Грінченко Вікторія Вікторівна. Зарубіжна література і російська мова


ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 
2019/2020 навчальний рік
Консультації за телефоном 0501032249 або письмово: grinvika70@gmail.com

ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ ЕКСТЕРНА 11 КЛАСУ


ЗАВДАННЯ ВІД 29 травня 2020 року
П'ятниця
Клас
Предмет
Тема, зміст уроку

1

6 клас

Зарубіжна література
Підсумковий урок. СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ЧИТАННЯ ВЛІТКУ

УВАГА! За останніми результатами голосування кращими творами для шестикласників визнано:
1. Роман Ж.Верна "П'ятнадцятилітній капітан"
2. "Різдвяна пісня в прозі" Ч.Діккенса
3. Оповідання А.П.Чехова "Хамелеон".
Дякую всім, хто вчасно проголосував! Бажаю приємного читання влітку!

2

9 клас

Зарубіжна література




Завдання від 27 травня 2020 року
СЕРЕДА
Клас
Предмет
Тема, зміст уроку

1


8

Зарубіжна література





ЗАВДАННЯ ВІД 26 травня 2020 року
ВІВТОРОК


1


6 кл.


Зарубіжна література

Узагальнення вивченого у 6 класі. Обираємо найкращі твори!

1. Пропоную влаштувати онлайн-голосування за три кращі зарубіжні твори з курсу 6 класу. Для цього:

2. Перегляньте свої записи за весь навчальний рік в робочому зошиті та ЧИТАЦЬКОМУ ЩОДЕННИКУ.

3. Оберіть три кращі твори (вкажіть назву, автора), вивчені нами в 6 класі, і розташуйте їх на п'єдесталі: 1 місце - найвища сходинка, 2 місце - середня сходинка, 3 місце - найнижча. Можна виконати у вигляді малюнка, можна просто пронумерувати - за вашим бажанням:)) 

4. Надішліть виконану роботу на адресу: grinvika70@gmail.com 

За результатами нашого голосування оберемо твір, який виборов перше місце у шестикласників нашої школи. 

Про результати повідомлю в п'ятницю, 29 травня!

УВАГА! Всі ще не надіслані роботи я можу приймати лише до 29 травня. Хто не встиг надіслати, поспішіть! Особливу увагу приділіть контрольній роботі 


2


8


Зарубіжна література

Нагадування тим, хто ще не надіслав: всі роботи приймаються до 29.05.2020 р.

Виконану роботу надішліть для перевірки на мою електронну адресу: grinvika70@gmail.com


3


9


Російська мова


Напоминание: Аудиодиктант 

Жду диктант и другие выполненные работы для итогового оценивания до 29.05.2020 г.!


4


10


Зарубіжна література

ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

Виконану роботу надішліть на мою електронну адресу: grinvika70@gmail.com

Увага! Всі роботи приймаються вчителями тільки до 29.05.2020 року!


ЗАВДАННЯ ВІД 22 травня 2020 року
П'ятниця
Клас
Предмет
Тема, зміст уроку

1

6 клас

Зарубіжна література
1. Уважно прочитайте завдання контрольної роботи. За правильну відповідь на 1-9 запитання ви отримаєте по 1 б., за 10 запитання (творча робота) - 3 б.
Виконайте контрольну роботу в зошиті, фото надішліть для перевірки на @адресу:  grinvika70@gmail.com
Бажаю успіхів!

2

9 клас

Зарубіжна література
1. Уважно перегляньте завдання, перейшовши за гіперпосиланням. Зверніть увагу на характер завдань та кількість балів за правильну відповідь. 
2. Виконайте роботу у зошиті. 
Фото надішліть мені на @пошту: grinvika70@gmail.com


Завдання від 20 травня 2020 року
СЕРЕДА
Клас
Предмет
Тема, зміст уроку

1


8

Зарубіжна література

Виконану контрольну роботу надішліть для перевірки на мою електронну адресу: grinvika70@gmail.com


2


9

Російська мова
Итоговая контрольная работа. Аудиодиктант 
1. Внимательно прослушайте текст и запишите его под диктовку.
2. Проведите самопроверку.
2. Выполненную работу отправьте по адресу:  grinvika70@gmail.com


3


11

Зарубіжна література

Твір-роздум. Цінність духовних уроків  класичної й сучасної літератури
1. Пригадайте твори, вивчені нами упродовж навчального року.
2. Напишіть твір-роздум на тему: "Цінність духовних уроків  класичної й сучасної літератури" 
3. Надішліть виконану роботу на адресу: grinvika70@gmail.com

НАГАДУЮ попереднє завдання: 
проєкт "ЦЕ ВАРТО ПРОЧИТАТИ" у довільному вигляді (письмові рекомендації, аудіо- чи відеоогляд, буктрейлер, презентація тощо).
Всім, хто вже надіслав проєкти, дуже вдячна! Всі вони оцінені:))


ЗАВДАННЯ ВІД 19 травня 2020 року
ВІВТОРОК


1


6 кл.


Зарубіжна література

Контрольна робота. Письмовий твір

1. Перегляньте пам'ятку "ЯК ПИСАТИ ТВІР"

2. Напишіть твір на тему: "Найцікавіша книжка, з якою я познайомився в шостому класі..."

