За консультаціями і перевіркою
надсилати листи на електронну адресу:
Ось
і наступили літні канікули! Як завжди, кожен із нас проведе їх
по-різному. Подорожі, екскурсії, море, гори, походи, багато друзів - все це
чекає на нас влітку.
На жаль, вони не проходять без прикрих випадків із вини
дітей. Легковажне поводження дітей з вогнем, водою, газом, незнання
елементарних правил безпечної поведінки - першопричини сумних та трагічних
наслідків.
Шановні
батьки!
Нагадуємо
Вам, що стаття 55 Закону України «Про освіту»: « Права та
обов’язки батьків здобувачів освіти» говорить, що» виховання в сім’ї є
першоосновою розвитку дитини як особистості. Батьки зобов’язані виховувати у
дітей відповідальне ставлення до власного здоров’я, здоров’я оточуючих». Тому Ви,
батьки, несете повну відповідальність перед законом за виховання та поведінку
своїх дітей, збереження їх життя і здоров’я під час літніх канікул.
Шановні
батьки! Пам’ятайте, що літні канікули для дітей – це можливість набратися
свіжих сил, оздоровитися, закріпити набуті знання і використовувати їх у
домашніх умовах. Звертаємо увагу на організацію відпочинку Вашої дитини
під час канікул. Приділяйте, будь ласка, більше уваги своїй дитині. Залучайте
до виконання домашніх обов’язків. Тримайте під контролем проведення дозвілля
сина (доньки) за межами дому у вечірній час.
26.05.-29.05.2020 Англійська мова
19.05.-22.05.2020 Англійська мова
12.05.-15.05.2020 Англійська мова
05.05.-08.05.2020 Англійська мова
28.04.-30.04. Англійська мова
21.04.-24.04. Англійська мова
14.04.-17.04.2020 Англійська мова
07.04.-10.04.2020 Англійська мова
31.03.-03.04. Англійська мова
12 .03.2020р.19.05.-22.05.2020 Англійська мова
12.05.-15.05.2020 Англійська мова
05.05.-08.05.2020 Англійська мова
28.04.-30.04. Англійська мова
21.04.-24.04. Англійська мова
14.04.-17.04.2020 Англійська мова
07.04.-10.04.2020 Англійська мова
31.03.-03.04. Англійська мова
ЯДС
Тема:Збереження
ранньоквітучих рослин
2.
Провести
дослідження «Порівнюю рослини»(будова рослини)
3.
Підручник
с.92 Роздивись квіти.
а)Про
що тобі розкажуть зірвані рослини?
б)Чому весняним квітам краще рости в лісі?
в)Як
зберегти весняні квіти?
Д/З
намалюй ранньоквітучі квіти ,які ростуть на твоєму подвір’ї.
Математика
Тема: Обчислення значень буквених
виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач (№ 783-790).
1.№783-Склади
по два вирази за поданими схемами та запитаннями «На скільки більше?», «У
скільки разів більше?» й обчисли їх значення.
2.
№784Порівняй.
№785Знайди
значення виразу с+29,якщо с=63,с=47
3.№786
Виконай усно
5.№787
Виконайте задачу.
№788Попрацюй
з годинником
Мистецтво (2 години)
1 година-Практична робота: «Весняні квіти»
1.Роздрукуй і
розмалюй.https://razmolyovki.raskraski.link/poisk-%D0%BA%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%96%D0%B2/%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B8.html
2. З батьками
розмалюй онлайн https://razmolyovki.raskraski.link/poisk-%D0%BA%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%96%D0%B2/%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B8.html
2
година-Слухання веснянок,поспівок
Фізична культура
2.Грайся в малорухливі та рухливі ігри в приміщенні
свого будинку.
13. 03. 2020р.
Читання
Тема уроку : Навесні все оживає. В. Сухомлинський
«Жайворонок сонечку допомагає» Прислівʹя (с.80-81).
2.Робота з
підручником с.81 (читай і переказуй батькам)
3.Відпочинь ,зроби
вправу на розслаблення обличчя.
4.Відповідай на
питання до твору
5. Прислівʹя.Вивчи і
вживай в своєму мовленні.
