Гілевич Софія Миколаївна, асистент учителя


Дистанційне  навчання
12.03.20
Роботи надсилайте, будь ласка, на електронну пошту gilevicsofia@gmail.com
                                          1.Природознавство.
Тема. Риби. Їх будова,різноманітність та пристосування до життя у водоймах.
Опрацювати  с.104 -106.Скласти розповідь про акваріумних рибок,яких ти знаєш.Вигадай про них загадку.
                                                        2. Математика
 Тема: Записування чисел під диктовку. Ров’язування прикладів.
*Математичний диктант. Написання цифр по одному рядку  кожної: 5 6 7.
*Робота з підручником с. 87.   1. Назви  «сусідів» кожного числа. 2.Запиши рівності.
 3 .Розв’язання прикладів.
                                                  3.  Українська  мова
Тема:  Типи текстів.
*Каліграфічна хвилинка.  Прописними буквами  дз  дж  Джерельце.
* Роботу в підручнику  с.79.Впр.205.- 207 опрацювати усно. Вправа  208  списати
                                                4. Основи здоров’я.    
      Тема : Безпека велосипедиста.
 * Робота з підручником. Опрацювати с.  105 – 110. Записати прислів’я.
13.03.20
                                        1. Математика. 
Тема: Порівняння виразів та відрізків.
Опрацювати  с. 87 № 4 ,№ 5. Порівняти вирази.Виміряти  відрізки.
                                            2. Українська мова.
Зміст і завершене  інтонаційне  оформлення речення.
Каліграфічна хвилинка. Сн. ,ур., ніг .,рі.,Снігурі. Снігурі ласують калиною.
Робота з підручником. С.80- -81.Впр.209- 211. Списати Впр.21
                                                           17.03.20
                                    1.  Я у світі. 
Тема : Історичні скарби  України. Опрацювати с. 101 – 104.
                                         2. Літературне читання. 
Тема : Опрацювання оповідання « Поспішай синичко!»
 Прочитати  та дати відповідь на питання.
                                                        18.03.20
                                            1. Математика . 
Тема: Математичний диктант. Одиниці вимірювання довжини.
* Опрацювати с.88. № 5,№6 –усно; № 8 –ров’язати приклади, №11 –виміряти довжину смужки ; накреслити два відрізка в зошиті-один- 10 см,а другий – на 3 см коротший.
                                          2. Літературне читання.
 Тема.П.Воронько « Кожушок» Скоромовка. с. 109. Вивчити скоромовку напам’ять.
                                         3. Українська мова.
 Тема:Велика буква в іменах по батькові та прізвищах людей.
*Робота в підручнику с.114. Впр.296-299; впр.300 .- списати.
                                                              19.03.20
                                                  1. Математика
 Тема: Перетворення одиниць вимірювання довжини.
Математичний диктант: запиши числа «сусідів» -  13 ,18,9,16 ,10,19.
*Робота з підручником.с.82-№5 виміряй довжину кожного предмета побудуй відрізок довжина якого дорівнює сумі скріпки та ручки.
*Обчисли приклади с.82 №3.
                                                   2. Літературне читання.
  Текст » На екскурсії».
*Виразне читання тексту,переказ тексту.
                                                  3. Українська мова.
Тема: Велика буква.                                                                                                                    *Робота в підручнику с.115 – 116 .Впр.301-302 – усно; впр 303- списати ,вставляючи пропущені слова.
                                                4. Природа. 
Тема : Як   тварини заселили суходіл.
*Робота  з підручником. Опрацювати с. 107 – 111.
                                                                19.03.20
                                                 1. Природа 
Тема:  Як птахи піклуються про своє потомство.
* Робота з підручником.  Опрацювати с. 112 – 117.
                                             2. Математика . 
Тема : Утворення наступного та попереднього числа.
* Робота з підручником . С. 90, № 1-3 усно;№ 4 Записати числа, №5 –розв’язати задачу
                                              3. Лутературне читання.
*Опрацювати текст «Циркова залізниця» - с. 113 – виразне читання.