2. Надішліть твір на адресу: grinvika70@gmail.com


2


8


Зарубіжна література

1. Напишіть твір-роздум за повістю  "Буба. Мертвий сезон" на одну з запропонованих тем:

- У чому проблеми сучасного підлітка?
- Чи хотів би я стати дорослим?
- Чи легко бути восьмикласником?

Твір надішліть для перевірки на мою електронну адресу: grinvika70@gmail.com


3


9


Російська мова


Типы речи: повествование, рассуждение, описание. Рассуждение на основе личного опыта

Задание: вспомните, чем характеризуется повествование как тип речи.

Напишите сочинение-миниатюру "Мой лучший день", используя впечатления из личной жизни. 

Не забывайте отправлять на мою почту для проверки! Жду все выполненные работы для итогового оценивания за семестр!


4


10


Зарубіжна література

Сучасна література. П.Коельйо "Алхімік"

1. Познайомтеся з автором та твором (використайте матеріал з підручника або інші джерела інформації).
2. Складіть письмову характеристику одного з персонажів твору "Алхімік".

Виконану роботу надішліть на мою електронну адресу: grinvika70@gmail.com



ЗАВДАННЯ ВІД 15 травня 2020 року
П'ятниця
Клас
Предмет
Тема, зміст уроку

1

6 клас

Зарубіжна література
Тема: Крістіне Нестлінгер "Конрад, або Дитина з бляшанки". Незвичайність образу Конрада, риси його характеру
1. Пригадайте зміст твору, усно дайте характеристику образу Конрада. 
2. Складіть у зошиті хмарку слів, записавши всі риси характеру Конрада. ЗРАЗОК
3. Зробіть фото виконаного завдання і надішліть мені на пошту для перевірки.
4. Підготуйтеся до написання підсумкової контрольної роботи за прочитаними творами. Для цього перегляньте записи в робочому зошиті, словничку та читацькому щоденнику. 


2

9 клас

(8, 15 травня)

Зарубіжна література
Тема: Література ХХ-ХХІ століть. Творчість Михайла Опанасовича Булгакова. Знайомство з повістю "Собаче серце"
1. Перегляньте експрес-урок "БУЛГАКОВ". Зробіть записи про біографію письменника в зошиті.
2. Познайомтесь із змістом повісті "Собаче серце". Можете використати матеріал з теми, поданий у підручнику. 
Корисні посилання: 
- ТЕКСТ ТВОРУ для читання мовою оригіналу;
- ХУДОЖНІЙ ФІЛЬМ за твором;
3. Запишіть запитання, які виникли у вас під час знайомства з повістю.
 Записи надішліть мені на пошту: grinvika70@gmail.com




Завдання від 13 травня 2020 року
СЕРЕДА
Клас
Предмет
Тема, зміст уроку

1


8

Зарубіжна література

Тема: Барбара Космовська "Буба" - роман про непрості проблеми простої школярки

1. Перегляньте відео з теми

2. Познайомтесь із тектом твору у підручнику (сс. 271-284).

3. Підготуйте 6 тестових запитань про письменницю та її роман (з указанням правильного варіанта  відповіді) і надішліть для перевірки на мою електронну адресу: grinvika70@gmail.com


2


9

Російська мова
ТИПЫ РЕЧИ
1. Внимательно прочитайте текст "Книжная полка" (упр. 468, с. 218-219, старый учебник) и выполните задания к нему (задания после текста на с. 219). 
2. Выполненное письменное задание отправьте по адресу:  grinvika70@gmail.com


3


11

Зарубіжна література

Тема: Сучасна література в юнацькому читанні. Джон Грін "Провина зірок". Ідея цінності кожного прожитого дня  
1. Перегляньте відеопрезентацію за темою уроку. Зробіть конспект у зошиті.
2. Познайомтеся зі змістом твору. Корисні посилання:
- текст для читання;
- аудіокнига;
- буктрейлер №1;
- буктрейлер №2.
3. Підготуйте власний проєкт "ЦЕ ВАРТО ПРОЧИТАТИ" у довільному вигляді (письмові рекомендації, аудіо- чи відеоогляд, буктрейлер, презентація тощо).
4. Надішліть виконані завдання на адресу: grinvika70@gmail.com

ЗАВДАННЯ ВІД 12 травня 2020 року
ВІВТОРОК

1


6 кл.

(8, 12 травня)


Зарубіжна література

1. Знайомимося з новим твором: Крістіне Нестлінґер "Конрад, або Дитина з бляшанки":

- текст для читання;

- аудіокнига;

- скорочений зміст твору;

- художній фільм. 

2. Запишіть цей твір у читацький щоденник.


2


8


Зарубіжна література

1. Перегляньте експрес-урок про письменницю Барбару Космовську та її твір "Буба. Мертвий сезон"

2. Зробіть у зошиті записи з теми у вигляді конспекту і надішліть для перевірки на мою електронну адресу: grinvika70@gmail.com


3


9


Російська мова


Типы речи: повествование, рассуждение, описание. Описание картины природы по личным наблюдениям

Задание: вспомните, чем характеризуется каждый тип речи.

Напишите сочинение-описание картины природы "Мой двор весной", используя личные наблюдения за весенней природой во дворе вашего дома. 