6.Д/З Намалюй
жайворонка
Математика
Тема:
Складання за схемою добутків з першим
множником 6. Розв’язування задач. Творча робота над задачею (№ 791- 799).
1.№791 Заміни множення додаванням.Обчисли.
2.№792 Заміни додавання однакових доданків множенням.Обчисли.
3.№793 Склади з батьками за схемою таблицю множення
4.№794Обчили,скориставшись таблицею множення
5.Віршовання фізкультхвилинка «Петрик йшов…»
6.№777,№778 Знайди значення виразу.
7 .№779,№780 Розв’яжіть
задачі.
8 №781,№782 Виконай сам, без допомоги рідних.
Дизайн
і технології
Тема:Робота з
кольоровим папером. « Летить мій вітрильник…»
За потребою відпочивай
Фізична культура
2.Грайся в малорухливі та рухливі ігри в приміщенні
свого будинку
16.03.2
ЯДС
Тема: Як людина використовує рослини.
Д/З Намалюй рослину свого краю ,яку доглядає людина.
Читання
Тема: Хоч мале, та добре діло. «Добре діло»(за Є.Шморгуном). Складання плану твору(с.82).
1.Презентація до уроку https://pp-books.com.ua/uploads/files/Prezentatsii_z_chytannia_2_klas_do_pidruchnyka_Kravtsovoi_za_prohramoiu_O_Savchenko_avt_Sapun_Urok_83.ppsx
2. Читання твору батьками.
3.Читання твору дітьми
4.Фізкультхвилинка «Вітер дує нам в лице…»
5.Опрацювати питання до тексту.
6.Переказ твору.
Д/з Придумайте свій заголовок до тексту,обґрунтуйте.
Математика
Мета:Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником (№ 800-807).
1.№800Які числа записані на чашках,не є результатом множення на 6?Знайди їх суму.
2.№801Знайди значення виразу.
3.№802 Обчисли ланцюжком по колу.
4.№803 Задача за коротким записом.
5.№804Робота з годинником.
7.№805,№807 задачі.
8.№806 Знайди значення виразу.
Д\З Вчить таблицю множення на 6
Українська мова
Тема: Розповідні речення, Мовне дослідження. Звʹязок слів у реченні за змістом. Складання речень із груп слів(впр.377-381).
1.Вправа 377 За допомогою алфавіту прочитай слово.
2.Хвилинка каліграфії-понеділок
3.Усно вправа378.Провести мовне дослідження.
4.Вправа 379.Зміни слова так,щоб утворилися речення. Запиши. Підкресли слово,яке відповідає звуковій моделі.
5.Фізкультхвилинка.
6.Вправа 380.З кожної групи слів склади і запиши речення.
7.Вправа381.Продовж групу слів так,щоб утворились речення. Запиши
Додаткове заняття
Українська мова
1.Запиши каліграфічно своє прізвище, ім’я, по батькові.
2.Спиши з підручника «Читання» 2 речення. Виділи іменники,прикметники,дієслова,числівники,службові слова.
3.Фізкультпауза
4.Запиши під диктовку текст
Карпати
Карпати - це високі гори . У них ростуть могутні дуби,вічнозелені ялини,білокорі берези. На галявинах бігають олені,козулі. У лісах літають глухарі. На деревах сидять дятли,а у горах гніздяться беркути. Пастухи виганяють отари овець на полонини.
Ось якими є ці чудові гори! Помилуватися Карпатами їдуть люди звідусіль.
Читання
06.04.Понеділок
ЯДС
08.04.Середа
Українська мова
Розвиток звʹязного мовлення. Тема «Метро».Усний діалог(впр.395-398).виконуйте в робочих зошитах
Читання
17.03. Вівторок
Математика
Тема:Складання за схемою
добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Складання і розв’язування задач
(№ 808-816).
1.Опрацюй усно №808
2.Запиши за таблицею
множення і ділення на 6 №809
3.Обчисли вирази №810
4.Знайди значення
виразу
5.Склади вирази і
розв’яжи №812
6.Порухайся і
відпочинь
7.Склади задачу №813
8.Обчисли задачу за
планом №814
9 Самостійно виконай
№815,№816
Українська
мова
Тема: Складання
речень із груп слів
1.Вправа1 Запиши під диктовку
слова та підкресли зайве слово.
