Боголюб Наталя Анатоліївна, 2Б клас

За консультаціями і перевіркою 

надсилати листи на електронну адресу: 



Ось і наступили літні канікули! Як завжди, кожен із нас проведе їх по-різному. Подорожі, екскурсії, море, гори, походи, багато друзів - все це чекає на нас влітку.
       На жаль, вони не проходять без прикрих випадків із вини дітей. Легковажне поводження дітей з вогнем, водою, газом, незнання елементарних правил безпечної поведінки - першопричини сумних та трагічних наслідків.    
                  
Шановні батьки!        
Нагадуємо Вам, що стаття 55 Закону України «Про освіту»: « Права та обов’язки батьків здобувачів освіти» говорить, що» виховання в сім’ї є першоосновою розвитку дитини як особистості. Батьки зобов’язані виховувати у дітей відповідальне ставлення до власного здоров’я, здоров’я оточуючих». Тому Ви, батьки, несете повну відповідальність перед законом за виховання та поведінку своїх дітей, збереження їх життя і здоров’я  під час літніх канікул.

Шановні батьки! Пам’ятайте, що літні канікули для дітей – це можливість набратися свіжих сил, оздоровитися, закріпити набуті знання і використовувати їх у домашніх умовах. Звертаємо увагу на організацію відпочинку Вашої дитини  під час канікул. Приділяйте, будь ласка, більше уваги своїй дитині. Залучайте до виконання домашніх обов’язків. Тримайте під контролем проведення дозвілля сина (доньки) за межами дому у вечірній час.








12 .03.2020р.
ЯДС
Тема:Збереження ранньоквітучих рослин
1.     https://www.youtube.com/watch?v=4TVLoQenZ0A Переглянути відео.
2.     Провести дослідження «Порівнюю рослини»(будова рослини)
3.     Підручник с.92 Роздивись квіти.
а)Про що тобі розкажуть зірвані рослини?
б)Чому весняним квітам краще рости в лісі?
в)Як зберегти весняні квіти?
Д/З намалюй ранньоквітучі квіти ,які ростуть на твоєму подвір’ї.

Математика
Тема: Обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач (№ 783-790).
1.№783-Склади по два вирази за поданими схемами та запитаннями «На скільки більше?», «У скільки разів більше?» й обчисли їх значення.
2. №784Порівняй.
№785Знайди значення виразу с+29,якщо с=63,с=47
3.№786 Виконай усно
5.№787 Виконайте задачу.
№788Попрацюй з годинником
6.№789,№790-виконай без допомоги дорослих

Англійська мова

Мистецтво (2 години)
1 година-Практична робота: «Весняні квіти»
3.Фізкультхвилинкаhttps://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw
2 година-Слухання веснянок,поспівок
1. Співай  з  + «Вийди,вийди сонечко»https://www.youtube.com/watch?v=GX-AE07bDe4
2.Співай « Подоляночка»  (караоке)https://www.youtube.com/watch?v=V_DgXblB9_I
3.Вивчай поспівку «Весняночко-паняночко» https://www.youtube.com/watch?v=QVWoh7TioLU

  Фізична культура
1. Комплекс вправ ранкової гімнастики №2https://www.youtube.com/watch?v=egNxOOdcmGE
2.Грайся в  малорухливі та рухливі ігри в приміщенні свого будинку.





13. 03. 2020р.
Читання
Тема уроку : Навесні все оживає. В. Сухомлинський «Жайворонок сонечку допомагає» Прислівʹя (с.80-81).
1.Відео «Біографія про В.Сухомлинського»https://www.youtube.com/watch?v=isCjjbmwfF0
2.Робота з підручником с.81 (читай і переказуй батькам)
3.Відпочинь ,зроби вправу на розслаблення обличчя.
4.Відповідай на питання до твору
5. Прислівʹя.Вивчи і вживай в своєму мовленні.
6.Д/З Намалюй жайворонка


    

       Математика
Тема: Складання за схемою добутків з першим множником 6. Розв’язування задач. Творча робота над задачею (№ 791- 799).
1.№791 Заміни множення додаванням.Обчисли.
2.№792 Заміни додавання однакових доданків множенням.Обчисли.
3.№793 Склади з батьками за схемою таблицю множення
4.№794Обчили,скориставшись таблицею множення
5.Віршовання фізкультхвилинка «Петрик йшов…»
6.№777,№778 Знайди значення виразу.
7 .№779,№780 Розв’яжіть задачі.
8 №781,№782 Виконай сам, без допомоги рідних.