                                                                20.03 20

                                                1. Математика.
 Математичний диктант. Наступні і попередні числа.Розв’язуваня задач.
*Записати парні числа  від 2 до 20
*Робота з підручником с. 87. Опрацювати всі номера з поданими з завданнями.
                                                2. Українська мова.
*Робота в друкованому зошиті. Опрацювати с.17-19  письмово.
                                                                    30.03.20
                                              1. Я у світі. 
Тема: Господарська діяльність у деяких містах України.
*Робота з підручником. Опрацювати  с.116 – 119.
                                              2.Літературне читання.
 Леся Українка «Пісенька весняної води».
* Робота в підручнику с. 114, вивчити вірш напам’ять.


                                               31.03.20
                                             1.Математика  
 Тема: Круглі  числа . Додавання круглих чисел.                                                                                    *Робота  з підручником .С.91, № 1 – 4  опрацювати усно.№5 розв’язати задачу; №6  обчислити приклади.
                                              2. Українська мова. 
Тема : Велика буква  у кличках тварин.
*Робота  впідручнику с.116 , впр. 304 – 305 усно; впр.306  списати добираючи з довідки слова.
                                              3. Літературне читання. 
Тема : Читання тексту  «Десять робітників».

*Робота  з підручником; виразне читання тексту с. 116 – 117. Переказ.


                                                                

                                                                1.04.20
                                           1. Математика.
 Тема: Розв’язування задач за схемами.
* Робота з підручником . Опрацювати  с. 92.
                                           2.Літературне читання. 
 Барвисте  коромисло.
* Робота з підручником. Опрацювати текст » Барвисте коромисло» виразне читання.
                                          3. Українська мова.
* Робота з підручником . Опрацювати с.118, впр307- 310; с.119 впр.311 виконати письмово та підкреслити головні слова у  першому реченні.
                                               4.Природа .
 Тема: Чим дикі звірі відрізняються від свійських.
*Опрацювати в підручнику с. 119 – 121. Переглянути мультфільм «Кішка яка гуляла сама по собі.

                                                                    2.04.20
1. Природа . Гриби. У чому  загадковість грибів.
*Робота в рідручнику.  Опрацювати с. 122 – 123.
                                              2. Математика.
 Розв’язування задач та прикладів.
*Опрацювати в підручнику с. 93, розв’язати приклади за №3;  № 4 порівняти вирази;  № 5 - 6 розв’ язати задачі.
                                           3.Літературне  читання.
 Наша  Батьківщина.
*Робота  з підручником. С. 123 – виразне читання тексту. Вивчити прислів’я  напам’ять.
                                                                     3.04.20
                                            1. Математика.
 Розкладання двоцифрових чисел на розрядні доданки.
* Робота з підручником .Опрацювати с.99. ,№ 1, 2 –усно; № 3-6 виконати письмово.
                                           2. Українська мова . 
Велика буква  у назвах міст, сіл, вулиць, річок
* Каліграфічна хвилинка: написати прописними буквами: Тиса,  Стрий ,Прут, Латориця – річки.
*Робота з підручником. С. 120 ,впр.312 – 315  опрацювати усно; впр 317 – списати  вставляючи потрібні назви.



06 .04
1.Я у світі. Тема:Правила життя у суспільстві.
*Робота з підручником. Опрацювати с. 124 – 131.
* Записати в зошит  прислів’я та правила.
2. Літературне читання. Опрацювання вірша Г. Малик «Що для чого треба?». Порівняння віршів. Прислів’я.
* Робота з підручником. Опрацювати с.124-125. Виразне читання.

07 04.
Математика.   Сотня. Утворення  числа 100.
*Робота  з підручником. Опрацювати с.99. №1 ,2 – усно;
* Робота в зошиті.  №3 ,4 – записати всі числа по порядку десятого десятка.
№5 Розв’яжи задачу;   №6 – виконай приклади .
2.Літературне читання. І. Прокопенко «Про що шепотіли берізки».
* Робота з підручником. Опрацювати  с.126-127. Виразне читання.
3. Українська мова. Слова , які називають ознаки  предметів(прикметники).
* Робота в зошиті. Каліграфічна хвилинка. Калина – малина. Скласти речення з цими    словами. Опрацювати с. 122.  Вивчити правило.

