоні. Роботу надіслати на адресу: turbalninam@gmail.com
06.04.2020р. ПОНЕДІЛОК
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ.
Тема.Г. К.
Андерсен «Гидке каченя» (продовження).Складання плану казки, стисле
переказування.
Підручник с.144
-150.
1.Опрацювати
казку.
2.Поділити казку
на частини.
3.Скласти план.
4.Переказати за
планом.
5.Характеристика
головної дійової особи.
6.Д.з. Скласти
діафільм на тему «Гидке каченя».
МАТЕМАТИКА.
Тема. Множення іменованих чисел
на двоцифрові числа. Розв’язування задач на знаходження числа за його дробом.
Підручник с.150,151.
1. №942-усно.
2. №943-прочитай задачу,
розглянь обчислення та зроби висновок, як множать складені іменовані числа.
3.№944- обчислити приклади
письмово.
4.№945(1,2)- розв’язати задачі
письмово та порівняти їх.
5.№946-письмово.
6.№947-знайти периметр і площу
квадрата.
7.Д.З.№948,949.
Я У СВІТІ
Тема. Культурна спадщина
народу.Підручник с.123-126. 1.Опрацювати статті.
2.Розглянути ілюстрації до цих
статей.
3.Дати відповіді на запитання
до цих статей. 4.Опрацювати з додаткової літератури:
а)Синевир(озеро,Закарпаття)
б)Світязь (Волинь)
в)»Запорізька Січ»
г)архітектурні споруди.
УКРАЇНСЬКА МОВА.
Тема. Поняття про прислівник як
частину мовиНезмінність – основна ознака прислівників.
Підручник с.165,166.
1.Вправа 323(усно)
2.Вивчити правило с.165.
3.Вправа 324(1. 2,3-усно,4-письмово)
4.Д.З .Вправа325.Вивчити правило напам’ять.
07.04.2020р. ВІВТОРОК. МАТЕМАТИКА.
Тема. Знаходження значень виразів
на сумісні дії. Задачі на знаходження числа за двома різницями.
Підручник с.151-152.
1.№950-За малюнками склади і розв’яжи задачі (усно).
2. № 951-математичний диктант
(з допомогою батьків).
3.№ 952 - розглянь записи, згадай порядок
виконання дій.
4.№953-обчисли приклади
письмово. Не забувай про порядок дій.
5.№954 і 955-розв’яжи задачі з поясненням.
6.№956-знайти площу ділянки. Згадай
правило знаходження прямокутника.
7.Д.З.№957,958.
УКРАЇНСЬКА МОВА.
Тема. Спостереження за роллю
прислівників-синонімів у реченні.
Підручник с.166-167.
1.-Яку частину мови називаємо
прислівником? Яка його основна ознака?
-Чи мають прислівники
закінчення? Чому?
-З якою частиною мови
прислівники зв’язуються у реченні?
2.Каліграфічна хвилинка.
Н НН й йвпевпевпе вперед
На на аз аз назад назад назад
Не йдеш вперед- ідеш назад.
(Назви прислівники.Постав до
них питання).
2.Вправа 326(1, 2,4)- усно, а 5
завдання - письмово.
3.Вправа 327(1,2)- письмово за
завданнями підручника.
4.-Як називаються прислівники
близькі за значенням?
- Які слова є прислівниками -
синонімами?
5.Д.З. Вправа328-(1.3- усно , а
2-письмово).
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ.
Тема. Життя і творчість Жанні
Родарі. Ж.Родарі «Дорога,що нікуди не вела».
Підручник с.151- 152.
1.Ознайомлення із життям і
творчістю письменника.
- Де народився письменник?
- Чим захоплювався у дитинстві?
- Чому почав писати для дітей?
- Які він твори для дітей
написав?
2.Словникова робота-с.151
3.Ознайомлення з першою
частиною казки (від початку до слів «… до великих залізних воріт»).
4.-Читання твору вголос.
5.Висновок з прочитаного.
- Що тебе зацікавило? Що здивувало?
- Що чи хто може чекати
хлопчика за великими залізними воротами?
- Чому Мартіно
прозвали Вперта Голова?
- Чи легко йому було здолати
дорогу?
- Кого зустрів він по
дорозі? - Як себе вів собака?
- Чому хлопчик вирішив іти за
псом?
6.Д.З-.Переказувати першу частину
казки.
