Дистанційне навчання
12.03.20
Роботи надсилайте, будь ласка, на електронну пошту gilevicsofia@gmail.com
Роботи надсилайте, будь ласка, на електронну пошту gilevicsofia@gmail.com
1.Природознавство.
Тема. Риби. Їх будова,різноманітність та пристосування до
життя у водоймах.
Опрацювати с.104
-106.Скласти розповідь про акваріумних рибок,яких ти знаєш.Вигадай про них
загадку.
2. Математика
Тема: Записування
чисел під диктовку. Ров’язування прикладів.
*Математичний диктант. Написання цифр по одному
рядку кожної: 5 6 7.
*Робота з підручником с. 87. 1. Назви
«сусідів» кожного числа. 2.Запиши рівності.
3 .Розв’язання
прикладів.
3. Українська мова
Тема: Типи
текстів.
*Каліграфічна хвилинка.
Прописними буквами дз дж
Джерельце.
* Роботу в підручнику с.79.Впр.205.- 207 опрацювати усно.
Вправа 208 списати
4. Основи здоров’я.
Тема : Безпека велосипедиста.
Тема : Безпека велосипедиста.
* Робота з
підручником. Опрацювати с. 105 – 110.
Записати прислів’я.
13.03.20
1. Математика.
Тема: Порівняння виразів та відрізків.
Тема: Порівняння виразів та відрізків.
Опрацювати с. 87 №
4 ,№ 5. Порівняти вирази.Виміряти
відрізки.
2. Українська мова.
Зміст і завершене інтонаційне оформлення речення.
Зміст і завершене інтонаційне оформлення речення.
Каліграфічна хвилинка. Сн. ,ур., ніг .,рі.,Снігурі.
Снігурі ласують калиною.
Робота з підручником. С.80- -81.Впр.209- 211. Списати
Впр.21
17.03.20
1. Я у світі.
Тема : Історичні скарби України. Опрацювати с. 101 – 104.
Тема : Історичні скарби України. Опрацювати с. 101 – 104.
2.
Літературне читання.
Тема : Опрацювання оповідання « Поспішай синичко!»
Тема : Опрацювання оповідання « Поспішай синичко!»
Прочитати
та дати відповідь на питання.
18.03.20
1. Математика .
Тема: Математичний диктант. Одиниці вимірювання довжини.
Тема: Математичний диктант. Одиниці вимірювання довжини.
* Опрацювати с.88. № 5,№6 –усно; № 8 –ров’язати приклади,
№11 –виміряти довжину смужки ; накреслити два відрізка в зошиті-один- 10 см,а
другий – на 3 см коротший.
2. Літературне читання.
Тема.П.Воронько « Кожушок» Скоромовка. с. 109. Вивчити скоромовку напам’ять.
Тема.П.Воронько « Кожушок» Скоромовка. с. 109. Вивчити скоромовку напам’ять.
3. Українська мова.
Тема:Велика буква в іменах по батькові та прізвищах людей.
Тема:Велика буква в іменах по батькові та прізвищах людей.
*Робота в підручнику с.114. Впр.296-299; впр.300 .-
списати.
19.03.20
1. Математика
Тема: Перетворення одиниць вимірювання довжини.
Тема: Перетворення одиниць вимірювання довжини.
Математичний диктант: запиши числа «сусідів» - 13 ,18,9,16 ,10,19.
*Робота з підручником.с.82-№5 виміряй довжину кожного
предмета побудуй відрізок довжина якого дорівнює сумі скріпки та ручки.
*Обчисли приклади с.82 №3.
2. Літературне читання.
Текст » На екскурсії».
Текст » На екскурсії».
*Виразне читання тексту,переказ тексту.
3. Українська мова.
Тема: Велика буква. *Робота в підручнику с.115 – 116 .Впр.301-302 – усно; впр 303- списати ,вставляючи пропущені слова.
Тема: Велика буква. *Робота в підручнику с.115 – 116 .Впр.301-302 – усно; впр 303- списати ,вставляючи пропущені слова.
4. Природа.
Тема : Як тварини заселили суходіл.
Тема : Як тварини заселили суходіл.
*Робота з
підручником. Опрацювати с. 107 – 111.
19.03.20
1. Природа
Тема: Як птахи піклуються про своє потомство.
Тема: Як птахи піклуються про своє потомство.
* Робота з підручником.
Опрацювати с. 112 – 117.
2. Математика .
Тема : Утворення наступного та попереднього числа.
Тема : Утворення наступного та попереднього числа.