     Дизайн і технології

Тема:Робота з кольоровим папером. « Летить мій вітрильник…»
 За переглянутим відео,створи  катер з паперуhttps://www.youtube.com/watch?v=5WiX9Pukjug
За потребою відпочивай

                        

     Фізична культура
1. Комплекс вправ ранкової гімнастики №2https://www.youtube.com/watch?v=egNxOOdcmGE
2.Грайся в  малорухливі та рухливі ігри в приміщенні свого будинку


16.03.2

ЯДС
Тема: Як людина використовує рослини.
 1.Культурні рослини твого краю.https://www.youtube.com/watch?v=9tdpNasLmHI
2.Рослини електростанції https://www.youtube.com/watch?v=a5T9BEOcigA
Д/З Намалюй рослину свого краю ,яку доглядає людина.



Читання
Тема: Хоч мале, та добре діло. «Добре діло»(за Є.Шморгуном). Складання плану твору(с.82).
                                                                                                                                                                                                                                                                  1.Презентація до уроку                                                                                         https://pp-books.com.ua/uploads/files/Prezentatsii_z_chytannia_2_klas_do_pidruchnyka_Kravtsovoi_za_prohramoiu_O_Savchenko_avt_Sapun_Urok_83.ppsx
2. Читання твору батьками.
3.Читання твору дітьми
4.Фізкультхвилинка «Вітер дує нам в лице…»
5.Опрацювати питання до тексту.
6.Переказ твору.
Д/з Придумайте свій заголовок до тексту,обґрунтуйте.


           

Математика
Мета:Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником (№ 800-807).
1.№800Які числа записані на чашках,не є результатом множення на 6?Знайди їх суму.
2.№801Знайди значення виразу.
3.№802 Обчисли ланцюжком по колу.
4.№803 Задача за коротким записом.
5.№804Робота з годинником.
7.№805,№807 задачі.
8.№806 Знайди значення виразу.
Д\З Вчить таблицю множення на  6



Українська мова
Тема: Розповідні речення, Мовне дослідження. Звʹязок слів у реченні за змістом. Складання речень із груп слів(впр.377-381).
1.Вправа 377 За допомогою алфавіту прочитай слово.
2.Хвилинка каліграфії-понеділок
3.Усно вправа378.Провести мовне дослідження.
4.Вправа 379.Зміни слова так,щоб утворилися речення. Запиши. Підкресли слово,яке відповідає звуковій моделі.
5.Фізкультхвилинка.
6.Вправа 380.З кожної групи слів склади і запиши речення.
7.Вправа381.Продовж групу слів так,щоб утворились речення. Запиши



Додаткове заняття
Українська мова
1.Запиши каліграфічно своє прізвище, ім’я, по батькові.
2.Спиши з підручника  «Читання» 2 речення. Виділи іменники,прикметники,дієслова,числівники,службові слова.
3.Фізкультпауза
4.Запиши під диктовку текст
Карпати
      Карпати - це високі гори . У них ростуть могутні дуби,вічнозелені ялини,білокорі берези. На галявинах бігають олені,козулі. У лісах літають глухарі. На деревах сидять дятли,а у горах гніздяться беркути. Пастухи виганяють отари овець на полонини.
      Ось якими є ці чудові гори! Помилуватися Карпатами їдуть люди звідусіль.




17.03. Вівторок
 Математика
Тема:Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Скла­дання і розв’язування задач (№ 808-816).
1.Опрацюй   усно №808
2.Запиши за таблицею множення і ділення на 6 №809
3.Обчисли вирази №810
4.Знайди значення виразу
5.Склади вирази і розвяжи №812
6.Порухайся і відпочинь
7.Склади задачу №813
8.Обчисли задачу за планом №814
9 Самостійно виконай №815,№816

Українська мова
Тема: Складання речень із груп слів
1.Вправа1 Запиши під диктовку слова та підкресли зайве слово.
2.Склади без зайвого слова речення і запиши.(змінюйте закінчення в словах)
Ліс,в,дерева,за,ручка,лісник,доглядає.
Учні,парта,небо,пишуть,ручка,за.
Вправа2
Підбери і запиши групи слів до теми:
Рослини:ромашка,………
Тварини:собака,………..
Риби:карась,………..
Посуд:тарілка,…………
Меблі:ліжко,………….