- Пояснити слова: впертість і
допитливість.
ПРИРОДОЗНАВСТВО.
Тема. Гори Карпати. Підручник с.147-151.
1.Спостереження за природою.
- Які барви приносить весна?
- Яке весняне небо?
- Які зміни відбулися в неживій
і живій природі?
- Які роботи виконують люди на
полях, городах?
2.Розглянь карту України.
Знайди гори Карпати. Як називають найвищу вершину гори?Яка її висота? Чиє у
Карпатах льодовики?
3.Читання статті «Гори
Карпати».
4.Робота з картою (в піручнику)
5. Робота в зошиті.
6.Розгляд ілюстрацій в
підручнику на с.147, 148, 149, 150.
7.Перевір себе за запитаннями в
підручнику – с.150-151.
8.Підготувати повідомлення про
цікавий природний об’єкт Карпат.
08.04.2020р. СЕРЕДА.МАТЕМАТИКА.
Тема. Множення багатоцифрових
чисел на трицифрові (ознайомлення). Задачі на рух.
Підручник с.152- 153.
1.Усні обчислення. Гра
«Ланцюжки обчислень»
78+22= ? :10 = ? + 45= ? : 11= ?
300+200= ? :25= ? .100 =? : 2=?
2.Завдання №959 – порівняй
записи множення на двоцифрове і трицифрове числа. Зверни увагу, де починає
записуватись третій неповний добуток.
3.Приклади №959 і №960 - обчислити
письмово.
4.Задача №962 - розв’язати з
поясненням.
5. №963 - усно. Скласти задачу
за виразом.
6.№964-письмово. Пригадай
порядок дій.
7.Д.З.№965, 966.
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема. Упертість та
допитливість. Д.Родарі «Дорога,що нікуди не вела»(продовження).
Підручник с.152 – 153.
1.Словникова робота.
Нісенітниця - …, торують - …
2. Виразне читання другої
частини казки.
3.Гра»Дочитай речення».
- За гратами
Мартіно …
- На околиці села розходилися …
- Мартіно йшов та йшов…
- У селі давно вирішили…
- Коли Мартіно підріс…
- Пес кинувся назустріч…
- Однак незабаром вони…
- Дорога та була вся…
- Мартіно вибрав…
4. Переказ казки.
5.Що таке упертість? Що таке
наполегливість? Це позитивні чи негативні риси характеру?
- Чого навчає ця казка? Які
риси характеру допомогли хлопчикові досягти успіху?
6. Д.З. Скласти план до казки.
Придумати інший заголовок.
ОСНОВИ ЗДОРО’Я
Тема. Самооцінка і поведінка людини.
Підручник с.136 – 141.
1. - Що тобі подобається в собі?
- Щоб ти хотіла змінити?
Самооцінка – оцінювання себе,своєї
діяльності,свого становища у певній групі та у колі друзів.
2.Читання тексту с.136-140.
3. Розгляд ілюстрацій до цієї
теми в підручнику.
4.Розгадування ребуса с.140.
5. Перевір себе .(Дай відповіді
на додаткові запитання на с.140)
6.Гра»Визнач самооцінку»
- Я написав контрольну роботу
непогано,але можна було б краще.
- Я написав контрольну
найкраще, але мені неправильно поставили
оцінку.
- Такого поганого малюнка в
класі ,як у мене , немає ні в кого.
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ 18.
05.2020р.
Тема. Володимир Рутківський «Як
складають вірші»
Підручник с.179 – 180.
1.Читання біографії В. Рутківського
2.Опрацювання першої частини оповідання (с.179 -180, до слів «…Що ж
починай»)
1)виразне читання частини твору.
-Назви дійових осіб твору.
- Де відбувається описаний випадок? У яку гру вирішили пограти діти?
2)вибіркове читання
- Поясніть, опираючись на текст, чому діти змушені були сидіти у каюті
катера?
- Хто запропонував погратися у вірші?
- Як дівчинка розповіла про правила гри?
3)читання частини в особах.(прочитайте цю частину твору в особах – з
братиком, сестричкою чи батьками).
Я У СВІТІ 18.05.2020р.
Тема. У кожному куточку світу свої традиції та звичаї.
Підручник с.145 – 153
1.Що таке традиції та звичаї?