* Робота з підручником . С. 90, № 1-3 усно;№ 4 Записати
числа, №5 –розв’язати задачу
3. Лутературне читання.
*Опрацювати текст «Циркова залізниця» - с. 113 – виразне
читання.
20.03 20
1. Математика.
Математичний диктант. Наступні і попередні числа.Розв’язуваня задач.
Математичний диктант. Наступні і попередні числа.Розв’язуваня задач.
*Записати парні числа
від 2 до 20
*Робота з підручником с. 87. Опрацювати всі номера з
поданими з завданнями.
2. Українська мова.
*Робота в
друкованому зошиті. Опрацювати с.17-19
письмово.
30.03.20
1. Я у світі.
Тема: Господарська діяльність у деяких містах України.
Тема: Господарська діяльність у деяких містах України.
*Робота з підручником. Опрацювати с.116 – 119.
2.Літературне читання.
Леся Українка «Пісенька весняної води».
* Робота
в підручнику с. 114, вивчити вірш напам’ять.Леся Українка «Пісенька весняної води».
31.03.20
1.Математика
Тема: Круглі числа . Додавання круглих чисел. *Робота з підручником .С.91, № 1 – 4 опрацювати усно.№5 розв’язати задачу; №6 обчислити приклади.
Тема: Круглі числа . Додавання круглих чисел. *Робота з підручником .С.91, № 1 – 4 опрацювати усно.№5 розв’язати задачу; №6 обчислити приклади.
2. Українська мова.
Тема : Велика буква у кличках тварин.
Тема : Велика буква у кличках тварин.
*Робота
впідручнику с.116 , впр. 304 – 305 усно; впр.306 списати добираючи з довідки слова.
3. Літературне читання.
Тема : Читання тексту «Десять робітників».
Тема : Читання тексту «Десять робітників».
*Робота з
підручником; виразне читання тексту с. 116 – 117. Переказ.
1.04.20
1. Математика.
Тема: Розв’язування задач за схемами.
Тема: Розв’язування задач за схемами.
* Робота з підручником . Опрацювати с. 92.
2.Літературне читання.
Барвисте коромисло.
Барвисте коромисло.
* Робота з підручником. Опрацювати текст » Барвисте
коромисло» виразне читання.
3. Українська мова.
* Робота з підручником . Опрацювати с.118, впр307- 310;
с.119 впр.311 виконати письмово та підкреслити головні слова у першому реченні.
4.Природа .
Тема: Чим дикі звірі відрізняються від свійських.
Тема: Чим дикі звірі відрізняються від свійських.
*Опрацювати в підручнику с. 119 – 121. Переглянути
мультфільм «Кішка яка гуляла сама по собі.
2.04.20
1. Природа . Гриби. У чому загадковість грибів.
*Робота в рідручнику.
Опрацювати с. 122 – 123.
2. Математика.
Розв’язування задач та прикладів.
Розв’язування задач та прикладів.
*Опрацювати в підручнику с. 93, розв’язати приклади за
№3; № 4 порівняти вирази; № 5 - 6 розв’ язати задачі.
3.Літературне
читання.
Наша Батьківщина.
Наша Батьківщина.
*Робота з підручником.
С. 123 – виразне читання тексту. Вивчити прислів’я напам’ять.
3.04.20
1. Математика.
Розкладання двоцифрових чисел на розрядні доданки.
Розкладання двоцифрових чисел на розрядні доданки.
* Робота з підручником .Опрацювати с.99. ,№ 1, 2 –усно; №
3-6 виконати письмово.
2. Українська мова .
Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок
Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок
* Каліграфічна хвилинка: написати прописними буквами:
Тиса, Стрий ,Прут, Латориця – річки.
*Робота з підручником. С. 120 ,впр.312 – 315 опрацювати усно; впр 317 – списати вставляючи потрібні назви.
06 .04
1.Я у світі. Тема:Правила життя у
суспільстві.
*Робота з підручником. Опрацювати
с. 124 – 131.
* Записати в зошит прислів’я та правила.
2. Літературне читання. Опрацювання
вірша Г. Малик «Що для чого треба?». Порівняння віршів. Прислів’я.
* Робота з підручником. Опрацювати
с.124-125. Виразне читання.
07 04.
Математика. Сотня. Утворення числа 100.
*Робота з підручником. Опрацювати с.99. №1 ,2 – усно;
* Робота в зошиті. №3 ,4 – записати всі числа по порядку
десятого десятка.
№5 Розв’яжи задачу; №6 – виконай приклади .
2.Літературне читання. І.