2.Склади без зайвого
слова речення і запиши.(змінюйте закінчення в словах)
Ліс,в,дерева,за,ручка,лісник,доглядає.
Учні,парта,небо,пишуть,ручка,за.
Вправа2
Підбери і запиши
групи слів до теми:
Рослини:ромашка,………
Тварини:собака,………..
Риби:карась,………..
Посуд:тарілка,…………
Меблі:ліжко,………….
Читання
Повинна бути
контрольна робота
ЯДС
Тема:Як людина використовує рослини.
Намалюйте одну з
лікарських рослин (з відео).
18.03.Середа
Читання
Тема:Ти в нашій памʹяті Тарасе. А.Григорук «Дорогі Шевченківські місця». Дослідження:
«Памʹятники Кобзареві»(с.83-84).
1.Переглянуть
мультфільм «Уроки тітоньки Сови.
Про Т. Шевченка»https://www.youtube.com/watch?v=mOBbjM2iR2w
2.с.83 Прочитайте
оповідання та переказуйте.
3.с.84 Розгляньте
фото пам’ятників поету.
4.с.84 вивчить один з
віршів напам’ять.
5.Снятьвідео як
розповідаєте вірш і відправити вчителю)))
Українська
мова
Тема:Види розповідних
речень за метою висловлювання. Мовне дослідження. Інтонаційне читання
речень(382-385).
1.Вправа382
3.Вивчить правило
4.Вправа 384
Вправа 385
Фізична
культура
19.03.Четвер
ЯДС
Тема:Праця звеличує
людину.
2. Склади розповідь
про працю всіх членів своєї родини.
3 Намалюй результат
роботи одного із членів своєї родини.
Математика
Тема: Коло
і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу
і числа. Розв’язування задач (№817-825).
Усно попрацюй з
№822,№823
2.Склади вирази та
обчисли №817
3.Знайди значення
виразу №818
4.Порівняй №819
5.Задачі розв’яжи і
запиши №820.№821
Мистецтво
1.Вивчай пісні,які є
у тебе на аркушах,в щоденнику
3.Виготовить
будиночок ,після карантину принести до школи https://www.youtube.com/watch?v=SEQPK1LXuNs
Фізична
культура
20.03.П’ятниця
Читання
Читаємо вірші
Т.Г.Шевченка
Математика
Тема:Складання за схемою
добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення
периметра прямокутника (№
826-834).
1.№826-Заміни
множення додаванням та обчисли.
2.№827Склади таблицю
множення на 7
3.№828Письмово
виконай вирази
4.Задачі письмово
№829,№830,№831
Відпочинь,зроби
пальчикову гімнастику)
5.№832Виміряй
лінійкою кожну сторону геометричної фігури, знайди периметр кожного і запиши
6.№833,№834 виконай самостійно
Не забувай вчити
таблиці множення і ділення
Дизайн і
технології (праця)
Тема:Робота з голкою
та нитками. Пришиваємо ґудзики
Переглянь техніку
безпеки з голкою та ножицямиhttps://naurok.com.ua/prezentaciya-pravila-bezpeki-pid-chas-robiti-z-golkoyu-ta-nozhicyami-na-urokah-trudovogo-navchannya-96298.html
Пришиваємо ґудзики до тканини,до свого одягу.
Фізична
культура
Використовуй
одноразовий посуд для гриhttps://www.youtube.com/watch?v=ZkjiO1CwpHA
30. 03.Понеділок
ЯДС
Тема: Тварини навесні
1. «Звірі навесні» Містить чайнворд, загадки,
гру «Так чи не так», цікаву інформацію про звірів.https://www.youtube.com/watch?v=5GW2jWb-6lA
Читання
Тема:Малий Кобзар
Т.Шевченко «Сонце гріє,вітер віє…», «Зоре моя вечірняя…», «Сонце заходить…» (за
вибором один з віршів напам’ять, інші виразно
читать)
Математика
Тема: Способи
обчислення периметра прямокутника. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№835-843)
1.№835 Досліди
таблицю, виконай завдання письмово.
2.№836 Обчисли вирази
3.№837 Виконай дії з
іменованими числами.