08.04
1. Математика. Утворення сотні  способом додавання круглих чисел.
* Робота з підручником. Опрацювати с.100.  №1, № 2- усно;  №3-порівняй  вирази; № 4 – розв’яжи задачу.
2. Літературне читання. Опрацювання вірша І. Макоти і тексту «Телефон». Складання правил розмови по телефону.
* Робота з підручником.. Опрацювати с.128. Запиши  правила розмови в зошит.
3. Українська мова.Прикметники.
* Робота з підручником. Опрацювати с.123; впр. 323, 324- усно. Вправи 325 , 326 –виконати письмово за зразком.
4. Природознавство .Ознаки людини як живого організму.  Організм людини.  Частини(органи) організму.
* Робота в зошиті. Визначення стану погоди.
*Робота з підручником. Опрацювати  с.144 – 146.
5.Трудове навчання. Декорування виробів. Писанка як один із символів України. Писанка-витинанка
* Розмалювати  писанки.

09.04.
1. Природознавство. Системи органів тіла людини та їх значення для життя людини.
* Робота в зошиті. Визначення стану погоди.
* Роботаз підручником. Опрацювати с. 146- 147.
2. Математика. Порівняння чисел та виразу. Розв’язування задач .
*   Робота з підручником. Опрацювати с. 101; № 1, 2-  усно ; № 3,4- виконати письмово в зошиті.
3. Українська мова. Прикметник. Питання до прикметників .Слова пов’язані з    прикметниками.
* Робота з підручником. Опрацювати  с.124  впр. 327, 328 –усно.
*Робота в  зошиті.  С.125 впр.  329 , 330 -   письмово в зошиті.

10.04.
1. Математика.    Одиниці вимірювання Розв’язування прикладів.
* Робота в зошиті. Опрацювати с.102;  Роботу в зошиті виконати каліграфічно.
2. Українська мова. Тематичні групи слів. Розподіл слів на тематичні групи за такими ознаками, як колір, матеріал, форма, почуття та ін.
* Робота в зошиті. Каліграфічна хвилинка  - ря ал ух повітря. Скласти і записати речення зі словом  повітря.
* Робота з підручником.  Впр. 331 – виконати усно; впр. 332, 334 - - виконати  письмово.

13.04.
1. Я у світі. Ніхто не має права ображати людину. Про права дитини.
* Робота з підручником. Опрацювати с 132 – 137.
2.  Літературне читання. А. Зарудного «Дзвіночки»
* Робота з підручником. Опрацювати с.129; виразне читання.
* Вивчити вірш напам’ять.

14.04.
1. Математика.  Одиниці  вимірювання  довжини.
* Робота з підручником ;с103 №1 - -усно ; №2 , 3, 4 –письмово.
* Розв’яжи задачу.
2. Літературне читання  Виразне читання тексту  «Лісовий майстер».
*Робота з підручником.Опрацювати с.130 – виразне читання. Вивчити прислів’я напам’ять.
3. Українська мова. Змінювання іменників за зразком: один – багато.
*Робота в зошиті. Каліграфічна хвилинка- он  ол   ів  ер   ці червоні олівці.
*  Опрацювати с.127 – 128; впр.335, 336, 337 – усно.Вправу 338  виконати  письмово.

15.04.
1.Математика. Гривня. Перетворення одиниць вимірювання вартості.
*Робота з  підручником.Опрацювати  с. 102; № 1,2 – виконати усно;
№ 3-5, виконати письмово.
2.Літературне читання. Опрацювання вірша Н. Забіли «Джміль»
*Робота з підручником  . Опрацювати с. 130 – виразне читання текстів. Вивчення вірша напам’ять .
3.Українська мова. Велика буква в іменах, по-батькові та прізвищах людей.
* Робота в зошиті. Каліграфічна хвилинка М Н І К –кожної букви по одному рядку.
*Робота з підручником . Опрацювати с. 129. Записати в зошит прізвище, ім’я та по-батькові   рідних.
4.Природознавство. Нервова система людини. Її склад, функції та значення в організмі людини
*Робота з підручником. Опрацювати с. 144-146.

16.04.
1.Природознавство. Опорно-рухова система.  Її склад, функції та значення в організмі людини. Формування правильної постави.
*Робота  з підручником. Опрацювати с. 147-148.
*Робота в зошиті. Визначення стану погоди .
2. Математика. Одиниці вимірювання вартості. Утворення чисел за схемою. Розпізнавання геометричних фігур  .
*Робота з підручником. Опрацювати с. 103.
* Робота в зошиті №1, 2, 3 – опрацювати усно; №4 - обчислити вирази; № 5 – записати цифри.
3. Літературне читання. Л. Костенко « Джерельце»
* Робота з підручником с. 131. Опрацювати текст. Намалювати малюнок до тексту .