Традиції –досвід, звичаї, погляди, смаки, норми поведінки, що
склалися історично і передаються з покоління в покоління.
Звичаї – загальноприйняті порядки, правила, що здавна існують у
громадському житті й побуті якого – небудь народу, колективу на ін.
3.Прочитайте статті с.145 -153.
4. Розгляньте малюнки на цих сторінках.
5.Перевірте себе за запитаннями с.148, 150,151,152.
6.Напишіть міні-твір «Які традиції та звичаї народів світу я запозичив би»
7.Заповніть таблицю.
КРАЇНА
ЦІКАВА ТРАДИЦІЯ
НОВИЙ РІК
Стародавній Рим
------------------------------------------------------------------------
Норвегія
---------------------------------------------------------------------------------
Гвінея ------------------------------------------------------------------------------------
Данія
-----------------------------------------------------------------------------------
Італія -----------------------------------------------------------------------------------
Японія
----------------------------------------------------------------------------------
Болгарія
---------------------------------------------------------------------------------
Індія
------------------------------------------------------------------------------------
Австрія
-----------------------------------------------------------------------------------
РІЗДВЯНІ СВЯТА
Німеччина -------------------------------------------------------------------------------
Чехія
-------------------------------------------------------------------------------------Венесуела(Південна
Америка)
-----------------------------------------------------------
ВІВТОРОК 19.05.2020р.
МАТЕМАТИКА
Тема. Повторення вивченого. Розв’язування задач.
Підручник с.170.
1.Усні обчислення.
2 ц : 20 кг =
300 кг : 50 =
2 ц : 5 кг =
2 ц – 20 кг =
360 : 5 =
960 : 6 =
700 . 3 = 420 . 2 =
749 : 7 = 840 : 8 =
2.Письмове ділення на трицифрове число.
93720 : 426 = 625536 : 724
= 439872 : 237 =
3.Розв’язування задач №1101 – 1105.
(Тип задач: на зведення до одиниці ускладненого типу)
1)Спочатку вивчи умову задачі.
2)Зроби скорочений запис .
3)Розв’яжи з поясненням і запиши відповідь.
4. Д.з. Прочитати і запам’ятати на с.172 «Натуральний ряд»
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ 19.05.2020р.
Тема. В. Рутківський в «Як складають вірші «(продовження)
Підручник с.180 – 183
1.Добери за змістом і римою слова.
Гу – гу – гу – росте кульбаба на …
Іт – іт – іт – в неї гарний жовтий цвіт
…
Лі – лі – лі – жовті квіточки малі …
Ни – ни – ни – всіх нас радують … .
2.Виразне читання 2 частини твору.
3.Аналіз твору з елементами вибіркового читання.
- Чому хлопчик розхвилювався після першого рядка вірша, який промовила
Ганнуся? Прочитай, як дівчинка думала над продовженням рядка « на садок і на город «
-Що шукав хлопчик на стелі? Якою була його перша думка, щоб продовжити
перший рядок ?1
-Прочитай, як Костя обдумував продовження рядка «А до річки рано-вранці».
Прочитай, що допомогло придумати продовження рядка «Вони бігають і виють»?
-Прочитай тільки вірш, який вийшов у дітей. Як довго тривала гра? Чи
захопила вона Костю? Якими були ці діти?
4. Творчі роботи.
1)Доберіть свій заголовок твору.
2)Доберіть до рядків віршів свої варіанти.
3) Складіть поради «Як писати вірші?»
УКРАЇНСЬКА МОВА 19.05.2020 р.
Тема. Повторення вивченого про функціональне значення у мовленні різних частин мови.
Підручник с.185,186.
1.Каліграфічна хвилинка.
К К Кк ко за цьк ко го козак
Ми роду козацького діти
Землі української цвіт.
(Знайдіть прикметники і доберіть спільнокореневі іменники).
2.Вправа 372 – усно (за завданнями підручника)
3. Вправа 373 – письмово 1. 2,3,4 завдання підручника.5 завдання –
визначити частини мови в останньому реченні цієї вправи.
4. Вправа 374 – 1 і 2 завдання – усно, а 3 завдання – письмово, 4 завдання –
визначити частини мови в третьому абзаці цієї вправи.
5. Д.З. Повторити «Іменник» - с.45 – 77.
ПРИРОДОЗНАВСТВО 19.05.2020р.
Тема. Різноманітність речовин, їхнє використання людиною.