Прокопенко «Про що шепотіли берізки».
* Робота з підручником. Опрацювати с.126-127. Виразне читання.
3. Українська мова. Слова , які
називають ознаки предметів(прикметники).
* Робота в зошиті. Каліграфічна
хвилинка. Калина – малина. Скласти речення з цими словами. Опрацювати с. 122. Вивчити правило.
08.04
1. Математика. Утворення сотні способом додавання круглих чисел.
* Робота з підручником. Опрацювати
с.100. №1, № 2- усно; №3-порівняй
вирази; № 4 – розв’яжи задачу.
2. Літературне читання. Опрацювання
вірша І. Макоти і тексту «Телефон». Складання правил розмови по телефону.
* Робота з підручником.. Опрацювати
с.128. Запиши правила розмови в зошит.
3. Українська мова.Прикметники.
* Робота з підручником. Опрацювати
с.123; впр. 323, 324- усно. Вправи 325 , 326 –виконати письмово за зразком.
4. Природознавство .Ознаки людини
як живого організму. Організм людини. Частини(органи) організму.
* Робота в зошиті. Визначення стану
погоди.
*Робота з підручником.
Опрацювати с.144 – 146.
5.Трудове навчання. Декорування
виробів. Писанка як один із символів України. Писанка-витинанка
* Розмалювати писанки.
09.04.
1. Природознавство. Системи органів
тіла людини та їх значення для життя людини.
* Робота в зошиті. Визначення стану
погоди.
* Роботаз підручником. Опрацювати
с. 146- 147.
2. Математика. Порівняння чисел та
виразу. Розв’язування задач .
*
Робота з підручником. Опрацювати с. 101; № 1, 2- усно ; № 3,4- виконати письмово в зошиті.
3. Українська мова. Прикметник.
Питання до прикметників .Слова пов’язані з
прикметниками.
* Робота з підручником.
Опрацювати с.124 впр. 327, 328 –усно.
*Робота в зошиті.
С.125 впр. 329 , 330 - письмово в зошиті.
10.04.
1. Математика. Одиниці вимірювання Розв’язування
прикладів.
* Робота в зошиті. Опрацювати
с.102; Роботу в зошиті виконати
каліграфічно.
2. Українська мова. Тематичні групи
слів. Розподіл слів на тематичні групи за такими ознаками, як колір, матеріал,
форма, почуття та ін.
* Робота в зошиті. Каліграфічна
хвилинка - ря ал ух повітря. Скласти і
записати речення зі словом повітря.
* Робота з підручником. Впр. 331 – виконати усно; впр. 332, 334 - -
виконати письмово.
13.04.
1. Я у світі. Ніхто не має права
ображати людину. Про права дитини.
* Робота з підручником. Опрацювати
с 132 – 137.
2.
Літературне читання. А. Зарудного «Дзвіночки»
* Робота з підручником. Опрацювати
с.129; виразне читання.
* Вивчити вірш напам’ять.
14.04.
1. Математика. Одиниці вимірювання довжини.
* Робота з підручником ;с103 №1 -
-усно ; №2 , 3, 4 –письмово.
* Розв’яжи задачу.
2. Літературне читання Виразне читання тексту «Лісовий майстер».
*Робота з підручником.Опрацювати
с.130 – виразне читання. Вивчити прислів’я напам’ять.
3. Українська мова. Змінювання
іменників за зразком: один – багато.
*Робота в зошиті. Каліграфічна
хвилинка- он ол ів
ер ці червоні олівці.
*
Опрацювати с.127 – 128; впр.335, 336, 337 – усно.Вправу 338 виконати
письмово.
15.04.
1.Математика. Гривня. Перетворення
одиниць вимірювання вартості.
*Робота з підручником.Опрацювати с. 102; № 1,2 – виконати усно;
№ 3-5, виконати письмово.
2.Літературне читання. Опрацювання
вірша Н. Забіли «Джміль»
*Робота з підручником . Опрацювати с. 130 – виразне читання
текстів. Вивчення вірша напам’ять .
3.Українська мова. Велика буква в
іменах, по-батькові та прізвищах людей.
* Робота в зошиті. Каліграфічна
хвилинка М Н І К –кожної букви по одному рядку.
*Робота з підручником . Опрацювати
с. 129. Записати в зошит прізвище, ім’я та по-батькові рідних.
4.Природознавство. Нервова система
людини. Її склад, функції та значення в організмі людини
*Робота з підручником. Опрацювати
с. 144-146.
16.04.