Читання
Повинна бути контрольна робота
Читаєте виразно вірші Т.Г.Шевченка на ваш розсуд


Англійська мова

ЯДС
Тема:Як людина використовує рослини.
Перегляньте відео про лікарські рослиниhttps://www.youtube.com/watch?v=ADK0FfWODTc
Намалюйте одну з лікарських  рослин  (з відео).




18.03.Середа
Читання
Тема:Ти в нашій памʹяті Тарасе. А.Григорук «Дорогі Шевченківські місця». Дослідження: «Памʹятники Кобзареві»(с.83-84).
1.Переглянуть мультфільм «Уроки тітоньки Сови.                                                                                                     Про Т. Шевченка»https://www.youtube.com/watch?v=mOBbjM2iR2w
2.с.83 Прочитайте оповідання та переказуйте.
3.с.84 Розгляньте фото пам’ятників поету.
4.с.84 вивчить один з віршів напам’ять.
5.Снятьвідео як розповідаєте вірш і відправити вчителю)))


Українська мова
Тема:Види розповідних речень за метою висловлювання. Мовне дослідження. Інтонаційне читання речень(382-385).
1.Вправа382
2.Вправа 383(усно) Дослідження https://www.youtube.com/watch?v=kxTAgH6WlbQ
3.Вивчить правило
4.Вправа 384
Вправа 385


Фізична культура
Використовуй одноразовий посуд  для гриhttps://www.youtube.com/watch?v=ZkjiO1CwpHA




19.03.Четвер
ЯДС
Тема:Праця звеличує людину.
 1 Перегляньте мультфільмhttps://www.youtube.com/watch?v=jiUJMYfNER4
2. Склади розповідь про працю всіх членів своєї родини.
3 Намалюй результат роботи одного із членів своєї родини.
 


Математика
Тема: Коло і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (№817-825).
Усно попрацюй з №822,№823
2.Склади вирази та обчисли №817
3.Знайди значення виразу №818
4.Порівняй №819
5.Задачі розв’яжи і запиши №820.№821
6.Виконай самостійно №824,№825


Англійська мова

Мистецтво
1.Вивчай пісні,які є у тебе на аркушах,в щоденнику
2.Батьки приготуйте солоне тісто для своїх дітей https://www.youtube.com/watch?v=nwwvzLUU9GY
3.Виготовить будиночок ,після карантину принести до школи https://www.youtube.com/watch?v=SEQPK1LXuNs

Фізична культура
Використовуй одноразовий посуд  для гриhttps://www.youtube.com/watch?v=ZkjiO1CwpHA




20.03.П’ятниця

Читання
Читаємо вірші Т.Г.Шевченка

Математика
Тема:Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (№ 826-834).
1.№826-Заміни множення додаванням та обчисли.
2.№827Склади таблицю множення на 7
3.№828Письмово виконай вирази
4.Задачі письмово №829,№830,№831
Відпочинь,зроби пальчикову гімнастику)
5.№832Виміряй лінійкою кожну сторону геометричної фігури, знайди периметр кожного і запиши
6.№833,№834 виконай самостійно
Не забувай вчити таблиці множення і ділення

Дизайн і технології (праця)
Тема:Робота з голкою та нитками. Пришиваємо ґудзики
Пришиваємо  ґудзики до тканини,до свого одягу.