4


10


Зарубіжна література


Контрольна робота Виконану роботу надішліть на мою електронну адресу: grinvika70@gmail.com


Завдання від 6 травня 2020 року
СЕРЕДА
Клас
Предмет
Тема, зміст уроку

1


8

Зарубіжна література


Тема: Алегоричні образи повісті Річарда Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон». Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана
1. Пригадайте, що називається алегорією. Запишіть визначення в зошит.
2. Прочитайте в підручнику про алегоричні образи повісті (с.268). 
3. Усно виконайте завдання РОБОТА З ТЕКСТОМ на с. 269. 
Корисні посилання:

2


9

Російська мова
ТИПЫ РЕЧИ
1. Внимательно прочитайте таблицу (с. 210, старый учебник) и сделайте записи по теме в опорной тетради.
2. Выполните задания:
- упр. 448 (устно);
- упр. 449 (устно);
- упр. 453 (письменно).
3. Выполненное письменное задание отправьте по адресу:  grinvika70@gmail.com


3


11

Зарубіжна література

Тема: Милорад Павич "Скляний равлик". Утілення в оповіданні рис постмодернізму 
1. Прочитайте статтю в підручнику (сс. 234-241). Складіть конспект.
2. Перегляньте експрес-урок.
3. Виконайте 2 завдання (за вашим вибором) зі сторінок 250-251 у підручнику.
4. Надішліть виконані завдання на адресу: grinvika70@gmail.com


ЗАВДАННЯ ВІД 5 травня 2020 року
ВІВТОРОК

1

6 А, 6 Б класи

Зарубіжна література
1. Усно переказати епізод із книжки Міхаеля Енде "Джим Гудзик і машиніст Лукас", який найбільше запам'ятався. 
2. Записати прочитаний твір у читацький щоденник.
3. Дати відповіді на тестові запитання: ТЕСТИ

2


8

Зарубіжна література

Визначити і записати ознаки притчі у творі Річарда Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон":
ТЕКСТ ТВОРУ


3


9

Російська мова

Диалог на актуальную тему
Задание: позвоните своему однокласснику и вместе составьте диалог на актуальную для вас тему. 
Запишите диалог в тетрадь или напечатайте. Можно записать телефонный разговор (диалог) на диктофон и отправить мне по Вайберу для проверки. 
*Если созвониться нет возможности, можете записать воображаемый диалог с другом или одноклассником.


4


10

Зарубіжна література


Контрольна робота 
Виконану роботу надішліть на мою електронну адресу: grinvika70@gmail.com


ЗАВДАННЯ ВІД 29 квітня 2020 року
СЕРЕДА
Клас
Предмет
Тема, зміст уроку

1


8

Зарубіжна література

Тема: Річард Бах. Повість-притча «Чайка Джонатан Лівінгстон»
1. Опрацюйте статтю в підручнику (сс. 265-269). Напишіть у зошиті конспект статті (коротко) за самостійно складеним планом.
2. Познайомтесь зі змістом твору:
3. Усно поміркуйте над характеристикою образу головного героя твору.

2


9

Російська мова
Тема: Виды информации в тексте. Вычленение информации
1. Повторите сведения о видах информации (см. материал предыдущего урока или записи в опорной тетради).
2. Устно выполните упражнение 480 (с. 225, старый учебник).
3. Вычлените письменно все виды информации из текста упр. 480.
4. Выполненное задание отправьте для проверки на мою почту: grinvika70@gmail.com

3


11

Зарубіжна література

Тема: Постмодернізм - одне із найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХІХ - початку ХХ ст. Постмодерністське мистецтво: елітарна й масова культура.
1. Перегляньте експрес-урок "Постмодернізм". Зробіть тези в зошиті.
2. Підготуйте повідомлення про творчість Милорада Павича (форму оберіть на власний розсуд) і надішліть для перевірки: grinvika70@gmail.com
3. Познайомтесь зі змістом твору "Скляний равлик".
Завдання від 28 квітня 2020 року
6 клас, зарубіжна література: 
1. Зробіть у робочому зошиті записи:
Двадцять восьме квітня
Класна робота
Фантастична країна Усландія та її мешканці 

2. Пригадайте зміст твору Міхаеля Енде "Джим Гудзик і машиніст Лукас". 
3. Визначте і запишіть у зошиті відповіді на 4 запитання:
- тема твору;
- ідея (основна думка) твору;
- жанр твору;
- персонажі твору (розподіліть: головні, другорядні та епізодичні).
4. Надішліть виконане завдання (фото із зошита) на електронну адресу:  grinvika70@gmail.com 
Крім того, чекаю відповіді на завдання від попередніх уроків (шукайте на цій сторінці нижче відповідну дату, 6 клас і завдання для вас).
Бажаю успіху!

8 клас, зарубіжна література: 
1. Напишіть у зошиті контрольний твір за казкою-притчею "Маленький принц" (на одну із запропонованих тем) та надішліть мені на адресу: grinvika70@gmail.com  
ТЕМИ ТВОРУ:
Які прості істини відкрив мені Маленький принц?
"Маленький принц" - казка для дітей чи для дорослих?
"Справжнього очима не побачиш..."