1.Природознавство. Опорно-рухова
система. Її склад, функції та значення в організмі людини. Формування
правильної постави.
*Робота з підручником. Опрацювати с. 147-148.
*Робота в зошиті. Визначення стану
погоди .
2. Математика. Одиниці вимірювання
вартості. Утворення чисел за схемою. Розпізнавання геометричних фігур .
*Робота з підручником. Опрацювати
с. 103.
* Робота в зошиті №1, 2, 3 –
опрацювати усно; №4 - обчислити вирази; № 5 – записати цифри.
3. Літературне читання. Л. Костенко
« Джерельце»
* Робота з підручником с. 131.
Опрацювати текст. Намалювати малюнок до тексту .
17.04.
1.Математика. Гривня – перетворення
вартості. Перетворення чисел.
*Робота з підручником. Опрацювати
с. 105.
* Робота в зошиті № 8-9 – виконати
письмово
2. Українська мова. Розпізнавання
іменників за питаннями хто? що? Вимова і написання слова диван.
* Робота з підручником. Опрацювати с .128.
*Вивчити правило на с. 129
3. Малювання. Виготовлення
великодньої листівки
* Намалювати листівки до Великодня.
21.04.
1.Математика. Утворення сотні способом додавання круглих чисел.
* Робота з підручником.
Опрацювати с.106.
* Робота в зошиті. № 1 ,2,3 –виконати усно. № 4 ,5 виконати
письмово.
2.Літературне читання. .
Опрацювання вірша Н. Забіли «Джміль» та оповідання В. Дуб «Бджілка»
* Робота в підручнику. Опрацювати
с.132. Скласти розповідь про метелика
та записати в зошиті.
3.Українська мова. Велика буква в
іменах, по-батькові та прізвищах людей.
*
Робота в зошиті.Каліграфічна хвилинка
Єв Ів ич Євген Іванович.
* Опрацювати впр 297, впр.298 –
письмово.
22.04.
1.
Математика. Порівняння чисел.Розв’язування задач.
* Робота з підручником. Опрацювати с.107.
* Робота в зошиті № 1-опрацювати усно;.№2- розв ’язати
приклади;
№ 3-накреслити відрізки; № 4- записати числа в порядку зростання.
2.Літературне читання. Опрацювання
вірша Н. Красоткіної «В п’ятницю, у надвечір’я»
*Робота з підручником. Опрацювати
текст на с.133-134.
*Виразне читання тексту. Дати
відповідь на питання. На с. 134 – вивчити прислів’я.
3. Українська мова. Велика буква у
кличках тварин.
* Робота в зошиті. Каліграфічна
хвилинка- Ук ар ін.
ан Україна . Скласти речення зі словом
Україна та записати його.
* Робота з підручником. Опрацювати
впр.305 –307 усно; впр.309 -
списати, потім виписати спочатку
назви людей та їх івмена ,а потім назви та клички тварин.
4. Природознавство Будова та
значення травної системи. Зуби, правильний догляд за ними.
*Робота з підручником.Опрацювати с.
149 -151.
*Записати в зошит: Що таке травлення? Чому потрібно берегти
зуби?.
23.04.
1. Природознавство. Харчування.
Групи продуктів харчування. Гігієна харчування. Практична
робота: Раціон здорового харчування
*Робота з підручником. Опрацювати
с. 152 – 153. Скласти меню на один день.
2. Математика. Математичний
диктант. Розв’язування прикладів.
* Робота в зошиті. Математичний диктант : запиши цифрами двадцять дев’ять, сорок вісім, шістдесят
один, сімдесят сім, десять,
тринадцять, дев’яносто дев’ять.
* Робота з підручником.
Опрацювати с.108; № 1,3- усно; №
2-розв’язати приклади.
№ 4 – виміряти відрізки та
обчислити довжину ламаної.
3.Літературне читання. Т.
Г.Шевченко…Світає, край неба палає, Не цурайтесь того слова.
*Робота з підручником. Опрацювати
с.134- 135 ; виразно читати.
24.04.
1.Математика. Закріплення вивченого
способу додавання. Розв’язування задач.
* Робота з підручником. Опрацювати
с. 109; № 1- усно.
* Робота в зошиті;№2- обчислити приклади; № 3
–розв’язати задачі.
2. Українська мова.Слова , які
називають дії предметів (дієслова)
* Робота з підручником Опрацювати
впр.339 на с.135 –усно.
*Робота в зошиті.Письмово виконати
вправи за № 341 ,342.
*Вивчити правило про дієслово.
Немає коментарів:
Дописати коментар