4.№838,№839 Задачі
письмово
5.Робота з
геометричним матеріалом №840 (усно),№841,№842 письмово
6.№843 задача
письмово
Українська
мова
Тема: Питальні
речення. Розділові слова наприкінці питальних речень. Мовне дослідження
(Впр.386-389)
1.Вправа 386 відгадай
зашифроване слово і каліграфічно його пропиши.
2.Вправа387 Досліди
речення за метою висловлення. Вивчи правило
3.Вправа388 Запишіть
два питальних речення
Пальчикова гімнастика
«Сорока-ворона»
4.Вправа 389 Виконай
самостійно.
Додаткове
заняття
Списуйте тексти ,пишіть
під диктовку слова ,речення. Закріплюйте і перевіряйте таблиці множення від 2
до 7 ,таблиці ділення від 2 до 6.
31.03.Вівторок
ЯДС
Тема: Особливості
життя тварин навесні. Дикі тварини.
1.Переглянути
мультфільм:https://www.youtube.com/watch?v=1-4QEFKpuqM
2.Намалюй дику
тварину весною.
Читання
Тема:Малий Кобзар
Т.Шевченко «Сонце гріє,вітер віє…», «Зоре моя вечірняя…», «Сонце заходить…» (за
вибором один з віршів напам’ять,
інші виразно читать)
Математика
Тема: Складання за
схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7.Париметр квадрата. Розв’язування задач.(№844-№852)
1.№844 Обчисли
ланцюжком по колу
2.№845 Склади таблицю
ділення і множення на 7.
3.№846 Обчисли вирази
4.№847 Знайди
значення виразу
5.№848 Виконай задачу
Відпочинь
6.№849 усно, вивчи
правило
7.№850,№851 Обчисли
периметр кожної фігури (усно)
8.№852 Самостійно
Українська
мова
Тема: Спонукальні речення.
Розділові знаки наприкінці спонукальних речень. Мовне дослідження (впр.390-394)
2.Вправа390 усно
3.Вправа 391 усно, вивчить
правило
4.Вправа392
5.Вправа393
6.Вправа394
01.04.Середа
Українська
мова
Тема уроку: Cкладання
питальних та спонукальних речень.
Складіть і запишіть по чотири питальних та
спонукальних речення
Читання
Тема уроку:Навіки в памʹяті народній. А.Мʹястківський «Вірші Тараса Шевченка». Театралізація
оповідання(с.85).
Вірш вчить напам’ять, оповідання читайте в дійових особах.
Фізична культура
02.04.Четвер
ЯДС
Виконайте в чистому зошиті в клітинку,сфотографуйте і відправте вчителю
Діагностична робота на тему «Якими бувають рослини,тварини в природі».
Дівчатка роблять -1 варіант,хлопчики -2 варіант.
Діагностична
робота №3
Якими бувають рослини.
Тварини в природі
1 варіант
1.
Вибери рядок, де записані лише предмети живої природи.
Сонце,
Місяць, Земля, зорі, вода, повітря
мікроби,
гриби, рослини, тварини, людина
вода, повітря, зорі, тварини, рослини
2.
Продовж речення.
Дерево має
одне високе дерев’янисте
стебло (стовбур)
багато низьких
стебел
м’яке соковите
зелене стебло
3. Якщо під час
прогулянки ти побачиш білочку, що ти зробиш?
упіймаєш і принесеш до школи, щоб показати друзям
упіймаєш, пограєшся і відпустиш
не чіпатимеш
.
4.Намалюй рослину і підпиши всі її частини
4.Намалюй рослину і підпиши всі її частини
Діагностична робота
№3
Якими бувають
рослини. Тварини в природі
2 варіант
1.
Вибери рядок, де записані лише предмети неживої природи.
Сонце, Місяць, Земля, зорі, вода, повітря
мікроби, гриби, рослини, тварини, людина
вода, повітря, зорі, тварини, рослини
2.
Продовж речення.
Кущ має
одне високе дерев’янисте стебло (стовбур)
багато низьких стебел
м’яке соковите зелене стебло
3. Якщо під час прогулянки
ти побачиш їжачка, що ти зробиш?