9 клас, російська мова: 
1. Познакомтесь с материалом урока-практикума "ТЕКСТ. ВИДЫ ИНФОРМАЦИИ В ТЕКСТЕ".
2. Сделайте записи в опорной тетради по теме: "ВИДЫ ИНФОРМАЦИИ В ТЕКСТЕ". 
3. Выполните домашнее задание:
- прочитайте рассказ А.П.Чехова "БАРАН И БАРЫШНЯ";
- вычлените все виды информации;
- ответы оформите письменно в тетради или напечатайте.
Выполненное задание жду, как всегда, на мою почту: grinvika70@gmail.com
10 клас, зарубіжна література: 
1. Пригадайте зміст твору М.Метерлінка "Синій птах". Корисні посилання:
2. Випишіть та поясніть образи-символи п'єси-феєрії "Синій птах". Надішліть ваші відповіді для перевірки на мою електронку: grinvika70@gmail.com
Також чекаю фото або скан виконаних попередніх письмових завдань!
Завдання від 24 квітня 2020 року
6 клас, зарубіжна література: 
1. Зробіть у робочому зошиті записи:
Двадцять четверте квітня
Класна робота
Міхаель Енде (1929-1995). 
Повість-казка «Джим Гудзик і машиніст Лукас»
Міхаель Андреас Гельмут Енде — один із найпопулярніших німецькомовних письменників післявоєнного часу. Його твори перекладені на сорок мов. Загальний тираж книг — понад двадцять мільйонів примірників.
Найвідоміші твори: «Джим Ґудзик і машиніст Лукас», «Нескінченна історія», «Момо».
2. Познайомтеся з твором "Джим Гудзик і машиніст Лукас". 
3. Запишіть цей твір у свій читацький щоденник. Фото із записами надішліть на мою електронну адресу:  grinvika70@gmail.com 
9 клас, зарубіжна література:
2. Письмово дайте характеристику головної героїні твору.
Ще раз нагадую, що не всі виконали контрольну роботу за попередньою темою!!! Чекаю!
Завдання від 22 квітня 2020 року
8 клас, зарубіжна література.
Тема: Антуан де Сент-Екзюпері "Маленький принц". Філософський зміст твору 
1. Пригадайте зміст твору.
Зробіть записи в зошиті:
Притча — повчальна алегорична оповідь, у якій фабула підпорядкована моралізаційній частині твору. У притчі зосереджена певна дидактична ідея.
Цей твір став одним із засобів вираження морально-філософських роздумів письменника, нерідко протилежних загальноприйнятим, панівним у суспільстві уявленням.
Чому казка-притча філософська? Бо піднімає сер­йозні філософські проблеми: сенсу буття, дружби, кохання, відповідальності.
2. Дайте письмову відповідь на запитання: 
Ознаки казки та ознаки притчі у творі 
та надішліть мені для перевірки: grinvika70@gmail.com
Підготуйтеся до написання твору-роздуму за змістом "Маленького принца".
Крім того, нагадую про необхідність виконання попередніх завдань!
11 клас, зарубіжна література.
Тема: Провідні тенденції в драматургії другої половини ХХ ст. Театр абсурду (огляд)
1. Перегляньте експрес-урок: Театр абсурду 
Зробіть у зошиті записи: дата, тема уроку, словникова робота за темою, сутність театру абсурду, представники. 
2. Конспект надішліть мені для перевірки: grinvika70@gmail.com
9 клас, російська мова.
Тема: Развитие речи. Составление заметки в газету 
1. Прочитайте статью, перейдя по гиперссылке: ЗАМЕТКА.
2. Представьте, что вы журналист. Сегодня вы стали свидетелем какого-то случая на улице. Событие вас очень взволновало. Вы не можете это оставить без внимания и решили написать заметку в местную газету. 
Составьте заметку на тему «Главное всегда оставаться человеком». 
Выполненное задание (фото из тетради или напечатанный текст заметки), как всегда, жду для проверки на почту: grinvika70@gmail.com
Завдання від 21 квітня 2020 року
6 клас, зарубіжна література: 
1. Зробіть у робочому зошиті записи:
Двадцять перше квітня
Класна робота
Образи головних героїв повісті Астрід Ліндгрен "Міо, мій Міо" 