Фізична культура

Використовуй одноразовий посуд  для гриhttps://www.youtube.com/watch?v=ZkjiO1CwpHA






30. 03.Понеділок
ЯДС
Тема: Тварини навесні
1.  «Звірі навесні» Містить чайнворд, загадки, гру  «Так чи не так», цікаву інформацію про звірів.https://www.youtube.com/watch?v=5GW2jWb-6lA
2.  «Тварини і птахи навесні»https://www.youtube.com/watch?v=2XGU0y_y9fw

Читання
Тема:Малий Кобзар Т.Шевченко «Сонце гріє,вітер віє…», «Зоре моя вечірняя…», «Сонце заходить…» (за вибором  один з віршів  напамять, інші виразно читать)


Математика
Тема: Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з іменованими числами. Розвязування задач. (№835-843)
1.№835 Досліди таблицю, виконай завдання письмово.
2.№836 Обчисли вирази
3.№837 Виконай дії з іменованими числами.
4.№838,№839 Задачі письмово  
5.Робота з геометричним матеріалом №840 (усно),№841,№842 письмово
6.№843 задача письмово

Українська мова
Тема: Питальні речення. Розділові слова наприкінці питальних речень. Мовне дослідження (Впр.386-389)
1.Вправа 386 відгадай зашифроване слово і каліграфічно його пропиши.
2.Вправа387 Досліди речення за метою висловлення. Вивчи правило
3.Вправа388 Запишіть два питальних речення
Пальчикова гімнастика «Сорока-ворона»
4.Вправа 389 Виконай самостійно.


Додаткове заняття

Списуйте тексти ,пишіть під диктовку слова ,речення. Закріплюйте і перевіряйте таблиці множення від 2 до 7 ,таблиці ділення від 2 до 6.






31.03.Вівторок
ЯДС
Тема: Особливості життя тварин навесні. Дикі тварини.
1.Переглянути мультфільм:https://www.youtube.com/watch?v=1-4QEFKpuqM
2.Намалюй дику тварину весною.


Читання
Тема:Малий Кобзар Т.Шевченко «Сонце гріє,вітер віє…», «Зоре моя вечірняя…», «Сонце заходить…» (за вибором  один з віршів  напамять, інші виразно читать)


Математика
Тема: Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7.Париметр квадрата. Розвязування задач.(№844-№852)
1.№844 Обчисли ланцюжком по колу
2.№845 Склади таблицю ділення і множення на 7.
3.№846 Обчисли вирази
4.№847 Знайди значення виразу
5.№848 Виконай задачу
Відпочинь
6.№849 усно, вивчи правило
7.№850,№851 Обчисли периметр кожної фігури (усно)
8.№852 Самостійно


Українська мова
Тема: Спонукальні речення. Розділові знаки наприкінці спонукальних речень. Мовне дослідження (впр.390-394)
2.Вправа390 усно
3.Вправа 391 усно, вивчить правило
4.Вправа392
5.Вправа393

6.Вправа394





              01.04.Середа


         Українська мова
Тема уроку: Cкладання питальних та спонукальних речень.
Складіть і запишіть по чотири питальних та спонукальних речення  

 Читання
Тема уроку:Навіки в памʹяті народній. А.Мʹястківський «Вірші Тараса Шевченка». Театралізація оповідання(с.85).
Вірш вчить напам’ять, оповідання читайте в дійових особах.

    Фізична культура
Вправа на розвиток координацію рухів https://www.youtube.com/watch?v=goaWp_aJKco




       02.04.Четвер
       ЯДС
Виконайте в чистому зошиті в клітинку,сфотографуйте і відправте вчителю
                                                    
Діагностична робота на тему «Якими бувають рослини,тварини в природі».
Дівчатка роблять -1 варіант,хлопчики -2 варіант.
        
         Діагностична робота №3
Якими бувають рослини. Тварини в природі
1 варіант
1.     Вибери рядок, де записані лише предмети живої природи.
Сонце, Місяць, Земля, зорі, вода, повітря
мікроби, гриби, рослини, тварини, людина
вода, повітря, зорі, тварини, рослини
2.     Продовж речення.
Дерево має
одне високе дерев’янисте стебло (стовбур)
багато низьких стебел
м’яке соковите зелене стебло
3.     Якщо під час прогулянки ти побачиш білочку, що ти зробиш?
        упіймаєш і принесеш до школи, щоб показати друзям
        упіймаєш, пограєшся і відпустиш
        не чіпатимеш
.
4.Намалюй рослину  і підпиши всі її частини