упіймаєш і принесеш до школи, щоб показати друзям
упіймаєш, пограєшся і відпустиш
не чіпатимеш
4. Продовж речення.
Рослинам для росту і розвитку потрібні
____________________________
______________________________________________________________.
Математика
Тема уроку:Знаходження
невідомого множника. Відновлення
рівностей. Розв’язування і порівняння задач (№ 853-860).
1. Усно №853,№854
2. Письмово обчисли
вирази №855
3.Задачі №856
(усно)
4.Задачі №857
(письмово)
5.Попрацюй
самостійно №859,№860
Мистецтво
Тема першого уроку:Плямографія. Печатання. Цікаві
техніки малювання
Практична робота:
«Котики вербові»
(акварельні фарби, трубочка для коктейлів)
Тема другого уроку: Вивчення
пісні О.Янушкевич «Весняні котики», слухання музичного твору П.Чайковського
«Пролісок» з циклу «Пори року»
Фізична культура
03.04.П'ятниця
Читання
Тема уроку:Звичаї нашого народу. Гаївка «Наша весна». Перегляд відео «великодні
гаївки»(с.86).
2. Гаївка «Наша весна» - виразно читай.
Математика
Тема уроку:Складання за схемою добутків
з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папері в
клітинку. Розв’язування задач (№
861-870).
1.Усно №861
2.№862 запиши
таблицю множення на 8.
3.№863,№864( письмово)
4. Задача №865
(письмово)
5.Розглянь
№866,№867
Дизайн і
технології
Фізична культура
06.04.Понеділок
ЯДС
Тема уроку:Свійські
тварини
Переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=6W9C3sye0RM
Читання
Позакласне читання:Підібрать і прочитать оповідання про весну. Переказать батькам
Математика
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і
ділення. Обчислення периметра прямокутника
(№ 871-880).
Українська мова
Навчальний
диктант
Людина - частина природи. Ми зобов’язані піклуватись про природу. Вона
схожа на великий організм. Здоров’я кожної людини залежить від здоров’я цього
організму. Кожен з нас бере сили з природи. Якщо вона здорова, то ми дихаємо чистим повітрям, п’ємо чисту воду.
07.04.Вівторок
ЯДС
Тема:Домашні улюбленці.
Намалюй свою домашню тварину
Читання
Великодня пригода. І.Мацко «Загублена писанка»(с.87-88).
Переказ твору за малюнковим планом
Українська мова
Діагностична робота. Диктант «Друзі»(написать на подвійних аркушах в косу лінію)
Друзі
Одного
разу Петрик захворів. До нього завітали Ігор Поліщук та Володя Романюк. Друзі
принесли домашнє завдання, цікаву книжку. Хлоп’ята допомогли Петрикові
розв’язати задачу. Потім розповіли про шкільне життя. Володя прочитав смішинки. Хороші друзі у Петрика. Завжди
допомагають один одному у важку хвилину.
Математика
Складання за
схемою добутків з множником 8
і частки з дільником 8.
Відновлення рівностей. Розв’язування задач
(№ 881-889).
08.04.Середа
Українська мова
Розвиток звʹязного мовлення. Тема «Метро».Усний діалог(впр.395-398).виконуйте в робочих зошитах
Читання
Великодня пригода. І.Мацко «Загублена писанка»(с.87-88).
Переказ твору за малюнковим планом
Фізична культура
Вчись стрибати на скакалці,крутити обруч (в приміщенні)
09.04.Четвер
ЯДС
Тема:Піклуюся про тварин.
Разом з батьками напиши розповідь з 4-5 речень,про те як ти доглядаєш за домашніми тваринами.
Математика
Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№ 890-897).
Мистецтво
https://www.youtube.com/watch?v=Suxub3bWrPA малюємо сіллю
Повторюємо пісні які прикріпленні в щоденнику
Фізична культура
Вчись стрибати на скакалці,крутити обруч (в приміщенні)
10.04.П'ятниця
Читання
Підсумок за розділом «весна,весна-весняночка».Створення лепбуку «Великодній передзвін»(с.89).
Математика
Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач (№ 898-907).
Дизайн і технології
Робота з кольоровим папером та вушними паличками. «Котики-воркотики –це вербовий цвіт»
Фізична культура
Вчись стрибати на скакалці,крутити обруч (в приміщенні)
13.04.Понеділок
ЯДС
Тема уроку:Спостереження за комахами.