2. Пригадайте зміст твору "Міо, мій Міо". 
3. Визначте і запишіть у зошиті відповіді на 4 запитання:
- тема твору;
- ідея (основна думка) твору;
- жанр твору;
- характеристика образу головного героя.
4. Надішліть виконане завдання (фото із зошита) на електронну адресу:  grinvika70@gmail.com 
Крім того, чекаю відповіді на завдання від попередніх уроків (шукайте на цій сторінці нижче відповідну дату, 6 клас і завдання для вас).
Бажаю успіху!
8 клас, зарубіжна література: 
1. Перегляньте експрес-урок за темою "Образи-символи "Маленького принца".
2. Дайте усну характеристику образів твору.
3. Випишіть із тексту твору Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц" крилаті вислови, надішліть мені на адресу: grinvika70@gmail.com  
9 клас, російська мова: 
1. Познакомтесь с презентацией
2. Сделайте по презентации необходимые записи в тетради (жду фото!). 
3. Выполните упр. 416, с. 193 (старый учебник): 
      - прочитайте внимательно текст, 
      - письменно определите тему и идею, 
      - разделите текст на смысловые части и озаглавьте эти части, пронумеровав их. 
Выполненное задание жду, как всегда, на мою почту: grinvika70@gmail.com
10 клас, зарубіжна література: 
1. Перегляньте експрес-урок за темою: Зміни в драматургії на межі століть. Роль Метерлінка у становленні "нової драми". Зупиняйте відео і робіть необхідні записи в робочому зошиті.
2. Познайомтеся зі змістом твору М.Метерлінка "Синій птах". Даю корисні посилання:
3. Створіть тест (12 запитань, кожне з трьома варіантами відповіді) за змістом п'єси-феєрії "Синій птах". Надішліть ваш тест для перевірки на мою електронку: grinvika70@gmail.com
Також чекаю фото або скан виконаних попередніх письмових завдань!
Завдання від 17 квітня 2020 року
6 клас, зарубіжна література: 
1. Зробіть у робочому зошиті записи:
Сімнадцяте квітня
Класна робота
Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907-2002). 
Основні відомості про життя і творчість письменниці, 
популярність її творів у різних країнах. 
Повість «Міо, мій Міо»
Моральні цінності у творчості А.Ліндгрен
3. Познайомтеся з повістю АЛіндгрен "Міо, мій Міо". 
Для цього даю корисні посилання: 
АУДІОКНИГА  
СКОРОЧЕНИЙ ЗМІСТ ТВОРУ
ХУДОЖНІЙ ФІЛЬМ
4. Поміркуйте над запитаннями (усно):
- Яким ви уявили головного героя твору? Опишіть його зовнішність та риси характеру.
- Чи хотіли б ви опинитися на місці хлопця? Чому?
- Що б ви хотіли змінити в сюжеті твору? 
- Доведіть, що цей твір за жанром є повістю. (Скористайтеся записами в словничку).
5. Запишіть цей твір у свій читацький щоденник. Фото із записами надішліть на мою електронну адресу:  grinvika70@gmail.com 
Крім того, чекаю відповіді на завдання від попередніх уроків (шукайте на моїй сторінці внизу відповідну дату, 6 клас і завдання для вас).
ПРОШУ НЕ ЗАТРИМУВАТИСЯ З ВІДПОВІДЯМИ!
Бажаю успіху! 
9 клас, зарубіжна література:
1. Перегляньте експрес-урок за новою драмою. Зупиняйте відео та робіть у зошиті необхідні записи. Зверніть увагу на особливості драматургії кожного автора: Г.Ібсена, Б.Шоу, М.Метерлінка та ін. 
Фото конспекта чекаю для перевірки.
2. Познайомтеся з п'єсою Б.Шоу "Пігмаліон". Поміркуйте над характеристикою кожної дійової особи.
Нагадую, що не всі виконали контрольну роботу за попередньою темою!!! Чекаю!
Завдання від 15 квітня 2020 року
8 клас, зарубіжна література.
Тема: Література ХХ-ХХІ ст. У пошуках себе і високого польоту. Антуан де Сент-Екзюпері "Маленький принц" 
1) Прочитайте статті в підручнику: сс. 255-257.
Зробіть записи в зошиті за планом: 
1. Життєвий і творчий шлях Антуана де Сент-Екзюпері.
2. Історія створення повісті-казки "Маленький принц".
3. Сюжет і композиція твору.
4. Філософський зміст повісті "Маленький принц". 
2) Перегляньте відео та прослухайте скорочений виклад змісту твору: "Маленький принц"
3) Дайте письмові відповіді на запитання 4, 5, 6 на сторінці 264 та надішліть мені для перевірки: grinvika70@gmail.com
Крім того, нагадую про необхідність виконання попередніх завдань!
Бажаю успіху!
11 клас, зарубіжна література.
Тема: Урок позакласного читання. Габріель Гарсіа Маркес. Роман "Сто років самотності" 
1. Перегляньте відео-розбір змісту твору: РОМАН МАРКЕСА 
2. Домашнє завдання: письмово поміркуйте над питанням "Принципи магічного реалізму в романі "Сто років самотності" і надішліть мені для перевірки: grinvika70@gmail.com
9 клас, російська мова.
Тема: Текст. Способы связи предложений в тексте: цепной (последовательный) и параллельный 
1. Упр. 431 (с. 203, старый учебник) - списать текст, выписать в опорную тетрадь особенности цепной связи предложений в тексте (объяснение в задании под тестом).
2. Упр. 432 - выписать под текстом объяснение параллельного способа связи в опорную тетрадь. Устно выполнить задание к упражнению. 
Выполненное задание (фото из тетради), как всегда, жду для проверки на почту: grinvika70@gmail.com
Завдання від 14 квітня 2020 року
6 клас, зарубіжна література: 
1. Зробіть у робочому зошиті записи:
Чотирнадцяте квітня
Класна робота
Роберт Шеклі "Запах думки".
Гуманістичний зміст оповідання - віра у перемогу людського розуму 
2. Пригадайте зміст оповідання "Запах думки". Зверніть увагу на художні деталі у творі! 
3. Визначте і запишіть у зошиті тему та ідею (основну думку) оповідання.
4. Пограємо в гру: 
Гра «Спіймай помилку». 
Відповідати «Так» або «Ні» (відповіді записуйте в зошиті і надсилайте мені фото для перевірки),
(кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом, усього - 12 балів):
1. Роберт Шеклі – англійський письменник-фантаст.
2. На зорельоті зламалася система опалення.
3. Корабель вибухнув під час посадки.
4. Кліві беріг поштову сумку.
5. Біля уламків корабля герой підібрав металевий стержень.
6. Звірі на планеті спілкувалися свистом.
7. Героя переслідували зелені вовки.
8. Кліві знепритомнів, коли на нього вищирилася пантера.
9. Щоб налякати звірів, герой прикинувся левом.
10. Кліві видав дятел, коли той прикинувся кущем.
11. Щоб врятуватися від зраї, Кліві влаштував потоп.
12. Кліві нагородили медаллю, бо той зберіг пошту. 