Діагностична робота №3
Якими бувають рослини. Тварини в природі
2 варіант
1.     Вибери рядок, де записані лише предмети неживої природи.
         Сонце, Місяць, Земля, зорі, вода, повітря
         мікроби, гриби, рослини, тварини, людина
         вода, повітря, зорі, тварини, рослини
2.     Продовж речення.
Кущ має
           одне високе дерев’янисте стебло (стовбур)
           багато низьких стебел
           м’яке соковите зелене стебло
3.     Якщо під час прогулянки ти побачиш їжачка, що ти зробиш?
            упіймаєш і принесеш до школи, щоб показати друзям
            упіймаєш, пограєшся і відпустиш
            не чіпатимеш
4.     Продовж речення.
           Рослинам для росту і розвитку потрібні ____________________________                 
­­­­­­­­­­­           ______________________________________________________________.
 Математика
Тема уроку:Знаходження невідомого множника. Відновлення  рівностей. Розв’язування і порівняння задач (№ 853-860).
1. Усно №853,№854
2. Письмово обчисли вирази №855
3.Задачі №856 (усно)
4.Задачі №857 (письмово)
5.Попрацюй самостійно №859,№860 

Мистецтво
Тема першого уроку:Плямографія. Печатання. Цікаві техніки малювання
Практична робота:
«Котики вербові» (акварельні фарби, трубочка для коктейлів)
Тема другого уроку: Вивчення пісні О.Янушкевич «Весняні котики», слухання музичного твору П.Чайковського «Пролісок» з циклу «Пори року»
1.О.Янушкевич «Весняні котики»https://www.youtube.com/watch?v=Qu7uE9q_Suc
2. П.Чайковський «Пролісок» з циклу «Пори року» https://www.youtube.com/watch?v=3Bf0RfHA9  

  Фізична культура
Вправа на розвиток координацію рухів https://www.youtube.com/watch?v=goaWp_aJKco
         


 03.04.П'ятниця   


Читання
Тема уроку:Звичаї нашого народу. Гаївка «Наша весна». Перегляд відео «великодні гаївки»(с.86).
1.Відео «великодні гаївки»(https://www.youtube.com/watch?v=xLeEvTHctb0
2. Гаївка «Наша весна» - виразно читай.

     Математика
Тема уроку:Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папе­рі в клітинку. Розв’язування задач (№ 861-870).
1.Усно №861
2.№862 запиши таблицю множення на 8.
 3.№863,№864( письмово)
4. Задача №865 (письмово)
5.Розглянь №866,№867

Дизайн і технології
Орігамі. Стрибаюча жабкаhttps://www.youtube.com/watch?v=eC4y6KDiHpk
                                      

Фізична культура

Вправа на розвиток координацію рухів https://www.youtube.com/watch?v=goaWp_aJKco




06.04.Понеділок

ЯДС

Тема уроку:Свійські тварини
Переглянь відео   https://www.youtube.com/watch?v=6W9C3sye0RM


Читання
Позакласне читання:Підібрать і прочитать оповідання про весну. Переказать батькам


Математика
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника
(№ 871-880).


Українська мова

Навчальний диктант
       Людина - частина природи. Ми зобов’язані піклуватись про при­роду. Вона схожа на великий організм. Здоров’я кожної людини зале­жить від здоров’я цього організму. Кожен з нас бере сили з природи. Якщо вона здорова, то ми дихаємо чистим повітрям, п’ємо чисту воду.




07.04.Вівторок



ЯДС
Тема:Домашні улюбленці.
Намалюй свою домашню тварину


Читання
Великодня пригода. І.Мацко «Загублена писанка»(с.87-88).
Переказ твору за малюнковим планом


Українська мова

Діагностична робота. Диктант «Друзі»(написать на подвійних аркушах в косу лінію)

  Друзі

Одного разу Петрик захворів. До нього завітали Ігор Поліщук та Володя Романюк. Друзі принесли домашнє завдання, цікаву книжку. Хлоп’ята допомогли Петрикові розв’язати задачу. Потім розповіли про шкільне життя. Володя прочитав смішинки.                                                      Хороші друзі у Петрика. Завжди допомагають один одному у важку хвилину. 


Математика
Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач
(№ 881-889).




08.04.Середа


Українська мова
Розвиток звʹязного мовлення. Тема «Метро».Усний діалог(впр.395-398).виконуйте в робочих зошитах


Читання
Великодня пригода. І.Мацко «Загублена писанка»(с.87-88).