Запиши назви комах яких ти бачиш у себе на подвір'ї,одну з них намалюй
Читання
Невідоме про звичні речі. «З історії світлофора». Перегляд відео «З чого та як створюють світлофори»(с.90-91).
https://www.youtube.com/watch?v=ZjQTu3OgScw
Оповідання переказуйте батькам
Математика
Тема уроку:Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№908-915).
Українська мова
Тема уроку:Узагальнення знань учнів за темою «Речення Дослідження і конструювання речень».
1.Запиши десять іменників які тебе оточують.
2.Запиши по два речення з предметами живих істот і неживих.
14.04.Вівторок
Читання
Наш домашній помічник. «Історія першого пилососа». Загадка. Створення плаката «Наші друзі-чистота й охайність»(с.91-92).Переказувать оповідання
ЯДС
Тема уроку:Як живуть мурашки.
https://www.youtube.com/watch?v=PszGplXwsnQ
https://www.youtube.com/watch?v=LN6S7BBOKG0&pbjreload=10
Українська мова
Спостереження за основними ознаками тексту. Мовне дослідження. Редагування тексту(впр.399-403).
с.112-113
Вправи 399,400,401-усно
Вправи402,403-письмово
с.112 вивчить правило
Математика
Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою (№ 916-924).
15.04.Середа
Читання
До зірок! «Про першу повітряну кулю»(за В.Гончаренком). Перегляд відео «Фестиваль повітроплавання»(с.92-93).
https://www.youtube.com/watch?v=Yw2ZrIdWcls
Читать та переказувать текст
Українська мова
Відповідність заголовка змісту тексту. Добір заголовків до текстів.(впр.404-407)
1.Вправа 404-усно
2.Вправа405-письмово
3.Вправа406 подивись відео виконай усно https://www.youtube.com/watch?v=nbx0ieEnQFQ
4.Вправа407-письмово
Фізична культура
Фізична культура
Вчись стрибати на скакалці,крутити обруч (в приміщенні)
09.04.Четвер
ЯДС
Тема:Піклуюся про тварин.
Разом з батьками напиши розповідь з 4-5 речень,про те як ти доглядаєш за домашніми тваринами.
Математика
Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№ 890-897).
Мистецтво
https://www.youtube.com/watch?v=Suxub3bWrPA малюємо сіллю
Повторюємо пісні які прикріпленні в щоденнику
Фізична культура
Вчись стрибати на скакалці,крутити обруч (в приміщенні)
10.04.П'ятниця
Читання
Підсумок за розділом «весна,весна-весняночка».Створення лепбуку «Великодній передзвін»(с.89).
Математика
Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач (№ 898-907).
Дизайн і технології
Робота з кольоровим папером та вушними паличками. «Котики-воркотики –це вербовий цвіт»
Фізична культура
Вчись стрибати на скакалці,крутити обруч (в приміщенні)
13.04.Понеділок
ЯДС
Тема уроку:Спостереження за комахами.
Запиши назви комах яких ти бачиш у себе на подвір'ї,одну з них намалюй
Читання
Невідоме про звичні речі. «З історії світлофора». Перегляд відео «З чого та як створюють світлофори»(с.90-91).
Оповідання переказуйте батькам
Математика
Тема уроку:Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№908-915).
Українська мова
Тема уроку:Узагальнення знань учнів за темою «Речення Дослідження і конструювання речень».
1.Запиши десять іменників які тебе оточують.
2.Запиши по два речення з предметами живих істот і неживих.
14.04.Вівторок
Читання
Наш домашній помічник. «Історія першого пилососа». Загадка. Створення плаката «Наші друзі-чистота й охайність»(с.91-92).Переказувать оповідання
ЯДС
Тема уроку:Як живуть мурашки.
https://www.youtube.com/watch?v=PszGplXwsnQ
https://www.youtube.com/watch?v=LN6S7BBOKG0&pbjreload=10
Українська мова
Спостереження за основними ознаками тексту. Мовне дослідження. Редагування тексту(впр.399-403).