4. Виконайте цікаве завдання в Інтернеті: ТЕСТ (напишіть мені, яку оцінку ви отримали).
Нагадую свою адресу: grinvika70@gmail.com 
Крім того, чекаю відповіді на завдання від попередніх уроків (шукайте на моїй сторінці внизу відповідну дату, 6 клас і завдання для вас).
Бажаю успіху! 
8 клас, зарубіжна література: 
1. Для отримання завдань контрольної роботи надішліть мені лист на адресу: grinvika70@gmail.com  
Виконайте тестове завдання і надішліть відповіді.
9 клас, російська мова: 
Развитие речи. Перевод текста на русский язык
1. Упр. 576, с. 226 (новый учебник) - перевести и записать перевод в тетрадь или напечатать текст. Выслать на мою почту grinvika70@gmail.com
10 клас, зарубіжна література: 
1. Перегляньте презентацію за темою : НОВА ДРАМА Зупиняйте відео і робіть необхідні записи в робочому зошиті.
2. Дайте відповіді на всі запитання, запропоновані в кінці презентації. Надішліть відповіді для перевірки на мою електронку: grinvika70@gmail.com
3. Познайомтеся зі змістом драми Г.Ібсена "Ляльковий дім". 
Також чекаю фото або скан попередніх письмових завдань!
Завдання від 10 квітня 2020 року
6 клас, зарубіжна література: 
1. Зробіть у робочому зошиті записи:
Десяте квітня
Класна робота
Роберт Шеклі "Запах думки".
Духовне та фізичне випробування Кліві. 
Роздуми автора про майбутнє людини та людства 
2. У словничку зробіть запис (запишіть те, що подано нижче червоним кольором): 
Наукова фантастика - це жанр у літературі, кіно та інших видах  мистецтва, оснований на фантастичних припущеннях в галузі науки. 
Засновником фантастики в літературі вважають Жуля Верна.
3. Дайте відповіді на такі запитання:
-  Яких письменників-фантастів ви знаєте?
- Напишіть назви та авторів фантастичних творів і назви фантастичних фільмів, з якими ви знайомі. 
- Наведіть приклади фантастичних елементів в оповіданні Р.Шеклі "Запах думки".
(Відповіді треба записати в зошит або надрукувати на комп'ютері та надіслати мені на пошту фото із зошита або надруковані відповіді для перевірки: grinvika70@gmail.com). 
Крім того, чекаю відповіді на завдання від попередніх уроків (шукайте на моїй сторінці внизу відповідну дату, 6 клас і завдання для вас).
Бажаю успіху! 
9 клас, зарубіжна література. Контрольна робота 
Надішліть мені на пошту grinvika70@gmail.com лист для отримання тестових завдань за темою.
Завдання від 8 квітня 2020 року
8 клас, зарубіжна література.
Тема: Основні образи комедії. Засоби творення комічного в комедії Мольєра "Міщанин-шляхтич" 
1. Перегляньте відео: експрес-урок за темою уроку.  Зробіть необхідні записи в зошиті. 
2. Виконайте домашнє завдання, запропоноване у кінці відео (це 12 запитань за комедією), надішліть мені для перевірки: grinvika70@gmail.com
3. Повторіть теми "Бароко", "Класицизм", підготуйтеся до контрольного тестування, яке буде на наступному уроці.
Бажаю успіху!
11 клас, зарубіжна література.
Тема: Габріель Гарсіа Маркес. Специфіка магічного реалізму в оповіданні "Стариган із крилами" 
1. Перегляньте відео: експрес-урок за темою уроку.  
2. Попрацюйте зі статтею у підручнику (сс. 215-225). Зробіть необхідні записи в зошиті. 
3. Перечитайте оповідання (сс. 226-229).
4. Домашнє завдання:
а) напишіть чи надрукуйте есе: Чи повернеться до людей янгол? і надішліть мені для перевірки: grinvika70@gmail.com.
б) познайомтеся з текстом твору Г.Гарсіа Маркеса "Сто років самотності", який пропонується для позакласного читання.
9 клас, російська мова.
Тема: Абзац. Сложное синтаксическое целое 
1. Теоретический материал - сс. 202-203 (старый учебник). Сделайте необходимые записи в опорной тетради.
2. В рабочей тетради запишите дату, тему урока. 
3. Выполните устно упражнения 430 и 433.  
4. Выполните письменное задание: найдите в Интернете небольшой текст и выпишите из него 2 абзаца. После каждого абзаца в скобках напишите микротему абзаца, определив её самостоятельно. 
Выполненное задание, как всегда, жду для проверки на почту: grinvika70@gmail.com
Завдання від 7 квітня 2020 року
6 клас, зарубіжна література: 
1. Перегляньте експрес-урок про Роберта Шеклі та його творчість.
2. Прослухайте твір Р. Шеклі "Запах думки" - цікаве фантастичне оповідання про пригоди космічного поштаря Кліві, космоліт якого потрапляє в аварію.  
Слухаючи твір, закрийте очі і спробуйте уявити змальовані місця та ситуації, у які потрапляє герой (це знадобиться для виконання творчого домашнього завдання). 
3. Домашнє завдання (оберіть із запропонованих одне завдання і виконайте його): 
а) письмово перекажіть один епізод з твору, який вам найбільше запам'ятався; 
б) розробіть 12 запитань для бліц-опитування за темою уроку;
в) намалюйте ілюстрацію або створіть серію малюнків за твором.
Сфотографуйте виконане завдання і відправте мені 
на електронну адресу: grinvika70@gmail.com  
Бажаю успіху!
8 клас, зарубіжна література: 
1. Дочитайте уривки з комедії "Міщанин-шляхтич", вміщені у підручнику, до кінця (сторінки 242-253).
2. Поміркуйте над запитаннями за змістом прочитаного після кожної дії. 
3. Повторіть визначення: "гумор", "іронія", "сатира", "сарказм".
4. Підготуйте цитати з комедії для характеристики дійових осіб.
5. Письмово дайте характеристику одного з персонажів комедії (за вашим вибором). Виконане завдання надішліть для перевірки.
9 клас, російська мова: 
Развитие речи. Письменное рассуждение на предложенную тему: "Известные люди Украины"
1. Устно порассуждайте на тему: Что такое известность в современном мире? Кого можно назвать известным человеком: в мире? в Украине?
2.  Напишите письменное сочинение-рассуждение "Известные люди Украины". Задание можно выполнить в электронном виде (набрать текст) или в тетради (текст сочинения или фото прошу выслать на мою почту grinvika70@gmail.com). 
10 клас, зарубіжна література: 
1. Письмовий твір "Чи співзвучна символістська поезія сьогоденню?" (можна набрати текст твору на комп'ютері або написати в зошиті). Надішліть текст твору або фото на мою електронку: grinvika70@gmail.com
Завдання від 3 квітня 2020 року
6 клас, зарубіжна література: 