Переказ твору за малюнковим планом


Фізична культура
Вчись стрибати на скакалці,крутити обруч (в приміщенні)




09.04.Четвер


ЯДС
Тема:Піклуюся про тварин.
Разом з батьками напиши розповідь з 4-5 речень,про те як ти доглядаєш за домашніми тваринами.


Математика
Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№ 890-897).


Мистецтво
https://www.youtube.com/watch?v=Suxub3bWrPA  малюємо сіллю
Повторюємо пісні які прикріпленні в щоденнику



Фізична культура

Вчись стрибати на скакалці,крутити обруч (в приміщенні)





10.04.П'ятниця


Читання
Підсумок за розділом «весна,весна-весняночка».Створення лепбуку «Великодній передзвін»(с.89).


Математика
Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач (№ 898-907).


Дизайн і технології
Робота з кольоровим папером та вушними паличками. «Котики-воркотики –це вербовий цвіт»
gotovii_virib.jpg (127,22 Кб)


Фізична культура


Вчись стрибати на скакалці,крутити обруч (в приміщенні)




13.04.Понеділок


ЯДС
Тема уроку:Спостереження за комахами. 
Запиши назви комах яких ти бачиш у себе на подвір'ї,одну з них намалюй


Читання
Невідоме про  звичні речі. «З історії світлофора». Перегляд відео «З чого та як створюють світлофори»(с.90-91).


https://www.youtube.com/watch?v=ZjQTu3OgScw
Оповідання переказуйте батькам


Математика
Тема уроку:Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№908-915).


Українська мова
Тема уроку:Узагальнення знань учнів за темою «Речення  Дослідження і конструювання речень».
1.Запиши десять іменників які тебе оточують.
2.Запиши по два речення з предметами живих істот  і неживих.



14.04.Вівторок


Читання
Наш домашній помічник. «Історія першого пилососа». Загадка. Створення плаката «Наші друзі-чистота й охайність»(с.91-92).Переказувать оповідання


ЯДС
Тема уроку:Як живуть мурашки.

https://www.youtube.com/watch?v=PszGplXwsnQ

https://www.youtube.com/watch?v=LN6S7BBOKG0&pbjreload=10


Українська мова

Спостереження за основними ознаками тексту. Мовне дослідження. Редагування тексту(впр.399-403).
с.112-113
Вправи 399,400,401-усно
Вправи402,403-письмово
с.112 вивчить правило


Математика
Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою (№ 916-924).




15.04.Середа


Читання
До зірок! «Про першу повітряну кулю»(за В.Гончаренком). Перегляд відео «Фестиваль повітроплавання»(с.92-93).
https://www.youtube.com/watch?v=Yw2ZrIdWcls
Читать та переказувать текст


Українська мова
Відповідність заголовка змісту тексту. Добір заголовків до текстів.(впр.404-407)
1.Вправа 404-усно
2.Вправа405-письмово
3.Вправа406 подивись відео виконай усно https://www.youtube.com/watch?v=nbx0ieEnQFQ
4.Вправа407-письмово


Фізична культура

Дитячі вправи-ігри з м'ячем https://www.youtube.com/watch?v=vEWIhq0J-6w





16.04 Четвер


ЯДС
Чи потрібно охороняти мурашок і мурашники?


Математика
Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач (№ 925-933).


Мистецтво
Намалювать малюнок мурашки
Вивчення  пісні Лисички, з опери «Коза-Дереза».https://www.youtube.com/watch?v=MAedtmDvvyM


Фізична культура


Дитячі вправи-ігри з м'ячем https://www.youtube.com/watch?v=vEWIhq0J-6w






17.04.П'ятниця





Читання

Підсумок за розділом «Цікавинки звідусіль»(с.93).

Обговоріть з дитиною кожне питання,слідкуйте щоб відповіді були реченнями,а не одним словом.





Математика

Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач (№ 925-933).





Дизайн і технології

Виготовлення літака за відео https://www.youtube.com/watch?v=K3OopZKvBnc



Фізична культура


Дитячі вправи-ігри з м'ячем https://www.youtube.com/watch?v=vEWIhq0J-6w



21.04. Вівторок


Читання
Урок позакласного читання. Тема «Допитливій малечі про знайомі речі».
Підібрать оповідання про предмети винайдені людиною читать та переказувать.