с.112-113
Вправи 399,400,401-усно
Вправи402,403-письмово
с.112 вивчить правило
Математика
Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою (№ 916-924).
15.04.Середа
Читання
До зірок! «Про першу повітряну кулю»(за В.Гончаренком). Перегляд відео «Фестиваль повітроплавання»(с.92-93).
https://www.youtube.com/watch?v=Yw2ZrIdWcls
Читать та переказувать текст
Українська мова
Відповідність заголовка змісту тексту. Добір заголовків до текстів.(впр.404-407)
1.Вправа 404-усно
2.Вправа405-письмово
3.Вправа406 подивись відео виконай усно https://www.youtube.com/watch?v=nbx0ieEnQFQ
4.Вправа407-письмово
Фізична культура
Дитячі вправи-ігри з м'ячем https://www.youtube.com/watch?v=vEWIhq0J-6w
16.04 Четвер
ЯДС
Чи
потрібно охороняти мурашок і мурашники?
Математика
Знаходження невідомого
діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач (№ 925-933).
Мистецтво
Намалювать малюнок мурашки
Вивчення пісні Лисички, з опери «Коза-Дереза».https://www.youtube.com/watch?v=MAedtmDvvyM
Фізична культура
Дитячі вправи-ігри з м'ячем https://www.youtube.com/watch?v=vEWIhq0J-6w
17.04.П'ятниця
Читання
Підсумок
за розділом «Цікавинки звідусіль»(с.93).
Обговоріть з дитиною кожне питання,слідкуйте щоб відповіді були реченнями,а не одним словом.
Математика
Знаходження невідомого
діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач (№ 925-933).
Дизайн і технології
Виготовлення літака за відео https://www.youtube.com/watch?v=K3OopZKvBnc
Фізична культура
МистецтвоПрацюємо з паперомhttps://www.youtube.com/watch?v=qw9RZzQDg9A
Вчимо пісню https://www.youtube.com/watch?v=EI4EnC9M3EQ
Математика
Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 961-972).
Математика
Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Побудова прямокутника (№ 973-980).
Читання
Позакласне читання . Тема «З чистого джерела народної мудрості»
Підібрать та вивчить народні загадки,скоромовки.
Дизайн и технології
Яскраві пташки з паперу https://www.youtube.com/watch?v=XEKVbXbaqSg
Дитячі вправи-ігри з м'ячем https://www.youtube.com/watch?v=vEWIhq0J-6w
21.04. Вівторок
Читання
Урок
позакласного читання. Тема «Допитливій малечі про знайомі речі».
Підібрать оповідання про предмети винайдені людиною читать та переказувать.
ЯДС
Птахи
принесли на крилах весну.
Спостереження за птахами. https://www.youtube.com/watch?v=MfmLESLB91s
Математика
Ділення на 1 і ділення рівних чисел.
Обчислення значень буквених виразів. Обчислення периметра прямокутника.
Розв’язування задач (№
943-951).
Українська мова
Типи
тестів. Текст-розповідь. Мовне дослідження(впр.408-413).
22.04.Середа
Читання
Лічилки.
«Народні лічилки»(за вибором напамʹять). Дослідження:
«Як побудовані лічилки»(с.94).
Українська мова
Розвиток звʹязного мовлення. Тема «Написання листа»(впр.414-419).
Фізична культура
Фізичні вправи під час карантинуhttps://www.youtube.com/watch?v=XhIR1GF1jDE
Математика
Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач (№ 952-960).
23.04.Четвер
ЯДС
Чому люди вшановують птахів пам’ятниками? https://www.youtube.com/watch?v=dLulmfouGT0
Математика
Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач (№ 952-960).
23.04.Четвер
ЯДС
Чому люди вшановують птахів пам’ятниками? https://www.youtube.com/watch?v=dLulmfouGT0
МистецтвоПрацюємо з паперомhttps://www.youtube.com/watch?v=qw9RZzQDg9A
Вчимо пісню https://www.youtube.com/watch?v=EI4EnC9M3EQ
Математика
Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 961-972).
Фізична культура
Математика
Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Побудова прямокутника (№ 973-980).
Читання
Позакласне читання . Тема «З чистого джерела народної мудрості»
Підібрать та вивчить народні загадки,скоромовки.