1. Уважно перегляньте експрес-урок за темою: "Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття ідеї твору".
УВАГА! Знайдіть  помилку в представлених слайдах! 
2. Зробіть правильно записи в зошиті. 
3. Фото правильної відповіді на поставлене вчителем запитання, а також виконане домашнє завдання (характеристика образу Тома за планом, поданим на передостанньому слайді) надішліть на мою електронну адресу до 7 квітня:  grinvika70@gmail.com
9 клас, зарубіжна література: 
1. Перегляньте відеопрезентацію за темою: "Петербурзькі повісті М.В.Гоголя. Повість "Шинель". Зупиняйте презентацію та робіть необхідні записи в робочому зошиті.
2. Ознайомтеся зі змістом твору. 
Корисні гіперпосилання:
аудіо-книга (короткий виклад змісту);
художній фільм за повістю "Шинель".
3. Складіть 12 тестових запитань (кожне з трьома варіантами відповіді) за змістом твору. Надішліть для первірки до 9 квітня на мою пошту. Чекаю! (Можна, за бажанням, створити тест за допомогою сервісу Google-форми. Як це зробити: "Створення тесту в Гугл"). 
Завдання від 1 квітня 2020 року
8 клас, зарубіжна література: 
1. Перегляньте коротеньке відео за темою урокуhttps://www.youtube.com/watch?v=YZbT84mpfoY  Зробіть необхідні записи в зошиті. 
2. Прочитайте статтю в підручнику (сторінки 228-231). Випишіть визначення (сторінка 231).
3. Прочитайте уривки з комедії "Міщанин-шляхтич", вміщені у підручнику (сторінки 234-242).
4. Поміркуйте над запитаннями за змістом прочитаного (запитання на сторінках 239 та 242). Письмово (в зошиті або в друкованому вигляді) дайте відповіді на 2 запитання (за вибором) і надішліть до 7 квітня для перевірки на адресу: grinvika70@gmail.com
11 клас, зарубіжна література: 
В електронному вигляді дати відповіді на запитання:
1. Визначте образи-символи в повісті Е.Хемінгуея "Старий і море".
2. Доведіть, що цей твір має ознаки притчі.
3. Складіть письмову характеристику образу головного героя твору.
Відповіді надіслати для перевірки до 8 квітня на мою електронну адресу: grinvika70@gmail.com
9 клас, російська мова: 
1. Устно выполните упр. 579 (новый учебник, страница 228, задание А, Б и В).
2. Напишите сочинение-рассуждение на одну из девяти тем, предложенных в упр. 581 (новый учебник, страница 229).
Фото или скан сочинения (как и ваши долги!!!) жду для проверки на почту: grinvika70@gmail.com
Завдання від 31.03.2020 року
6 клас, зарубіжна література: 
1. Перегляньте презентацію про сучасного письменника Рея Бредбері та його твір "Усмішка" за таким посиланням:  https://docs.google.com/presentation/d/1O1Osh6sPeVyPhb-jHArpdvdTevlT_nZ2q89xkhdE_9k/edit?usp=sharing
2. Прочитайте оповідання "Умішка"
3. Виконайте завдання:
а) знайдіть у тексті твору художні деталі, у яких виявляється здичавіння людей, що пережили атомну війну (усно);
б) знайдіть художні деталі, які допомагають нам зрозуміти образ Тома;
в) доведіть, що цей твір за жанром - оповідання. 
Для цього скористайтеся записами у словничку (усно). Повторіть, що таке оповідання, повість, роман (зі словничка);
г) пофантазуйте і придумайте своє продовження оповідання, запишіть його в робочому зошиті під назвою "Продовження історії Тома";
д) сфотографуйте виконане письмове завдання і надішліть мені для перевірки на електронну адресу: grinvika70@gmail.com  
Не забувайте робити записи про прочитані твори у своєму читацькому щоденнику! 
8 клас, зарубіжна література: 
1. Перегляньте дистанційний урок за темою "Класицизм" за таким посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=9VEKcZAOsl8 Періодично зупиняйте презентацію та робіть необхідні записи з теми в робочому зошиті!
2. Прочитайте статтю в підручнику (сторінки 222-227).
3. Письмово дайте відповідь на запитання: Характерні ознаки класицизму як художнього напряму. 
4.  Виконане письмове завдання сфотографуйте та надішліть для перевірки на мою електронну адресу grinvika70@gmail.com 
5.  Ознайомтеся зі змістом комедії Мольєра "Міщанин-шляхтич", за бажанням, можна переглянути екранізацію твору.
9 клас, російська мова: 
1. Стр. 199-200 - теоретический материал (старый учебник), стр. 202-203 - сделать записи в опорной тетради. 
2. Упражнение 431 - устно, 
3. Упражнение 436 - письменно в тетради (фото выполненного упражнения прошу выслать на мою почту grinvika70@gmail.com). 
10 клас, зарубіжна література: 
1. Перегляньте відеопрезентацію за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=N03R7wJ3bqE. Зупиняйте відео та робіть необхідні записи (тези) в робочому зошиті.
2.  Письмово зробіть аналіз одного вірша Поля Верлена (оберіть той, який найбільше сподобався) і надішліть фото або скан виконаного завдання на мою електронку: grinvika70@gmail.com
3. Також чекаю фото або скан попереднього письмового завдання (це був аналіз вірша А.Рембо "Альбатрос").
         Завдання від 20.03.2020 року
6 клас, зарубіжна література: 
1) переглянути презентацію про Генрі Лонгфелло за таким посиланням і виконати запропоновані в ній завдання:  https://drive.google.com/open?id=1V55HWPzFbHJPvcynWR5kglomfWSp46YB 
2) прослухати виразне читання уривка за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=l4GqxCt9MBo, усно проаналізувати прослуханий текст.
9 клас, зарубіжна література: 
1) письмовий твір-роздум за комедією М.В.Гоголя "Ревізор" на обрану Вами тему. 
Завдання від 18.03.2020 року
8 клас, зарубіжна література: 
1) написати в зошиті конспект за статтею "Бароко" з підручника за поданим планом: 
План
1. Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві.
2. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки.
3. Із лірики європейського бароко. Джон Донн (15721631). «Священні  
сонети».
2) підготувати виразне читання 19-го сонета, усно проаналізувати сонет.
11 клас, зарубіжна література: 1) написати в зошиті конспект за поданим планом:
ПЛАН 
1. Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХ ст.
2. Ернест Хемінгуей (1899 – 1961). Віхи життя та творчості митця.  
«Кодекс честі». 
3. Особливості творчого стилю письменника. Принцип "айсберга".
3. «Старий і море». Реалістичний, міфологічний і філософський  
плани повісті «Старий і море».