17.04.
1.Математика. Гривня – перетворення вартості. Перетворення чисел.
*Робота з підручником. Опрацювати с. 105.
* Робота в зошиті № 8-9 – виконати письмово
2. Українська мова. Розпізнавання іменників за питаннями хто? що? Вимова і написання слова диван.
* Робота  з підручником. Опрацювати с .128.
*Вивчити правило на с. 129
3. Малювання. Виготовлення великодньої листівки
* Намалювати листівки до Великодня.

21.04.
1.Математика. Утворення сотні  способом додавання круглих чисел.
* Робота з підручником. Опрацювати  с.106.
* Робота в зошиті. № 1  ,2,3 –виконати усно. № 4 ,5 виконати письмово.
2.Літературне читання. . Опрацювання вірша Н. Забіли «Джміль» та оповідання В. Дуб «Бджілка»
* Робота в підручнику. Опрацювати с.132. Скласти розповідь    про  метелика та записати в зошиті.
3.Українська мова. Велика буква в іменах, по-батькові та прізвищах людей.
*  Робота в зошиті.Каліграфічна хвилинка  Єв Ів  ич  Євген Іванович.
* Опрацювати впр 297, впр.298 – письмово.

22.04.
1.  Математика. Порівняння чисел.Розв’язування задач.
* Робота  з підручником. Опрацювати  с.107.
* Робота в зошиті  № 1-опрацювати усно;.№2- розв ’язати приклади;
№ 3-накреслити відрізки; №  4- записати числа  в порядку зростання.
2.Літературне читання. Опрацювання вірша Н. Красоткіної «В п’ятницю, у надвечір’я»
*Робота з підручником. Опрацювати текст на с.133-134.
*Виразне читання тексту. Дати відповідь на питання. На с. 134 – вивчити прислів’я.
3. Українська мова. Велика буква у кличках тварин.
* Робота в зошиті. Каліграфічна хвилинка-  Ук  ар  ін. ан  Україна . Скласти речення зі словом Україна та записати його.
* Робота з підручником. Опрацювати впр.305 –307  усно;  впр.309 -  списати, потім виписати спочатку  назви людей та їх івмена ,а потім назви та клички тварин.
4. Природознавство Будова та значення травної системи. Зуби, правильний догляд за ними.
*Робота з підручником.Опрацювати с. 149 -151.
*Записати в зошит:   Що таке травлення? Чому потрібно берегти зуби?.

23.04.
1. Природознавство. Харчування. Групи продуктів харчування. Гігієна харчування. Практична робота: Раціон здорового харчування
*Робота з підручником. Опрацювати с. 152 – 153. Скласти  меню на один день.
2. Математика. Математичний диктант. Розв’язування прикладів.
* Робота в зошиті.  Математичний диктант : запиши цифрами  двадцять дев’ять, сорок вісім, шістдесят один, сімдесят сім, десять, тринадцять,  дев’яносто дев’ять.
* Робота з підручником. Опрацювати  с.108; № 1,3- усно; № 2-розв’язати приклади.
№ 4 – виміряти відрізки та обчислити довжину ламаної.
3.Літературне читання. Т. Г.Шевченко…Світає, край неба палає, Не цурайтесь того слова.
*Робота з підручником. Опрацювати с.134- 135 ; виразно читати.

24.04.
1.Математика. Закріплення вивченого способу додавання. Розв’язування задач.
* Робота з підручником. Опрацювати с. 109; № 1- усно.
* Робота в зошиті;№2- обчислити приклади; № 3 –розв’язати задачі.
2. Українська мова.Слова , які називають дії предметів (дієслова)
* Робота з підручником Опрацювати впр.339 на с.135 –усно.
*Робота в зошиті.Письмово виконати вправи за № 341 ,342.
*Вивчити правило  про дієслово.
3. Малювання. Намалювати малюнок до  улюбленої казки.

Дистанційне навчання 27.04.2020-29.05.2020

Немає коментарів:

Дописати коментар