Дизайн и технології
Яскраві пташки з паперу https://www.youtube.com/watch?v=XEKVbXbaqSg
Фізична культура
Жителі водойм . https://www.youtube.com/watch?v=YkKhf1EEZmw
Математика
Дата______________ Прізвише, ім’я__________________________
Діагностична робота № 7
Тема. Таблиці множення і ділення чисел. Порядок виконання дій.
Варіант 1
1.Розв’яжи задачу
Гончар виготовив 6 ваз, глечиків — у 4 рази більше, ніж ваз, а тарілок — на 7 менше, ніж глечиків. Скільки тарілок виготовив гончар?
2. Обчисли
7 • 3 + 6 • 5= 80 -7-6=
18 : 6 • 9 = (14 - 7) • 7 =
36 : 4 + 19 = 56 : 7 + 26 =
3. Виконай дії
1 м — 4 дм =
1 дм 8 см : 6 =
4. Додаткове завдання
Постав дужки так, щоб значення виразів збільшилося.
28 : 7 – 3 = 25 - 12 : 2 + 2 =
Дата______________ Прізвише, ім’я__________________________
Діагностична робота № 7
Тема. Таблиці множення і ділення чисел. Порядок виконання дій.
Варіант 2
1.Розв’яжи задачу
У секцію бальних танців записалися 24 дівчинки, хлопчиків — на 20 мен¬ше. У скільки разів менше хлопчиків, ніж дівчаток, записалося у секцію?
2. Обчисли
7 • 8 + 24 : 6= 49 : (14 - 7) =
60-7• 5= 12 : 6 • 7=
36 : 6 + 17= 26 + 7•5=
3. Виконай дії
1 м — 6 дм =
1 дм 2 см : 6 =
4. Додаткове завдання
Постав дужки так, щоб значення виразів збільшилося.
28 : 7 – 3 = 25 - 12 : 2 + 2 =
Діагностична робота № 7
Тема. Таблиці множення і ділення чисел. Порядок виконання дій.
Варіант 1
1.Розв’яжи задачу
Гончар виготовив 6 ваз, глечиків — у 4 рази більше, ніж ваз, а тарілок — на 7 менше, ніж глечиків. Скільки тарілок виготовив гончар?
2. Обчисли
7 • 3 + 6 • 5= 80 -7-6=
18 : 6 • 9 = (14 - 7) • 7 =
36 : 4 + 19 = 56 : 7 + 26 =
3. Виконай дії
1 м — 4 дм =
1 дм 8 см : 6 =
4. Додаткове завдання
Постав дужки так, щоб значення виразів збільшилося.
28 : 7 – 3 = 25 - 12 : 2 + 2 =
Дата______________ Прізвише, ім’я__________________________
Діагностична робота № 7
Тема. Таблиці множення і ділення чисел. Порядок виконання дій.
Варіант 2
1.Розв’яжи задачу
У секцію бальних танців записалися 24 дівчинки, хлопчиків — на 20 мен¬ше. У скільки разів менше хлопчиків, ніж дівчаток, записалося у секцію?
2. Обчисли
7 • 8 + 24 : 6= 49 : (14 - 7) =
60-7• 5= 12 : 6 • 7=
36 : 6 + 17= 26 + 7•5=
3. Виконай дії
1 м — 6 дм =
1 дм 2 см : 6 =
4. Додаткове завдання
Постав дужки так, щоб значення виразів збільшилося.
28 : 7 – 3 = 25 - 12 : 2 + 2 =
Дівчата - 1 варіант,хлопчики - 2 варіант
Читання
Авторські лічилки. Г.Чубай «Лісова лічилка». М.Людкевич «Лічилка». Л.Вознюк «Лічилка - безконечка»(с.94-95).Виразно і швидко читать
Українська мова
Будова тексту. Ознайомлення зі складовими частинами тексту,абзацом(впр.423-426).
Авторські лічилки. Г.Чубай «Лісова лічилка». М.Людкевич «Лічилка». Л.Вознюк «Лічилка - безконечка»(с.94-95).Виразно і швидко читать
Українська мова
Будова тексту. Ознайомлення зі складовими частинами тексту,абзацом(впр.423-426).
Немає коментарів:
Дописати коментар