2) прочитати повість-притчу "Старий і море".
9 клас, російська мова: письменное сочинение-миниатюра на одну из предложенных тем:
1. Я считаю, что самое главное в жизни...
2. Толерантный ли я человек?
3. Величайшая победа - это победа над собой.

Фото или скан сочинения жду для проверки:)
Завдання від 17.03.2020
10 клас, зарубіжна література: скласти конспект за статтею в підручнику (сторінки 118-124). 
Виразно читати поезії "Відповідності", "Альбатрос". Письмово в робочому зошиті зробити аналіз поезії "Альбатрос".
9 клас, російська мова: надіслати лист зі своєї електронної пошти на адресу grinvika70@gmail.com для отримання від вчителя листа з тестовими завданнями. Виконати тестові завдання та надіслати для перевірки. 
8 клас, зарубіжна література: виконати одне завдання на вибір: 1. Написати твір-роздум "Чи потрібні сьогодні Дон Кіхоти?" або 2. Скласти "асоціативний кущ" до образів Дон Кіхота та Санчо Панси.
6А, 6Б класи, зарубіжна література: познайомитися з творчим шляхом Джанні Родарі (використовуйте статтю в старому підручнику або інші джерела інформації); виразно прочитати вірш Джанні Родарі "Листівки з видами міст"; зробити необхідні записи в читацькому щоденнику.
Завдання від 13.03.2020
6 клас: виразно читати та вивчити напам'ять вірш Роберта Бернса "Моє серце в верховині"

9 клас: опрацювати  сторінки в підручнику 122-128; заповнити таблицю (сторінка 128) письмово в робочих зошитах 

Крім того, запрошую відвідати мій БЛОГ, де Ви знайдете багато цікавої інформації, завдання в ігровій формі, фільми та мультфільми за творами зарубіжної літератури: http://grinvika.blogspot.com/

Бажаю успіху!





Немає коментарів:

Дописати коментар