ЯДС

Птахи принесли на крилах весну.
Спостереження за птахами. https://www.youtube.com/watch?v=MfmLESLB91s


Математика
Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення значень буквених виразів. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 943-951).


Українська мова
Типи тестів. Текст-розповідь. Мовне дослідження(впр.408-413).



22.04.Середа


Читання
Лічилки. «Народні лічилки»(за вибором напамʹять). Дослідження: «Як побудовані лічилки»(с.94).


Українська мова
Розвиток звʹязного мовлення. Тема «Написання листа»(впр.414-419).


Фізична культура
Фізичні вправи під час карантинуhttps://www.youtube.com/watch?v=XhIR1GF1jDE


Математика
Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач (№ 952-960).




23.04.Четвер


ЯДС
Чому люди вшановують птахів пам’ятниками? https://www.youtube.com/watch?v=dLulmfouGT0


МистецтвоПрацюємо з паперомhttps://www.youtube.com/watch?v=qw9RZzQDg9A
Вчимо пісню  https://www.youtube.com/watch?v=EI4EnC9M3EQ


Математика
Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числа­ми. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 961-972).



Фізична культура 

Фізичні вправи під час карантину https://www.youtube.com/watch?v=XhIR1GF1jDE



24.04.П'ятниця


Математика

Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Скла­дання і розв’язування задач за даними таблиці. Побудова прямокутника (№ 973-980).

Читання

Позакласне читання . Тема «З чистого джерела народної му­дрості»
Підібрать та вивчить народні загадки,скоромовки.


Дизайн и технології
 Яскраві пташки з паперу https://www.youtube.com/watch?v=XEKVbXbaqSg


Фізична культура

Фізичні вправи під час карантину https://www.youtube.com/watch?v=XhIR1GF1jDE


27.04.Понеділок


ЯДС

Жителі водойм . https://www.youtube.com/watch?v=YkKhf1EEZmw


Математика
Дата______________           Прізвише, ім’я__________________________
Діагностична робота № 7
Тема. Таблиці множення і ділення чисел. Порядок виконання дій.
Варіант 1
1.Розв’яжи задачу
Гончар виготовив 6 ваз, глечиків — у 4 рази більше, ніж ваз, а тарілок — на 7 менше, ніж глечиків. Скільки тарілок виготовив гончар?






2. Обчисли
 7 • 3 + 6 • 5=                     80 -7-6=
 18 : 6 • 9 =                                 (14 - 7) • 7 =
 36 : 4 + 19 =                     56 : 7 + 26 =
3. Виконай дії

       1 м — 4 дм =


     1 дм 8 см : 6 =


4. Додаткове завдання
Постав дужки так, щоб значення виразів збільшилося.
28 : 7 – 3 =                  25 - 12 : 2 + 2 =

       




Дата______________           Прізвише, ім’я__________________________
Діагностична робота № 7
Тема. Таблиці множення і ділення чисел. Порядок виконання дій.
Варіант 2

1.Розв’яжи задачу
У секцію бальних танців записалися 24 дівчинки, хлопчиків — на 20 мен¬ше. У скільки разів менше хлопчиків, ніж дівчаток, записалося у секцію?







2. Обчисли
7 • 8 + 24 : 6= 49 : (14 - 7) =
60-7• 5= 12 : 6 • 7=
36 : 6 + 17= 26 + 7•5=

3. Виконай дії

       1 м — 6 дм =


     1 дм 2 см : 6 =


4. Додаткове завдання
Постав дужки так, щоб значення виразів збільшилося.
28 : 7 – 3 =                       25 - 12 : 2 + 2 =

Дівчата -  1 варіант,хлопчики - 2 варіант


    
                                           Читання
Авторські лічилки. Г.Чубай «Лісова лічилка». М.Людкевич «Лічилка». Л.Вознюк «Лічилка - безконечка»(с.94-95).Виразно і швидко читать


                                           Українська мова
Будова тексту. Ознайомлення зі складовими частинами тексту,абзацом(впр.423-426).


                                                    


                                                                               

Немає коментарів:

Дописати коментар