Підручник с.173 – 176.
1.Хвилинка спостереження.
-Який сьогодні день? Який місяць? Яка погода надворі? Чи були опади? Чому
день став довшим, а ніч коротша? Які стали дерева? Хто з’явився у тваринок? Що люди роблять на полях?
2.Опрацювання статті «Різноманітність речовин і мінералів та їх
використання людиною.
1)прочитай уважно статтю на с.173 -176.
2)візьми кухонну сіль, сахар і крохмаль – розглянь уважно їх.
3)який висновок ти можеш зробити?
4)розглянь малюнок на с. 174 і зроби висновок.
3. Перевір себе за запитаннями до цієї статті на с.175. Якщо не знаєш
відповіді на деякі запитання, то прочитай ще раз статтю.
4.Вивчи словничок слів на с.175.
5.Прочитай бібліотечку природодослідника та висновки.
СЕРЕДА 20.05.2020р.
МАТЕМАТИКА
Тема. Повторення вивченого. Самостійна робота.
1.Самостійна робота.
1)3найди значення виразу: 41507 + ( 12387 – 31595 : 71) =
2)Розв’яжи задачу №1108.
3)Розв’яжи рівняння: х . 25 =3950
4)Зроби перетворення: 2год 57хв = … хв,
7км496м = … м, 3ц 29кг = …кг, 1доба 15год = …год.
5)Знайди площу і периметр прямокутної ділянки, ширина якої 12м, а довжина –
36м. Р -? S -?
6)Знайди значення виразу 15750 : k, якщо k = 3, k =7
2.Прочитати на с172 – 174
«Величини. Метрична система мір».
3.Д.З. №1106, 1107.
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
20.05.2020р.
Тема. Підсумкова контрольна робота (робота з літературним твором
(письмово)) Микола Магера «Сірко і шпак».
8.Поміркуй і запиши, завдяки чому потоваришували Сірко та шпак.
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я 20.05.2020р.
Тема. Практична робота. Виконання проєкту « Здоров’я – всьому голова»
Матеріали для презентації проєкту.
1.Вірші про здоров’я.
2.Загадки про здоров’я.
3.Гра «Ми живемо за режимом дня».
4. Хвилинка фантазії .Склади рекламу «Здоров’я».
5. Гра «Віднови прислів’я».
1)Здоров’я за гроші … .
2)Здоров’я – найдорожчий … .
3) Рухайся більше – проживеш … .
4)Без здоров’я нема … .
5)Вартість здоров’я знає лише той, хто його … .
ЧЕТВЕР 21.05.2020р.
УРОК РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО
МОВЛЕННЯ
Тема. Редагування тексту.
1.Відредагуй речення, утворивши
з двох речень одне.
а)Діти побачили на землі пташку. Вона була поранена.
б)На засіданні гуртка нас вчать виразно читати. А ще нас вчать розповідати казки.
в)День був сонячний. Небо було голубе.
2.Прочитай текст. Встав
пропущені слова, з допомогою яких речення утворюють зв’язну розповідь.
Лісова красуня
Її , поранену, знайшли торік на
лісовій галявині. Маленька, худа кізка благально дивилась на
людей._____________ ніби чекала порятунку.
Шофер Дмитро та його дружина
принесли маленьку______________
додому. ______________ спочатку навчили ______________пити молоко з соски.
Потім _____________ почала їсти кашу, пастися. Рана на ніжці загоювалася.
Минув час. ______________
стала стрункою лісовою красунею. Особливо подружилась ________________ з Мар’янкою. Ходить з ______________ по хліб до
магазину. Зустрічає ____________ біля дому після занять у школі.
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
21.05.2020р.
Тема. Все починається з малого. М. Сингаївський «Дощ із краплі починається»
(напам’ять).
Підручник с.184.
1.Вправа на розвиток фонетичного слуху.
Гра «Впіймайте на гачок»
Крапля—крапля – чапля – крапля
Хочеш – хочеш – хочеш – точиш
Стали – стали –звали – стали
Діло –діло – тіло – діло
-Які слова ви «впіймали на гачок»?
2.Виразне читання вірша.
- Який настрій вірша?
-Зверніть увагу на пораду, яку дає автор.
3.Робота над змістом вірша.
- Як ви розумієте перші рядки вірша? Як ви могли продовжити цю думку? - Як автор показує
взаємозв’язок усього? Яку пораду дає автор? - У яких рядках виражена основна думка?
- Поміркуйте, як можна втілити ораду поета у своєму щоденному житті?
4. Д.З. Вивчити вірш напам’ять. Зняти відео і переслати на Вайбер.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
21.05.2020р.
Тема. Зображення портретної ілюстрації до своєї улюбленої казки.
1.Акталізація опорних знань.
Не можемо без казки у світі ми жити.
Бо казка нас вчить , як потрібно дружити, як зло подолати, як хитрих провчити,
як добрих і чуйних, й сміливих любити.
-Чи любите ви казки?
=Які українські народні казки ви знаєте?
-Які казки є вашими улюбленими?
Ось ви і намалюєте малюнок до своєї
улюбленої казки.
П’ЯТНИЦЯ 22.05.2020р.
МАТЕМАТИКА
Тема. Повторення вивченого. Задачі на знаходження середньої врожайності та
на рух. Розв’язування прикладів на всі дії.
Підручник с.171.
1.Усний рахунок
80 . 200 = …, 150 . 200 = …, 500 . 2000 = …, 3200 . 200 = … , 2000 . 300 =
2000 . 15 = … , 400 . 5000 = …
, 70 . 400 = … , 700 . 300 = … .
2.Завдання № 1113 ( 1 і 2 приклад)–
розв’язати приклади – письмово. (Пригадайте порядок дій).
3. Завдання № 1109 –розв’язати задачу письмово на визначення середньої
врожайності з поясненням.
4.Завдання № 1110 – розв’язати задачу на рух письмово з поясненням.
5 Д.З. №1113 (3 і 4 приклад)
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ 22.05.
2020р.
Урок позакласного читання
Тема. Материнська свята доброта.
1.
Відеоурок.
2.
Прочитати
твори про матір.
Дистанційне навчання 25.05.2020
ВІВТОРОК 26.05.2020р.
МАТЕМАТИКА
Тема. Повторення вивченого. Розв’язування задач.
Підручник с.171.
1. Завдання №1112 – розв’язати задачу з поясненням.
2. Завдання №1114 – розв’язати задачу на порівняння двох
площ.
3. Д.З.№1111 – поставити знаки арифметичних дій. Повторити
переставний і сполучний закон додавання с.174, 175.
УКРАЇНСЬКА МОВА 26.05.2020р.
Тема. Повторення вивченого про роль
дієслів у реченні.
Підручник с.186. 187.
1.Вправа 375 – ( завдання 1 – усно, завдання 2 – письмово).
2.Вправа 376 – ( завдання 1. 2 –усно, завдання 3 - письмово).
3Д.З. Вправа 378. Повторити про дієслово с.133 – 163.
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ 26.
05.2020р.
Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом » Світ
дитинства в літературі»
Підручник с.185.
(Підготувати 4 запитання до « Умію…» та 5 запитань до «Виявляю ставлення, почуття…».
ПРИРОДОЗНАВСТВО 26.05.2020р
Тема. Тематична контрольна робота.
1.Познач , де розташовані гори Карпати
а)на заході України
б)на півдні України
в)на півночі України.
2.Познач назву природної зони, яку називають Українським Поліссям.
а)лісостеп
б)степ
в)мішані ліси.
3.Обери і познач правильну відпоідь.
Природні зони – це…
а)великі території з однаковими погодними умовами та рослинним і тваринним
світом
б)великі території з однаковими
видами грунтів та рослинним і тваринним світом
в)великі території, що характеризуються однорідними погодними умовами,
видами грунтів, типом рослинності та тваринним світом.
4.Установи відповідність між назвами гір та їхніми найвищими точками.
З’єднай за допомогою стрілочок.
Карпатські гори Еверест (Джомолунгма)
Кримські гори Говерла
Гімалаї
Роман-Кош
5.Пронумеруй послідовність природних зон України з півдня на північ.
Степ
Мішані ліси
Лісостеп
6.Заповни таблиці
Рослини степів
Тварини степів
-----------------------------------
------------------------------------
----------------------------------
-------------------------------------
----------------------------------
------------------------------------
----------------------------------- -----------------------------------
-----------------------------------
------------------------------------
7.У якій природній зоні розташований твій рідний край? Доведи й запиши це.
Немає коментарів:
Дописати коментар